quote:Op maandag 15 juni 2015 17:55 schreef Beach het volgende:
Maar nextgen consoles zijn nog niet eens uit.
ik vind die tegenvallen zeg, vooral de combatquote:Op maandag 15 juni 2015 12:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Tegen november ben ik wel klaar met Witcher 3.
nee dank je ik haat mobasquote:Op maandag 15 juni 2015 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
beach download dota
gaan we ff endo's slayen
Tjah je kunt het of je kunt het niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vind die tegenvallen zeg, vooral de combat
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tjah je kunt het of je kunt het niet.
Ga alstjeblieft een eind weg te trollen.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je shadow of mordor gespeeld?
geeft zoveel meer voldoening
quote:'She doesn't want to be seen with us because we'll ruin her image': Parents of white NAACP leader reveal they learned she was claiming to be black from newspaper article after she cut them out
Larry and Ruthanne Dolezal revealed that their daughter Rachel Dolezal, 37, is white - not black, as she has claimed to be
They say she started 'disguising herself' in 2007 and no longer speaks to them because they will 'ruin her image'
She has been a civil rights activist in Idaho and Eastern Washington for years and also teaches Africana Studies at Eastern Washington University
She is facing a city ethics investigation after identifying herself as black in an application to serve on a local police ombudsman commission
She said she was white, black and American Indian and secured the role - but her mother says the family is Czech, Swedish and German
KXLY asked her if she was African American and, looking stunned, she responded: 'I don't understand the question'
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3d9PpFJsJ
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Nice ja, favo ad van dit moment.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een chickie zeg
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:15 schreef fathank het volgende:
Shooters op een console met een controller
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus wat een goede pre-workout met je doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een kkslecht filmpje man die ondertitel:quote:Op maandag 15 juni 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enners_zijn_kut.html
Hey kaasplankje![]()
Welke a sahbi?quote:
Geen fangirl, vriend, alleen een admirerquote:Op maandag 15 juni 2015 20:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hahaha microsoft fangurl
echt voor schut ;s
ik vraag dit jouw bbquote:Op maandag 15 juni 2015 20:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Welke a sahbi?
[..]
Geen fangirl, vriend, alleen een admirer
ik heb nog geen nieuwe helaas.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vraag dit jouw bb
ik ga zo ff me bitch burt geven
YESSSSSSquote:Op maandag 15 juni 2015 20:49 schreef Montelly het volgende:
Zitten jullie ook zo hard te wachten op The Division
WTF is dit dan voor filmpje? Die ecto's trek je toch gewoon van hun midlifecrisis fietsjes af? Flinke trap op de derailleurs en pedalen en klaar.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey kaasplankje![]()
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:27 schreef seto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word hier kkagressief van hè. Zijn er ook filmpjes waarin wielrenners helemaal de tyfus worden geslagen?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey kaasplankje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |