Cosmetica artikelen scheelt ook flink.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Hier gaan we natuurlijk ook voor de drank.
Jammer dat ze de kokospasta niet hebben bij de lidl daar.
Zekers. Halve DM meenemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Cosmetica artikelen scheelt ook flink.
Ditquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit![]()
Vraagje, luiers en andere baby artikelen, zijn die ook zo fors goedkoper daaro auf Deutschland?
Verwachtte ook niet dat jij dit zou weten Pietquote:
Ok, dat laatste is een geldige reden. Dat andere niet waar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:14 schreef Molo het volgende:
Omdat ik te lui ben om.folders spastisch te gaan checken, het vaak nog goedkoper dan helft van de prijs is in Duitsland en omdat ik Balea, Alverde en Alvera wil, en dat is in Nederland niet te koop
Dat soort aanbiedingen heb je hier ook.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:13 schreef MCH het volgende:
Waarom kopen jullie cosmetica/drogisterij artikelen in Duitsland? Als je de folders hier in de gaten houdt dan kun je elke week wel ergens je favoriete merk in de aanbieding (2e gratis oid) krijgen. Daarvoor krijg je het in Duitsland niet.
Zelfs dan is het goedkoper in DE.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:13 schreef MCH het volgende:
Waarom kopen jullie cosmetica/drogisterij artikelen in Duitsland? Als je de folders hier in de gaten houdt dan kun je elke week wel ergens je favoriete merk in de aanbieding (2e gratis oid) krijgen. Daarvoor krijg je het in Duitsland niet.
Nee joh, drogisterijen in Nederland concurreren elkaar veel harder kapot met aanbiedingen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat soort aanbiedingen heb je hier ook.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:19 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zelfs dan is het goedkoper in DE.
Als hier een dove deo 3,49 kost en in DE 1,50 dan ben je met 2e gratis nog steeds duurder uit in NL.
Ik ook nog niet, maar over paar maanden wellicht welquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:20 schreef Zelfscanner het volgende:
Luiers zijn ook goedkoper dacht ik. Niet dat ik ze koop
Ik heb geen kad. Moet je dan niet naar de Fressnapf oid.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:21 schreef Zelfscanner het volgende:
En kattenvoer bij de DM. Gewoon omdat het kan.
Vergelijkbaar met jumper in NL. Duur.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb geen kad. Moet je dan niet naar de Fressnapf oid.
Klopt. Zoals chips. Veel goedkoper in NL. En koffie ook.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:26 schreef MCH het volgende:
Matig dat er dus toch dure dingen zijn in Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |