Omdat dat geen muziek is?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:43 schreef tofastTG het volgende:
Waarom komt The Script niet op de stream.
Baasquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:29 schreef Stofje het volgende:
Robbie heeft zin in vanavond
https://www.facebook.com/(...)063283184107/?type=1
[ afbeelding ]
Ontzettende koning dat het is. Jaaaaren geleden op Rock Werchter gezien. Werd ontvangen met een striemend fluitconcert, want toen was het nog een Take That jongen. Ging weg als een baas, de volledige weide was om.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:31 schreef richolio het volgende:
[..]
BaasIets in mij zegt dat het echt belachelijk tof gaat worden vanavond bij hem.
Ach ach, beetje meebleren met hun cheesy tekstjes is altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:30 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Omdat dat geen muziek is?
Wil je een tip, geniet dan van Counting Crows. Het is eng hoe goed deze band is, om maar te zwijgen over dhr. Duritz!
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:25 schreef Alziend-Oog het volgende:
Verdomme wat is dit toch een geil wijf.
quote:
twitter:festileaks twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 16:42:00Onduidelijk of om 17u daadwerkelijk bericht komt. 1Limburg meldt dat Jan Smeets wacht op bericht uit VS, hoopt over uur meer te weten. #PP15 reageer retweet
twitter:festileaks twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 16:53:33Pinkpop had een 'grote band' op het oog, maar die bleek op vakantie. Smeets wil de naam niet noemen. Het wordt niet Kiss: "niet mijn muziek" reageer retweet
twitter:festileaks twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 17:08:48Het Pharrell/Trigerfinger-gerucht wordt alsmaar groter. Jan Smeets wacht ondertussen nog op een definitief telefoontje uit de V.S. #PP15 reageer retweet
Het concert is zo goed als uitverkocht. Dat zouden 1800 mensen zijn die ze daarmee een dikke middelvinger geven. Lijkt me zo goed als onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:47 schreef JochemP het volgende:
Zou Triggerfinger echt een headlineshow in Groningen afzeggen om op Pinkpop te staan? Zou ik nogal een dick move vinden eerlijk gezegd
Dat zou ik wel klasse van ze vinden! Dat zou betekenen dat ze al hun gear moeten inpakken, 2,5 uur moeten rijden naar Groningen (3 uur met verkeersdrukte), de boel weer klaar moeten zetten en vervolgens om 8 uur klaar moeten staan om te spelen. Lijkt me veel te krap, maar als het ze lukt juich ik het alleen maar toe!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:52 schreef chansadres het volgende:
Triggerfinger kan ook in de middag openen en dan doorreizen naar Groningen. Ik heb ze vaker 2 optredens op een dag zien geven...
Zelfs als ze de mainstage openen moeten ze zich wel heel hard haasten om op tijd in Groningen te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:52 schreef chansadres het volgende:
Triggerfinger kan ook in de middag openen en dan doorreizen naar Groningen. Ik heb ze vaker 2 optredens op een dag zien geven...
Officieel nu door Smeetsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:05 schreef Pino112 het volgende:
Foo's gecanceld, aldus de micromanager van 3FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |