quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:14 schreef FritzWepper het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt Triggerfinger in het schema?
quote:Pharrell Williams is nu de slotact met DJVT ervoor. Op de plek van de Jeugd staat nu Triggerfinger.
En ik ga ze zien in Groningen. Sowieso ga ik ze een shout-out geven. Dik respect!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:18 schreef Alziend-Oog het volgende:
Zojuist op hun Facebook gezet dat ze het gaan combineren. Dikke vette respect dit.
Wat gaan ze combineren? :pquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:18 schreef Alziend-Oog het volgende:
Zojuist op hun Facebook gezet dat ze het gaan combineren. Dikke vette respect dit.
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:18 schreef Belabor het volgende:
[..]
En ik ga ze zien in Groningen. Sowieso ga ik ze een shout-out geven. Dik respect!
Het was te verwachtenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:17 schreef FritzWepper het volgende:
https://www.ticketswap.nl/pinkpop/zondag
It has begun
Helikoptertje dit datquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:17 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dan halen ze hun gig in Groningen toch nooit?
Nksquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:20 schreef richolio het volgende:
Wel anti-climax imo. Het zal ongetwijfeld leuk worden, maar jammer van de Foo's gewoon. Maar ja, wat doe je eraan.
quote:Op het hoofdpodium van Pinkpop liet festivalorganisator Jan Smeets weten dat de band het optreden op NU.nl heeft geannuleerd.
Dat sowieso, zullen best wat ladingen mensen zijn die dagkaarten hadden voor de Foo's, dan ben je mooi in je zak gescheten.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ook als je er niks aan kunt doe, mag je heel erg balen. En niet blij zijn.
Muse en FF waren de enige 2 bands waar ik voor ging ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso, zullen best wat ladingen mensen zijn die dagkaarten hadden voor de Foo's, dan ben je mooi in je zak gescheten.
Klopt, daar had ik inderdaad mijn kaart voor gekochtquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso, zullen best wat ladingen mensen zijn die dagkaarten hadden voor de Foo's, dan ben je mooi in je zak gescheten.
Ja, echt bizar eigenlijk hoe een act dit teweeg kan brengen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die van ¤50 is nog steeds niet verkocht, moet dus nog lager gaan.
Denk je/jullie dat echt. Waarom precies? Iedere bezoeker weet en accepteert dat de organisator/band er niets aan kan doen, en de organisatie houd op deze manier toch zo'n slordige miljoen over.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:13 schreef peaceman het volgende:
Dit is gewoon de nachtmerrie voor elk festival.
lees facebook maar eensquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Denk je/jullie dat echt. Waarom precies? Iedere bezoeker weet en accepteert dat de organisator/band er niets aan kan doen, en de organisatie houd op deze manier toch zo'n slordige miljoen over.
Die slapen er heus niet slechter om, hebben hun best gedaan om iets alternatiefs te fixen. Maar dat is toch niet mogelijk.
Logisch natuurlijk.quote:
Niet zomaar een act; dé actquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef beantherio het volgende:
Je koopt een kaartje voor het festival en niet voor een losse act. Logisch dus. Evengoed begrijpelijk dat sommige mensen nu enorm balen.
True story! Ik was ook gelijk wezen shoppenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:06 schreef JochemP het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk.
Als ik in de buurt had gewoond had ik wel 45 euro overgehad voor Frank Turner (), OneRepublic, Placebo en Triggerfinger hoor
Oh ja goed, maar die kopen volgend jaar heus wel weer een kaartje omdat ze stiekem wel weten dat Mojo hier niets aan kan doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
lees facebook maar eensgenoeg die het niet accepteren
Schandalig inderdaad! Egoïsme ten top...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
twitter:TwanSpierts twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 18:40:52Pinkpop heeft Prodigy en Paul McCartney (en tig andere bands) gepolst als vervanger van @foofighters. Konden allen niet. #pp15 #L1 reageer retweet
Ze zijn grappig. Vooral die verwachten dat er op zo'n korte termijn nog wel even een andere mega-act geregeld gaat en kan worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stel je voor dat het ze wel gelukt was om, bijvoorbeeld, Paul McCartney te regelen. Dat zou nog eens een klapper geweest zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zijn grappig. Vooral die verwachten dat er op zo'n korte termijn nog wel even een andere mega-act geregeld gaat en kan worden.![]()
Ik snap de irritatie wel maar dit is gewoon overmacht.
Zelfs al zou het kunnen, waarom zou Mojo het doen?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zijn grappig. Vooral die verwachten dat er op zo'n korte termijn nog wel even een andere mega-act geregeld gaat en kan worden.![]()
Dit dus. En je koopt een kaartje voor een festival en niet voor een specifieke act. Dat je voor een specifieke act naar zo'n festival gaat is niet de verantwoordelijkheid van dat festival.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zelfs al zou het kunnen, waarom zou Mojo het doen?Het is geen liefdadigheidsinstelling he, bovendien is dat proces niet echt transparant/wie je ook boekt mensen gaan altijd klagen.
Ik ga morgenvroeg nog eens kijken, misschien kan er nog wel een tientje af.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:06 schreef JochemP het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk.
Als ik in de buurt had gewoond had ik wel 45 euro overgehad voor Frank Turner (), OneRepublic, Placebo en Triggerfinger hoor
Ja daarom, dat zo'n Jan niet blij is, of andere medewerkers van mojo kan ik me nog wel een beetje voorstellen. Maar de financiële afdeling/man is hier waarschijnlijk niet eens ontevreden mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. En je koopt een kaartje voor een festival en niet voor een specifieke act. Dat je voor een specifieke act naar zo'n festival gaat is niet de verantwoordelijkheid van dat festival.
Dat geloof ik wel. Alhoewel ik vermoed dat Triggerfinger voor dit soort last minute invalbeurten wel wat meer vangt dan wanneer ze normaal voor een festival worden geboekt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zo'n Jan niet blij is, of andere medewerkers van mojo kan ik me nog wel een beetje voorstellen. Maar de financiële afdeling/man is hier waarschijnlijk niet eens ontevreden mee.
Foo Fighters is grootste hedendaagse rockact, het is schier onmogelijk daar gelijkwaardige vervanger voor te vinden, zeker binnen 36 uur ofzo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:25 schreef Dennism het volgende:
Die reacties op de FB van Pinkpop, over hardwerkende mensen die genaaid worden omdat ze nu hun kaartjes niet meer kunnen doorverkopen, de waarde daling van de kaartjes, dat het vreemd is dat er niet binnen een dag een andere headliner geboekt kan worden. Mensen die nu ineens oprakelen dat Sam Smith ook al afgezegd heeft en dat Placebo als vervanger daarvan ook al geen act is van het kaliber van Sam Smith.
Volgens mij allemaal lui die enkel kaarten hebben voor de handel, of mensen die voor het eerst naar een festvial gaan.
Het afzeggen is zeker klote, en ik hoop dat ze Werchter over 2 weken wel halen, want mijn Werchter kaarten heb ik ook deels voor de Foo Fighters gekocht, maar om nu zo te zagen op de Festival Organisatie vind ik toch wel erg slecht, die kunnen er helemaal niets aan doen, en de kans dat je 24 uur van te voren nog een AAA artiest kan boeken is ook vrij nihil.
Inderdaad, vandaar dat Triggerfinger toch een best mooi compromis is, zeker niet van het kaliber Foo Fighters, maar de laatste jaren zijn ze toch echt goed bezig en vrij populair.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Foo Fighters is grootste hedendaagse rockact, het is schier onmogelijk daar gelijkwaardige vervanger voor te vinden, zeker binnen 36 uur ofzo.
Mensen die serieus U2, Coldplay, McCartney, AC/DC verwachten snappen er gewoon echt helemaal niks van.
Zielige mensen idd. Ik heb geen facebook scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:31 schreef Alziend-Oog het volgende:
Net even op facebook naar de reacties gekeken en ik schaam me echt dat ik met zulke idioten in dit land moet leven. Totaal geen begrip voor de situatie.
Laat die mensen een maandje meelopen bij de productie van Pinkpop of enig ander festival, dan hebben ze snel door hoe lastig, stressvol en ondergewaardeerd deze functies zijn. Die mensen werken soms wel 20 uur per dag om de boel lopende te houden, maar krijgen vaak niet het respect wat ze verdienen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:31 schreef Alziend-Oog het volgende:
Net even op facebook naar de reacties gekeken en ik schaam me echt dat ik met zulke idioten in dit land moet leven. Totaal geen begrip voor de situatie.
Dit dus. En maar zeiken dat ze hun centjes terug willen want ze kwamen alleen voor FFquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:32 schreef Belabor het volgende:
[..]
Laat die mensen een maandje meelopen bij de productie van Pinkpop of enig ander festival, dan hebben ze snel door hoe lastig, stressvol en ondergewaardeerd deze functies zijn. Die mensen werken soms wel 20 uur per dag om de boel lopende te houden, maar krijgen vaak niet het respect wat ze verdienen.
Ik ben absoluut geen fan, maar het lijkt me helemaal geen verkeerde act om eens op een festival live aan het werk te zien.quote:
op wie is de irritatie dan? Op FF? Alsof die bedacht hadden even Dave zijn been te breken. Op Pinkpop? Alsof die blij zij dat de grootste act afzegt en dat er gelijkwaardige vervangers rijen dik klaar staan om in te vallen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Uit ervaring sluit ik me hierbij aan. Ik denk ook dat de mensen die klagen het niet eens zouden kunnen volhouden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:32 schreef Belabor het volgende:
[..]
Laat die mensen een maandje meelopen bij de productie van Pinkpop of enig ander festival, dan hebben ze snel door hoe lastig, stressvol en ondergewaardeerd deze functies zijn. Die mensen werken soms wel 20 uur per dag om de boel lopende te houden, maar krijgen vaak niet het respect wat ze verdienen.
Nou ja, ik zou ook kwaad zijn. Op de situatie. Niet op een van de betrokkenen, want die kunnen er allemaal niets aan doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
op wie is de irritatie dan? Op FF? Alsof die bedacht hadden even Dave zijn been te breken. Op Pinkpop? Alsof die blij zij dat de grootste act afzegt en dat er gelijkwaardige vervangers rijen dik klaar staan om in te vallen.
Enige vorm van realisme is veel mensen vreemd.
Op concert at sea oud misschien, maar niet op Pinkpop. Robbie Williams is al twijfelachtig, maar Smeets richt zich duidelijk op grote namen om uitverkocht te raken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan, maar het lijkt me helemaal geen verkeerde act om eens op een festival live aan het werk te zien.
Mensen leven tegenwoordig teveel met hun hoofd in hun eigen achterste... Deels door facebook die de vermeende belangrijkheid van het individu exploiteert, maar dat is een andere discussiequote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
op wie is de irritatie dan? Op FF? Alsof die bedacht hadden even Dave zijn been te breken. Op Pinkpop? Alsof die blij zij dat de grootste act afzegt en dat er gelijkwaardige vervangers rijen dik klaar staan om in te vallen.
Enige vorm van realisme is veel mensen vreemd.
deze opmerking doet vermoeden alsof jij denkt dat iets is van de laatste tijd. Nou dan heb ik oud nieuws voor je: dat is altijd al zo geweest...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:55 schreef Piger het volgende:
[..]
Op concert at sea oud misschien, maar niet op Pinkpop. Robbie Williams is al twijfelachtig, maar Smeets richt zich duidelijk op grote namen om uitverkocht te raken.
precies. Invaller zijn als zo'n grote act uitval is misschien wel het moeilijkste wat er is. alle respect voor Triggerfinger (al zal hun bankrekening er hoe dan ook van genieten).quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mensen leven tegenwoordig teveel met hun hoofd in hun eigen achterste... Deels door facebook die de vermeende belangrijkheid van het individu exploiteert, maar dat is een andere discussie![]()
Ben benieuwd naar Pharrell en kudos voor Triggerfinger dat ze PP uit de brand helpen
Eensquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mensen leven tegenwoordig teveel met hun hoofd in hun eigen achterste... Deels door facebook die de vermeende belangrijkheid van het individu exploiteert, maar dat is een andere discussie![]()
Ben benieuwd naar Pharrell en kudos voor Triggerfinger dat ze PP uit de brand helpen
Edit: Niks mis met Kensington...
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Triggerfinger helpt Pinkpop echt niet uit de brand.
Die bocht wordt volgend jaar weer getapt, wedden?
Ik zie wel een verschil tussen de laatste 2 jaar, waarin het ook daadwerkelijk was uitverkocht en de jaren ervoor. Je hebt grote bands en bands waarmee je je complete budget leegtrekt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze opmerking doet vermoeden alsof jij denkt dat iets is van de laatste tijd. Nou dan heb ik oud nieuws voor je: dat is altijd al zo geweest...
het doel van alle festivals is uitverkopen. Bij festivals als Werchter en Pinkpop zit dat vooral in de namen van de headliners. Allemaal heel logisch. Minder podia betekent meer afhankelijkheid van de grote namen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:02 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik zie wel een verschil tussen de laatste 2 jaar, waarin het ook daadwerkelijk was uitverkocht en de jaren ervoor. Je hebt grote bands en bands waarmee je je complete budget leegtrekt.
Ow niet echt boeiendquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
20:20 Sheppard
21:15 3FM On Stage: Douwe Bob
21:25 The Last Internationale
22:05 3FM On Stage: John Coffey
22:20 nog niet bekend
24:00 herhalingen (hele nacht + ochtend)
3fm on stage lijkt me gewoon het 3fm podiumquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:11 schreef Belabor het volgende:
John Coffey in de container? Die barst uit zijn voegen!
Zou de container moeten zijn, die heet al jaren 3FM On Stage, ook tijdens Eurosonic Noorderslag.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
3fm on stage lijkt me gewoon het 3fm podium
Nee, dat is idd de cointainersessiequote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
3fm on stage lijkt me gewoon het 3fm podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |