Daar staat een leuke theorie over in het artikelquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al zou Josh Homme het repertoire van de FF effe in 1 dag uit zijn hoofd leren, hij staat op een ander festival morgen.
Sowieso speelt Josh Homme al niet altijd mee met Eagles of Death Metal. Maar je kan er natuurlijk vanuit gaan dat er wat meer betaald is voor een act mét Homme.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Daar staat een leuke theorie over in het artikel
De kans lijkt klein
Dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:06 schreef FritzWepper het volgende:
Het zou me niets verbazen als Pinkpop al lang te horen heeft gekregen dat Foo Fighters niet komt, maar wacht met de bekendmaking tot ze rond zijn met de vervanging.
Mij ook niet. Zo'n beslissing duurt me toch net even te lang nu.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:06 schreef FritzWepper het volgende:
Het zou me niets verbazen als Pinkpop al lang te horen heeft gekregen dat Foo Fighters niet komt, maar wacht met de bekendmaking tot ze rond zijn met de vervanging.
We gaan het zienquote:Sowieso speelt Josh Homme al niet altijd mee met Eagles of Death Metal. Maar je kan er natuurlijk vanuit gaan dat er wat meer betaald is voor een act mét Homme
een Artiest vragen van een Foo Fighters cover bandquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:08 schreef whosvegas het volgende:
Eigenlijk vind ik de Wombats wel leuk
[..]
We gaan het zien
Ze kunnen Avicii nog een set laten starten, met een druk op de knop (probleem zo opgelost dus)
Ik geloof niet dat Homme het over gaat nemen hoor maar het zou natuurlijk wel heel tof zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:08 schreef whosvegas het volgende:
Eigenlijk vind ik de Wombats wel leuk
[..]
We gaan het zien
Ze kunnen Avicii nog een set laten starten, met een druk op de knop (probleem zo opgelost dus)
Vandaag:quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg is er eigenlijk ergens een stream programma? Wil wel weten of Anouk komt enzo..
quote:Zaterdag 13 juni 2015:
14:00 Gaz Coombes
14:40 The Wombats
15:25 Jonathan Jeremiah
16:15 Dotan
17:15 Selah Sue
18:15 John Coffey
19:15 Kensington
20:15 Sheppard
21:15 nog niet bekend
Wat is er met het publiek?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een drukte en vreselijk publiek brrr
Oja vandaag de dagjesmensen/huisvrouwen hè!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een drukte en vreselijk publiek brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |