(Mijn mening, let me be, k?)
Ten Foot Pole, Goldfinger, Bad Religion, AFI, Voodoo Glow Skulls, Me First And The Gimme Gimmes, etc...
quote:Heel goed allemaal tegen een slecht humeur
Op dinsdag 12 november 2002 20:17 schreef ZixS het volgende:
Flogging Molly roelt, DKM ook wel leukMillencolin, das pas vrolijk!!
quote:Aanvullen.....Lagwagon,the offspring etc.
Op dinsdag 12 november 2002 20:19 schreef Gertjuh.dot.TK het volgende:
Jup, NoFX, Millencolin, Pennywise, ten foot pole, Tsunami Bomb, ga zo mar door. Goede muziek.(Mijn mening, let me be, k?)
quote:*kazaa aanzet*
Op dinsdag 12 november 2002 20:23 schreef sweek het volgende:
Mag ik hier dan ook even Against Time aanraden?
quote:Dat mag.....
Op dinsdag 12 november 2002 20:23 schreef sweek het volgende:
Mag ik hier dan ook even Against Time aanraden?
quote:Bij deze.
Op dinsdag 12 november 2002 20:24 schreef tha_dark het volgende:[..]
Dat mag.....
GVD Pennywise nog vergeten en The Ataris
[Dit bericht is gewijzigd door Ketjing op 12-11-2002 20:28]
quote:Ik draai nu DKM Good Rat's
Op dinsdag 12 november 2002 20:24 schreef ZixS het volgende:
k draai nu: Millencolin - Vulcan Ears*stuiter stuiter*
erg leuke muziek!
quote:Of....Black Saturday Rule.
Op dinsdag 12 november 2002 20:26 schreef ZixS het volgende:
maar de leukste is toch wel Flogging Molly - Drunken Lullabies
quote:No way, Swagger (de CD) is veel beter dan Drunken Lullabies. Devil's Dance Floor en Sentimental Johnny swingen de pan uit.
Op dinsdag 12 november 2002 20:26 schreef ZixS het volgende:
maar de leukste is toch wel Flogging Molly - Drunken Lullabies
Heb echt zin in het concert in 013 op 23 november, wordt de derde keer dat ik ze zie.
quote:Use Your Nose, Nosepicker, Move Your Car, Vulcan Ears, Flippin
Op dinsdag 12 november 2002 20:31 schreef tha_dark het volgende:
Welk nummer vidn jij echt goed van Millencolin ZixS?
vooral The Melancholy Collection is een goeie cd
quote:Mwoah, valt wel mee, enige band waar ik echt fan ben is Deftones. De rest vind ik gewoon leuk, maar de sfeer op concerten van Flogging Molly is gewoon zwaar ok.
Op dinsdag 12 november 2002 20:32 schreef tha_dark het volgende:
Zo Flipneus een echte fan!
quote:Devils Dance Floor is leuk
Op dinsdag 12 november 2002 20:30 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
No way, Swagger (de CD) is veel beter dan Drunken Lullabies. Devil's Dance Floor en Sentimental Johnny swingen de pan uit.
Heb echt zin in het concert in 013 op 23 november, wordt de derde keer dat ik ze zie.
Ik ga in de Melkweg, 2e keer dat ik ze zie dit jaar
quote:Ik heb met punkrock vaak dat na een paar keer luisteren er al een stuk minder aan is, hebben jullie dat niet? Dan heb ik telkens het gevoel van "mja dit ken ik nu wel".
Op dinsdag 12 november 2002 20:19 schreef Gertjuh.dot.TK het volgende:
Jup, NoFX, Millencolin, Pennywise, ten foot pole, Tsunami Bomb, ga zo mar door. Goede muziek.(Mijn mening, let me be, k?)
quote:Nee, alhoewel ik wel vind dat je punkrock live moet horen, het klinkt dan vele malen beter dan op CD. Dat heb ik met elke punkband die ik tot nu toe gehoord heb. Met Metal heb ik dat veel minder.
Op dinsdag 12 november 2002 21:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik heb met punkrock vaak dat na een paar keer luisteren er al een stuk minder aan is, hebben jullie dat niet?
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 12-11-2002 21:20]
quote:yup, heb ik ook. Daarom vind ik flogging molly eigenlijk de enige leuke van de bands die hierboven zijn genoemd. Lekker swingend met die viool
Op dinsdag 12 november 2002 21:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik heb met punkrock vaak dat na een paar keer luisteren er al een stuk minder aan is, hebben jullie dat niet? Dan heb ik telkens het gevoel van "mja dit ken ik nu wel".
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 21:22 schreef sweek het volgende:[..]
En ik geef commentaar over de posts in het topic, dat is on-topic.
Even on-topic: Sublime is ook werkelijk subliem.
quote:Dan raad ik Rancid nog maar eventjes aan...
Op dinsdag 12 november 2002 21:24 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Even on-topic: Sublime is ook werkelijk subliem.
K heb ze gezien op deco-tour en op Lowlands, en allebei was echt top!!!!
quote:Flogging Molly op Lowlands! jaja, ik was na het eerste nummer al helemaal doorweekt door het zweet
Op dinsdag 12 november 2002 21:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Flogging Molly is echt super!!!!!K heb ze gezien op deco-tour en op Lowlands, en allebei was echt top!!!!
![]()
quote:haha ik ook
Op dinsdag 12 november 2002 23:07 schreef Kemania het volgende:[..]
Flogging Molly op Lowlands! jaja, ik was na het eerste nummer al helemaal doorweekt door het zweet
verder hou ik enorm veel van dit soort muziek
quote:Dat komt denk ik omdat bij punk de live ervaring een veel groter deel van het gebeuren inneemt dan bij Metal. Bij Metal wil men ons toch eerder verbazen met grote muzikale hoogstandjes. Dat is bij punk minder. De sfeer die enkel live overkomt is essentieler. Ik denk dat daarom een punk die live niet goed presteert meer op z'n bek gaat dan een Metalband.
Op dinsdag 12 november 2002 21:17 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Nee, alhoewel ik wel vind dat je punkrock live moet horen, het klinkt dan vele malen beter dan op CD. Dat heb ik met elke punkband die ik tot nu toe gehoord heb. Met Metal heb ik dat veel minder.
quote:Dropkick Murphy's Roeleren Zwaar!!!!
Op dinsdag 12 november 2002 20:13 schreef tha_dark het volgende:
Wie houdt er meer van deze muziek.
Reacties graag hier.
Maar goed, even wat punk en punkpop bands spuien:
Dead kennedys
Lard
NoMeansNo
Snuff
Jeff Dahl
M.D.C.
Coffin break
Bad religion (waar alle epitaph en de meeste fat wreck bands de mosterd vandaan hebben gehaald)
Stooges
Ramones (vooral de live albums zijn ongelovelijk)
9 pound hammer
New bomb turks
Poison idea
en wat denken jullie van de riot-grrls?
Bikini kill
Huggy bear
Red aunts
7 year bitch
Voodoo queens
quote:Absoluut mee eens. Een punkband die live nix klaarmaakt, is een kutband! Uiteraard in ogenschouw genomen dat het niet pas een 2e optreden o.i.d. is.
Op dinsdag 12 november 2002 23:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat komt denk ik omdat bij punk de live ervaring een veel groter deel van het gebeuren inneemt dan bij Metal. Bij Metal wil men ons toch eerder verbazen met grote muzikale hoogstandjes. Dat is bij punk minder. De sfeer die enkel live overkomt is essentieler. Ik denk dat daarom een punk die live niet goed presteert meer op z'n bek gaat dan een Metalband.
Heb weinig zin in namedropping enzo, maar 1 naam moet ik ff laten vallen: I against I. Wat vinden we daarvan?
quote:Was dat niet dat bandje dat met eieren bekogelt werd bij Wantijpop ? Ik heb iAi een keer of 2 gezien maar kan niet echt zeggen dat ik het bijzonder vind. Maar dat heb ik ook met Bluefish.
Op woensdag 13 november 2002 10:03 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
Absoluut mee eens. Een punkband die live nix klaarmaakt, is een kutband! Uiteraard in ogenschouw genomen dat het niet pas een 2e optreden o.i.d. is.
Heb weinig zin in namedropping enzo, maar 1 naam moet ik ff laten vallen: I against I. Wat vinden we daarvan?
[Dit bericht is gewijzigd door Thomas B. op 13-11-2002 10:23]
quote:
Op woensdag 13 november 2002 10:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
Rancid, The Distillers, Raised Fist, Bombshell Rocks, N3uk!, Uppercut (Zeeland Hardcore!), KontHaarHaneKam etc. etc. stuk voor stuk zwaar goeie bands!!!
quote:Hulde. Heb op het moment ook de nieuwe schijf liggen, bombastisch. Echt een gruwelijke schijf. Ken Robin heel goed, dus ken I Against I al een tijdje...maar jij ook aangezien je de site maakt...hehe..
Op woensdag 13 november 2002 10:03 schreef TrashNSk8 het volgende:Absoluut mee eens. Een punkband die live nix klaarmaakt, is een kutband! Uiteraard in ogenschouw genomen dat het niet pas een 2e optreden o.i.d. is.
"To walk away....from this conversation isn't right!"
quote:Donots, ook hier kan ik alleen maar van genieten..superband...was er ook in 013, en ook hier konden de andere bands (Millencolin, vooral qua zang en show, en Anti-Flag, zeker qua zang en melodieen) niet aan tippen naar mijn mening....De nieuwe Donots CD is ook echt super. Een en al geweldige nummers. Hulde.
Op woensdag 13 november 2002 10:22 schreef BigBear het volgende:
Iemand ooit van de Donots gehoord? Die stonden een tijdje terug in het voorprogramma van Millencolin in 013. Die waren echt gaaf! Zeker de show die ze neerzetten, was erg goed. In vergelijking met hun vond ik de show maar matigjes, maar goed das mijn mening
Ben gister naar(in chronologische volgorde) the peepshows raised fist en bombshell rocks geweesd.
Vooral raised fist was erg goed, bombshell rocks stond de microfoon van de zanger veel te stil, zodat je geen ruk qua zang hoorde.
PS: valt me op dat nog niemand de casualties genoemd heeft.
Face to Face .. Swinging Utters .. Down by Law .. Ignite
[Dit bericht is gewijzigd door FooFighters op 13-11-2002 12:49]
quote:Dead Kennedys.
Op woensdag 13 november 2002 12:21 schreef hawaii het volgende:
dead kennedies, travoltas, ramones (o die was al wel genoemd), anti-flag, agnostic front, propaghandi, leftover crack etc. etc.
quote:Bluefish is kut. IaI werd idd met eieren bekogeld, trieste actie. Alleen omdat ze wat bekender werden, was pure jaloezie...
Op woensdag 13 november 2002 10:18 schreef DimeBag het volgende:[..]
Was dat niet dat bandje dat met eieren bekogelt werd bij Wantijpop ? Ik heb iAi een keer of 2 gezien maar kan niet echt zeggen dat ik het bijzonder vind. Maar dat heb ik ook met Bluefish.
quote:ja, vanaf het begin. ik heb ze honderden keren gezien, zijn al jarenlang mijn beste vrienden. De nieuwe nummers zijn weer erg goed, op die 2e plaat staan een paar draken. De eerste is meer recht toe, recht aan. Wat meer standaardwerk. Maar muzikaal gezien beter dan de meeste andere Europese punkrockbands.
Op woensdag 13 november 2002 10:53 schreef -Lars- het volgende:[..]
Hulde. Heb op het moment ook de nieuwe schijf liggen, bombastisch. Echt een gruwelijke schijf. Ken Robin heel goed, dus ken I Against I al een tijdje...maar jij ook aangezien je de site maakt...hehe..
"To walk away....from this conversation isn't right!"
Oh, de Donots hebben hun eerste NL show in Dordrecht gedaan... In het voorprogramma van bovenstaand bandje... Toen was het nog leuk, vind er nu niet zoveel meer aan. Een ander hier reeds besproken bandje (Bluefish) speelde toen ook nog. Damn, wat een drama was dat. Maar goed, die hebben nix te zoeken in een topic over punkrock.
quote:Lang leve de Dordtse scene
Op woensdag 13 november 2002 13:36 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
Bluefish is kut. IaI werd idd met eieren bekogeld, trieste actie. Alleen omdat ze wat bekender werden, was pure jaloezie...
Op deze manier kunnen we wel een tijdje doorgaan ja.
quote:Tja, die is idd niet al te best. Zowel qua bands niet als qua personen. De Dordtenaren zijn bang voor verandering en alles moet blijven zoals het is. Dus bandjes moeten in de marge blijven, Bibelot moet dezelfde muziek draaien als 10 jaar geleden, etc.Zodra je daar iets aan wil veranderen, ben je arrogant enzo...
Op woensdag 13 november 2002 14:05 schreef DimeBag het volgende:[..]
Lang leve de Dordtse scene
quote:vandaar dat ik niet wou gaan name-droppen. nutteloos. Pik er dan liever een paar bands uit en praat daarover.
Op woensdag 13 november 2002 14:08 schreef Navelpluisje het volgende:
Het begint meer een opsomming te worden van alles wat maar een beetje met punk te maken heeft. Het begon met redelijk vrolijke punk-rockgroepen.Op deze manier kunnen we wel een tijdje doorgaan ja.
quote:Haha, en dat zegt Mr Old School himself! Als het niet snel is en niet beukt, is het niet core! Of iets dergelijks toch?
Op woensdag 13 november 2002 14:37 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
Tja, die is idd niet al te best. Zowel qua bands niet als qua personen. De Dordtenaren zijn bang voor verandering en alles moet blijven zoals het is. Dus bandjes moeten in de marge blijven, Bibelot moet dezelfde muziek draaien als 10 jaar geleden, etc.Zodra je daar iets aan wil veranderen, ben je arrogant enzo...
VOOR DE CORE! *proest*
quote:Flogging Molly is stoer!!
Op woensdag 13 november 2002 15:21 schreef debofantastico het volgende:
Flogging Molly!!!!Whoehoe!!!!
quote:LIEG NIET!!! haal dan eens ff die 2 pac en dr dre uit je collectie en gebruik ze als onderzetter
Op dinsdag 12 november 2002 20:16 schreef -Ma3stro- het volgende:
zo af en toe.
quote:Ik was toen ook daar, zo heb ik de donots leren kennen, kben nu 3 keer naar een concert van hun geweest en heb de nieuwe cd. Kvind ze gewoon zwaar goed.
Op woensdag 13 november 2002 10:59 schreef -Lars- het volgende:[..]
Donots, ook hier kan ik alleen maar van genieten..superband...was er ook in 013, en ook hier konden de andere bands (Millencolin, vooral qua zang en show, en Anti-Flag, zeker qua zang en melodieen) niet aan tippen naar mijn mening....De nieuwe Donots CD is ook echt super. Een en al geweldige nummers. Hulde.
Janez Detd (happy punk, best grappig )
The Vandals
NOFX
Millencollin
Lagwagon
CKY
Swingin' Utters
Lars Frederiksen
enz.
quote:zeg hou je vooroordelen ff voor hc-msgboards!
Op woensdag 13 november 2002 14:50 schreef Asphyxion het volgende:[..]
Haha, en dat zegt Mr Old School himself! Als het niet snel is en niet beukt, is het niet core! Of iets dergelijks toch?
VOOR DE CORE! *proest*
quote:Ga ik meteen downloaden.
Op woensdag 13 november 2002 17:34 schreef Logician het volgende:
Ragitty Anne (of raggity anne) engelse garage punk
simpel maar erg leuk om naar te luisteren [afbeelding]
quote:Ik ben net naar LVC geweest waar dit trio optrad en hoewel ik niet van hardcore hou, was Raised Fist wel erg gaaf!! Bombshell Rocks was ook zeer OK, jammer alleen dat het publiek het toen al voor het grootste gedeelte voor gezien had gehouden.
Op woensdag 13 november 2002 11:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik.Ben gister naar(in chronologische volgorde) the peepshows raised fist en bombshell rocks geweesd.
Vooral raised fist was erg goed, bombshell rocks stond de microfoon van de zanger veel te stil, zodat je geen ruk qua zang hoorde.PS: valt me op dat nog niemand de casualties genoemd heeft.
Name-dropping:
Undeclinable
The Ataris
Satanic Surfers
Adhesive
Venerea
Yellowcard
Midtown
The Starting Line
Taking Back Sunday
Antilectual - klonk best ok. Ivo moet meer schreeuwen!
North - Vrij saaie old school. Stem is niet geweldig, moet wat enthousiaster klinken.
Endstand - Op plaat vind ik het niet zo, maar live was het zeer goed te pruimen. Enthousiast en rockend!
quote:-offtopic-
Op woensdag 13 november 2002 16:55 schreef metalheadBOC het volgende:[..]
LIEG NIET!!! haal dan eens ff die 2 pac en dr dre uit je collectie en gebruik ze als onderzetter
-ontopic-
Assorted jellybeans is ook wel coole muziek, erg vrolijke punk. Ooit eens gezien in et voorprogramma van The Vandals
quote:North is wat slapjes live, maar wel een goede band. Ik vond gister Feyenoord belangrijker. Endstand zie ik vanavond wel.
Op donderdag 14 november 2002 01:36 schreef Asphyxion het volgende:
Ben net terug van het Poortgebouw waar Antilectual, North en Endstand speelden:Antilectual - klonk best ok. Ivo moet meer schreeuwen!
North - Vrij saaie old school. Stem is niet geweldig, moet wat enthousiaster klinken.
Endstand - Op plaat vind ik het niet zo, maar live was het zeer goed te pruimen. Enthousiast en rockend!
Dead kennedy's
The Varuckers
The vopo's(zwolse band bestaat allang niet meer)
Speed Twins
Black Flag
The Sexpistols
ect ect.
Nieuwe generatie doet erg zijn best maar zullen de oudjes alleen maar kunnen imiteren omdat de muziekstijl altijd veranderd.
wie vind the ataris ook roelen?
enne voor nog meer punkbands, kopieer het lijstje van http://punk.pagina.nl/ en haal daar blink182, sum41 en the offspring tussenuit
quote:Laat The Offspring er maar lekker tussenstaan.
Op donderdag 14 november 2002 14:13 schreef hawaii het volgende:
enne voor nog meer punkbands, kopieer het lijstje van http://punk.pagina.nl/ en haal daar blink182, sum41 en the offspring tussenuit
quote:Er zijn kennelijk nog steeds mensen die het heel stoer vinden om bands als Blink, Sum en the Offspring niet cool te vinden, omdat het voor hun 'niet punk genoeg' is...dit zijn gewoon 3 bands die het in zich hebben om zulke catchy poppunknummers te schrijven, zodat ze zelfs bij de grote massa aanslaan....dat dan alle stoere punkmannen het 'mietjespunk' en 'commerciele bands' vinden....Blink en Offspring (Sum is nog niet zo lang bezig..) zijn bijna nix veranderd vergeleken met voorgaande albums, behalve dat ze zich in positieve zin ontwikkeld hebben...Deze 3 bands hebben trouwens ook de spullen waar menig voorgaand genoemd bandje zn vingers bij af kan likken...ik noem maar Mesa Triple Rectifiers, Ampeg 8x10's, Gibson's, Orange County's...
Op donderdag 14 november 2002 14:13 schreef hawaii het volgende:
sex pistols en dead kennedys doen!wie vind the ataris ook roelen?
Geheid komen op deze post weer duizenden reacties zoals gewoonlijk, en kom thet er altijd weer op uit dat een aantal mensen dit niet punkgenoeg etc vinden....laat iedereen lekker punk vinden wat ze zelf punk vinden en luisteren wat ze willen luisteren....Rock on!
Enne wat is een goede cd van MxPx???
quote:Blink is altijd al kut geweest en The Offspring was ook niet veel bijzonders. Feit is echter wel dat ze wel degelijk hun sound veranderd hebben om nog meer aan te slaan bij het grote publiek. Die bands zijn gewoon dikke drek en hebben zowel muzikaal als qua ideeen geen fuck met punk/hardcore te maken.
Op donderdag 14 november 2002 15:29 schreef -Lars- het volgende:[..]
Er zijn kennelijk nog steeds mensen die het heel stoer vinden om bands als Blink, Sum en the Offspring niet cool te vinden, omdat het voor hun 'niet punk genoeg' is...dit zijn gewoon 3 bands die het in zich hebben om zulke catchy poppunknummers te schrijven, zodat ze zelfs bij de grote massa aanslaan....dat dan alle stoere punkmannen het 'mietjespunk' en 'commerciele bands' vinden....Blink en Offspring (Sum is nog niet zo lang bezig..) zijn bijna nix veranderd vergeleken met voorgaande albums, behalve dat ze zich in positieve zin ontwikkeld hebben...Deze 3 bands hebben trouwens ook de spullen waar menig voorgaand genoemd bandje zn vingers bij af kan likken...ik noem maar Mesa Triple Rectifiers, Ampeg 8x10's, Gibson's, Orange County's...
Geheid komen op deze post weer duizenden reacties zoals gewoonlijk, en kom thet er altijd weer op uit dat een aantal mensen dit niet punkgenoeg etc vinden....laat iedereen lekker punk vinden wat ze zelf punk vinden en luisteren wat ze willen luisteren....Rock on!
Bij Green Day is dat een stuk minder. Dat vind ik nog steeds een leuk bandje (hoewel de laatste plaat dikke ruk is), ondanks dat ze succesvol zijn/waren.
quote:Ik vond Offspring op hun eerste 2 cd's (S/t en Ignition) nou niet bepaald vrolijke liedjes schrijven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan... Beheaded, Kill The President en Jennifer Lost The War. Dit zijn nou niet echt liedjes waar je vrolijke gedachtes bij krijgt. Vroeger schreef de band naar mijn mening veel meer politiek geladen liedjes en dus zeker geen grappige of vrolijke liedjes. Helaas zijn ze wat dat betreft een beetje bergafwaarts gegaan en maken ze muziek vanuit een heel andere inslag. Ignition en de s/t cd vind ik wel geniale cd's vinden.
Op vrijdag 15 november 2002 12:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Offspring is altijd al een vrolijke band geweest...
ik stem op The Living End...
hebbik hier btw nog helemaal niet gehoord....
en natuurlijk voorvaders van punk sex pistols
ow ow ow en dan vergeet nederlandse best punk/hardcore band =)
zoek maar uit welke dat is kijk hieronder
quote:Welke CD jij het beste vind is jouw mening maar ik ga nooit de deur uit zonder teenage politics. Nou is dit ook het enige album van MxPx wat ik heb maar het is gewoon zo lekker
Op vrijdag 15 november 2002 18:19 schreef wc-eend het volgende:
welke cd van mxpx is het best?
quote:
<<< You aren't punk on the outside but in the inside >>>
quote:Agent Orange ken ik.
Herhaling, kent niemand agent orange en welke cd van mxpx is het best?
En Life in General is de beste plaat van Mxpx, als we het zo al mogen noemen .
quote:Applaus!
Op vrijdag 15 november 2002 18:47 schreef ArTiC het volgende:
<<< You aren't punk on the outside but in the inside >>>
quote:credits naar Sneakie graag...het is zijn sig
Op vrijdag 15 november 2002 18:55 schreef tha_dark het volgende:[..]
Applaus!
quote:Mee eens
Op vrijdag 15 november 2002 19:08 schreef tha_dark het volgende:
Oke Sneakie APLAUS voor jou
Hele mooie sig.
quote:Mooi rijtje zeg. Had zo mijn rijtje kunnen zijn.
Op zaterdag 16 november 2002 18:28 schreef mooiegek het volgende:Face to Face
Strung Out
Good Riddance
- Bigwig
- Whippersnapper
- Pennywise (Vooral Unknown Road)
- No Use For A Name ( Oude Stijl)
- Breach
- 59 Times The Pain
- Shelter
quote:srry had ook moeten vragen wat jullie er van vonden, srry, dus... wat vinden jullie van agent orange
Op vrijdag 15 november 2002 18:55 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Agent Orange ken ik.
En Life in General is de beste plaat van Mxpx, als we het zo al mogen noemen
.
quote:helemaal mee eens, hoor!
Op vrijdag 15 november 2002 23:51 schreef Sneakie het volgende:
Ben helemaal verlegen![]()
, ik vind zo je karakter(denkwijze) bepaald of je punk bent of niet, en niet omdat je bv een hanekam hebt.
Jij bent wie je bent, en dat weet alleen jijzelf van binnen en daar kan niemand over oordelen.
zijn wel mijn favoriete punkrockbands denk ik zo...
Dit zijn ongeveer wel mijn favo punk bands.
Heerlijk ongecompliceerd raggen, dat kon in die tijd nog.
quote:En de rest?
Op dinsdag 26 november 2002 01:32 schreef draque het volgende:
Bleh, de enige met wie ik hier over muziek schijn te kunnen praten zijn Piston, Ranje, Eight of nine en SkinheadHolland (Speedtwins waren geweldig Jesus and the Gospelfuckerz waren nog beter).
De rest is kinderfeestjespunk...
Er zijn trouwens ook nog meer goeie nederpunkbands, van deze tijd, zoals Milkmen, Yawp, the Shining, Dandare
quote:Help! Ik zoek een nummer! deel 25
Op dinsdag 26 november 2002 15:24 schreef Dissection het volgende:...
Hier ook nog maar een keer.
quote:Hmpfff, de meerderheid van de bands van de laatste jaren. Niet dat ik wil zeggen dat 'Fruher alles besser' was, maar wat punk betreft is dat helaas wel zo.
Op dinsdag 26 november 2002 15:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
En de rest?
Wat zijn volgens jou de verheven punkbands?
Wat stijgt zo ver boven het kinderfeestje uit dat het bijna goddelijk is![]()
Uit de periode 1981-1986
the Freeze, D.O.A., Dead Kennedys, Black Market Baby, Discharge, G.B.H. (toen), Addicts, T.S.O.L., the Lewd, No Pigs, Deadlock, Fear, the Threats, Urban Waste, Poison Idea, M.D.C., Minor Threat, SSDecontrol, Jerry's Kids, Agent Orange (NL), Pandemonium, Local Disturbance, M.I.A., the F.U.'s, Crucifix, Gang Green, etc etc
1987-nu
Brehznev (tot 2 jaar terug ieg), Yawp, Milkmen, Dandare, the Shining, Toe to Toe, Blitz Babiez, Seein' Red, Bloody Sods,
pfff geen zin meer... genoeg zo
Valt me van jullie tegen
quote:crustentroep. bah.
Op donderdag 28 november 2002 11:28 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Is er dan niemand bekend met the casualties?Valt me van jullie tegen
welke punk liedjes raden jullie mij aan?"
ik vind zelf Lagwagon - Violins mijn favoriete punk liedje.
NOFX - Linoleum is ook heel vet.
quote:De voorbeelden die je noemde, zijn meer voorbeelden van skatepunk/punkrock. 'Echte' punkbands zijn o.a.: Stiff Little Fingers, Sex Pistols, The Clash, Dead Kennedys, Operation Ivy.
Op vrijdag 29 november 2002 21:45 schreef Daniel.San het volgende:
ik ken bijna geen echte punk muziek.
ik heb een aantal liedjes zoal gehoord.welke punk liedjes raden jullie mij aan?"
Punk in de stijl van nofx en lagwagon:
-satanic surfers
-dieselboy
-no fun at all
-no use for a name
-bigwig
-pennywise
-good riddance
-strung out
-whippersnapper
-face to face
-bad religion
*etc.
quote:-no use for a name
Op vrijdag 29 november 2002 21:59 schreef Dave_Mustaine het volgende:[..]
De voorbeelden die je noemde, zijn meer voorbeelden van skatepunk/punkrock. 'Echte' punkbands zijn o.a.: Stiff Little Fingers, Sex Pistols, The Clash, Dead Kennedys, Operation Ivy.
Punk in de stijl van nofx en lagwagon:
-satanic surfers
-dieselboy
-no fun at all
-no use for a name
-bigwig
-pennywise
-good riddance
-strung out
-whippersnapper
-face to face
-bad religion
*etc.
vergeet de rest. En voeg toe: AFI, Descendents, Down By Law.
quote:Dropkick murphy's
Op vrijdag 29 november 2002 21:45 schreef Daniel.San het volgende:
ik ken bijna geen echte punk muziek.
ik heb een aantal liedjes zoal gehoord.welke punk liedjes raden jullie mij aan?"
quote:Jawel, maar niet zoveel aan. Lijkt trouwens wel HEEL ERG op Special Duties. Ouwe engelse band, uit 1982.
Op donderdag 28 november 2002 11:28 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Is er dan niemand bekend met the casualties?Valt me van jullie tegen
The Ataris
Squad Five-O (het oude werk, nieuwe spul is ook top maar geen punk meer)
NOFX
MxPx
Slick Shoes
Ghoti Hook
Green Day
The Living End
Dogwood
ook top maar ik ken er maar een paar nrs van:
Black Flag
Minor Threat
Gorilla Biscuits
The Jam
The Clash
No Use For A Name
Ramones
Death By Stereo
ook goed maar net wat minder:
Smiley Kids
The Huntingtons
Calibretto 13
Sum41
Blink182
The Offspring
Fenix TX
quote:nou ja ik vind het best wel okee hier.. als je het alleen over punkrock hebt.. Lola Psycho (vroeger Playschool) is erg goed. en als je Papendrecht (Toy Soldiers en de mensen) erbij trekt vind ik het echt wel een coole scene.
Op woensdag 13 november 2002 14:37 schreef TrashNSk8 het volgende:[Dordtse scene]
Tja, die is idd niet al te best. Zowel qua bands niet als qua personen. De Dordtenaren zijn bang voor verandering en alles moet blijven zoals het is. Dus bandjes moeten in de marge blijven, Bibelot moet dezelfde muziek draaien als 10 jaar geleden, etc.Zodra je daar iets aan wil veranderen, ben je arrogant enzo...
quote:waarschijnlijk Life In General.
welke cd van mxpx is het best?
de mp3 die er op staat is bagger, kutkwaliteit, is van een liveoptreden
cd komt in januari
en ik kan alleen maar zeggen...hij wordt supervet
quote:Lola Psycho? Ik vind die gasten erg aardig, maar muzikaal dramatisch.
Op maandag 2 december 2002 17:13 schreef edsuit het volgende:
de top:The Ataris
Squad Five-O (het oude werk, nieuwe spul is ook top maar geen punk meer)
NOFX
MxPx
Slick Shoes
Ghoti Hook
Green Day
The Living End
Dogwoodook top maar ik ken er maar een paar nrs van:
Black Flag
Minor Threat
Gorilla Biscuits
The Jam
The Clash
No Use For A Name
Ramones
Death By Stereoook goed maar net wat minder:
Smiley Kids
The Huntingtons
Calibretto 13
Sum41
Blink182
The Offspring
Fenix TX
[..]nou ja ik vind het best wel okee hier.. als je het alleen over punkrock hebt.. Lola Psycho (vroeger Playschool) is erg goed. en als je Papendrecht (Toy Soldiers en de mensen) erbij trekt vind ik het echt wel een coole scene.
erg veel bands zijn er misschien niet maar ja.. check ook PowerSliB, mijn eigen punkband
[..]waarschijnlijk Life In General.
maar het hangt er vanaf waar je van houdt, elke cd heeft wel een beetje een eigen sound. hoe recenter, des te poppier
Trouwens, kom vrijdag ff naar de deur in de popcentrale, daar zit ik heel de avond!
Oh, en doe er wat aan dat je maar een paar nummers kent van dat ene rijtje. Dat zijn precies alle gave bands uit je post!
ik denk dat ik er wel ben, ik moet namelijk optreden, hehe :-P (ik = bassist van PowerSliB)
ik weet niet of je ons wat vind, we spelen vrij poppy punk en het is (nog)vrij simpel allemaal
ja dat zijn meer de oldschool punkbands.. dat luister ik nog niet zo lang dus vandaar
maar wel vet.. vooral Black Flag en The Jam
quote:ken je die niet? Amerikaanse punkband, vroeger heetten ze Riverfenix.
Op maandag 2 december 2002 17:16 schreef wendydependie het volgende:
Fenix TXwat komen dr hier eng veel mensen uit dordt btw
Eerder junks/ex-junks...quote:Op vrijdag 29 november 2002 18:39 schreef TrashNSk8 het volgende:
ze vroegen hier toch om punkbands?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:29 schreef Holgy het volgende:
21 september release van American Idiot, de nieuwe van Green Day.
can't wait one minute more....
We posten tegenwoordig hier:quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:08 schreef tha_dark het volgende:
*Een super harde rotschop omhoog*
Tis hier al anderhalf jaar stil! Punk is niet dood
Laat je weer horen!
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:34 schreef blablasjit het volgende:
Heideroosjes...
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:58 schreef Kletz het volgende:
[..]
ze vroegen hier toch om punkbands?![]()
live vind ik het echt zeer maar dan ook zeer vet..... op cd en vooral deze laatste cd vind ik et niet zo leuk.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:33 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb net de Cd van Flogging Molly binnen (swagger)
Echt een topper
Live heb ik ze nog niet mogen bewonderen (ben nog te jongquote:Op woensdag 15 september 2004 15:38 schreef Kletz het volgende:
[..]
live vind ik het echt zeer maar dan ook zeer vet..... op cd en vooral deze laatste cd vind ik et niet zo leuk.
Ach ik denk dat Marco en co. wel hun hartjes op de goede plaats hebben en dat je er best over punk kan praten. En dat ze hun roots ook wel hebben. Dat de muziek misschien niet meer punk is, tja.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:08 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
[..]
Ok, ok.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:08 schreef =HellFire= het volgende:
Ach ik denk dat Marco en co. wel hun hartjes op de goede plaats hebben en dat je er best over punk kan praten. En dat ze hun roots ook wel hebben. Dat de muziek misschien niet meer punk is, tja.
Zelfde geldt voor Greenday.
Stiff little fingers heeft ook een nieuwe cd trouwens.
Whaha, dus je hebt een band met de Roosjes dus.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:05 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ok, ok.
Ik heb nog in de pit gestaan bij de Heideroosjes..
Dronken weliswaar, maar toch.
Als dat zo is koop ik hem meteen!quote:Op woensdag 15 september 2004 18:06 schreef =HellFire= het volgende:
Whaha, dus je hebt een band met de Roosjes dus.
Ik ook, misschien sta ik nog wel op die DVD die binnenkort uit gaat komen. Woopie..
Heh. Sarcast.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:07 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Als dat zo is koop ik hem meteen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |