Ik bedoelde de serie.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:01 schreef hunter2011 het volgende:
Goede film, nee ik heb echt zin in een ordinaire bloederige film.
Misschien op Popcorn?
Fanfuckingtastic.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:59 schreef satecl het volgende:
Hier mensen Twin Peaks al eens gekeken? Ik heb 2 afleveringen gezien, maar ik kan er echt totaal geen hoogte van krijgen. Is dit nou wel of niet goed haha?
De enige vergelijking die ik zo kan bedenken is dat een crimineel informatie geeft aan een bepaald persoon binnen de FBI. Maar daar houdt het ook op. (crimineel zit niet gevangen en gaat gewoon door met zijn eigen agenda en geen kannibalisme) Wel een leuke seriequote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:25 schreef Cathmar het volgende:
Wilde eigenlijk aan The Blacklist beginnen, maar las hier (of een topic of wat geleden) de vergelijking met Silence of the Lambs. Hoe moet ik dat zien? Eigenlijk is dat nu wat me tegenhoud.
Zat, 28 days en het vervolgquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:49 schreef hunter2011 het volgende:
Zijn er nog series en/of films met als thema kannibalisme aan te bevelen op Netflix?
Daar is geen vergelijking tussen, alleen tussen Silence of the Lambs en de serie Hannibal. Maar die staat niet op netflixquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:25 schreef Cathmar het volgende:
Wilde eigenlijk aan The Blacklist beginnen, maar las hier (of een topic of wat geleden) de vergelijking met Silence of the Lambs. Hoe moet ik dat zien? Eigenlijk is dat nu wat me tegenhoud.
Wel. Alleen niet in Nederland.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef Fok-it het volgende:
Daar is geen vergelijking tussen, alleen tussen Silence of the Lambs en de serie Hannibal. Maar die staat niet op netflix
Bedoel ikquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Netflix heeft de lay-out aangepakt, ziet er goed uit.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat probleem had ik dus ook met Twin Peaks. Vond het allemaal wel heel erg traag gaan.Bij de 3e aflevering viel ik in slaap, en heb het daarna nooit meer gezien. Wel jammer, want ik hou wel van cultclassics.
Al heeft Lynch mij sowieso nog niet weten te raken: Ik heb een keer Lost Highway geprobeerd. Dat werd m ook niet
Met alle respect, u komt uit een ander tijdperk en u hoort nog niets van series te weten, of het moet over de worldclub-series gaan, dan klopt het wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig![]()
Ook totaal herkenbaar in mijn broertje![]()
Je kunt er ook gelijk altijd de mensen uithalen die niet tegen zwart-wit films/series kunnen. Maar goed, ik kom dan ook uit een periode waarin er niet zoveel vergeleken werd met de series van het moment (en de verbazing dat iets van 25 jaar terug niet exact hetzelfde is als van hedendaags).
Doen. Fijne serie!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:25 schreef Cathmar het volgende:
Thanks!quote:
Ik volgde Twin Peaks wekelijks toen het voor het eerst op TV was (of probeerde dat iig, want Veronica was elke week wel aan het schuiven met het uitzendmoment leek wel).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |