Ook aanraders zijn Broadchurch 1 & 2.quote:Line of duty 2 staat op netflix-NL, line of duty 1 moet je downloaden kennelijk, die zit ik nu te bekijken, maar dat is echt een redelijk intelligente coppershow wmb. Aanrader. LoD 2 wrs ook.
LOD 1 is met Morgan uit TWD, en hij is dus gewoon een Brit btw.
Kloterige exclusiviteitsdeals.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 02:19 schreef Impressme het volgende:
Wel kut dat S2 van Broadchurch niet op Netflix komt
Heb deze ook nog op Mijn Lijst staan:quote:Op zondag 14 juni 2015 12:27 schreef DestroyerPiet het volgende:
net Austin to Boston bekeken
leuke muziek documentaire over een groep muzikanten die in Volkswagen busjes een tour door amerika doen.
een van de beste series die ik dit jaar op netflix heb gezienquote:Op zondag 14 juni 2015 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb ook maar eens een account aangemaakt. 9 dollar per maand is 3x niks eigenlijk![]()
Daredevil pilot was vetBen benieuwd naar de rest.
quote:USA:
Antarctica: A Year on Ice (Documentary)
Austin to Boston (Documentary, Music)
Champs (Documentary, Sports/Boxing)
If I Had Wings (Family, Drama)
Life of Crime (Indie, Comedy)
My 5 Wives (Comedy)
Orange is the New Black Season 3 (TV, Drama, Comedy)
The Cobbler (Indie, Comedy, Drama)
The Garfield Show Season 1-2 ('08, TV, Kids)
Transformers: Age of Extinction (Action, SciFi)
Troll (Horror)
Vengeance of an Assassin (Action, Thriller, Foreign)
What's Your Number? (Romantic, Comedy)
When Evening Falls on Bucharest (Drama, Foreign)
Agents of S.H.I.E.L.D. Season 2 (TV, Action)
Grey's Anatomy Season 11 (TV, Drama)
High Fidelity (Indie, Comedy, Romantic)
Life with Boys Season 1 (TV, Kids)
Scandal Season 4 (TV, Drama)
The Elephant Princess Season 1 (TV, Kids)
The Radio City Christmas Spectacular (Family)
Canada:
Suits Season 4 (TV, Drama)
Nashville Season 3 (TV, Drama)
Fijn, nog zo'n abonnement.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:05 schreef Max23 het volgende:
Ondertussen gaat KPN ook tv-series produceren en willen ze daarmee concurreren met Netflix
http://nos.nl/artikel/204(...)ries-produceren.html
Alleen voor KPN-abonneesquote:
Nederlandse series, laat maar.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:05 schreef Max23 het volgende:
Ondertussen gaat KPN ook tv-series produceren en willen ze daarmee concurreren met Netflix
Aardige film -- had alleen Emma's rol wat groter verwacht (‘Hermione stole our food!‘).quote:Op vrijdag 12 juni 2015 05:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
een aanrader, This is the end! Hard gelachen.
Ieder zijn mening.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwoah, series als Vuurzee, Overspel en Bellicher waren meer dan prima.
ik heb het gevoel dat ze hier een beetje laat mee zijn begonnen. hadden ze beter kunnen doen voordat netflix in nederland beschikbaar kwam. ik denk dat ze nu heel lastig een groot genoeg userbase te trekken.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:05 schreef Max23 het volgende:
TV / Sense8: Netflix-serie van J. Michael Straczynski en the Wachowski'squote:Op maandag 15 juni 2015 22:15 schreef RedFever007 het volgende:
Kijkt er iemand Sense8? Afgelopen weekeinde eerste aflevering gezien. Mooie scene met een heerlijk nummer in het begin
Ik vind het een fantastische serie. Prachtig gefilmd.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:15 schreef RedFever007 het volgende:
Kijkt er iemand Sense8? Afgelopen weekeinde eerste aflevering gezien. Mooie scene met een heerlijk nummer in het begin
Hoe betaal je 9 dollar? Scheelt toch weer iets in vergelijking met de euro 😜quote:Op zondag 14 juni 2015 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb ook maar eens een account aangemaakt. 9 dollar per maand is 3x niks eigenlijk![]()
Daredevil pilot was vetBen benieuwd naar de rest.
Huh Nashville S3 stond er al op.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:23 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nashville - seizoen 3 – 2012-2014 12
• ♫ Engels
• CC Engels / Nederlands
• Regisseur: Callie Khouri – Genre: Drama
Rayna James is een countrymuziek-legende maar wordt door haar label gedwongen op te treden met de jonge diva, Juliette Barnes.
Rita - seizoen 3 – 2012-2015 12
Ze rookt op het meisjestoilet, slaapt met de rector, scheldt in de klas en heeft een probleem met autoriteit. Rita, de nieuwe docente op een Deense middelbare school, wordt in deze komische dramaserie gespeeld door Mille Dinesen. Ze is de minst politiek correcte lerares op school, geliefd bij haar leerlingen maar niet bij volwassenen. Als alleenstaande moeder met drie kinderen probeert ze goed te doen, maar 'braaf' kun je haar niet noemen!
• ♫ Deens / Duits / Frans
• CC Duits / Engels / Frans / Nederlands
• Regisseur: Christian Torpe – Genre: Drama / Comedy / Feelgood / Provocerend
9 Canadese dollars scheelt nog meerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe betaal je 9 dollar? Scheelt toch weer iets in vergelijking met de euro 😜
En kan je dan met wat betalen? Nederlandse creditcard?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
9 Canadese dollars scheelt nog meer
Ik betaal elke maand 6,70 ofzo voor het 8,99-abo![]()
Gewoon via een VPN registreren, de machtiging voor betalingen blijft dan gewoon staan in die valuta.
Jep, of zelfs PayPal (met machtiging voor incasso).quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
En kan je dan met wat betalen? Nederlandse creditcard?
Ritaquote:Op maandag 15 juni 2015 21:23 schreef Aether het volgende:
• ♫ Engels
• CC Engels / Nederlands
Rayna James is een countrymuziek-legende maar wordt door haar label gedwongen op te treden met de jonge diva, Juliette Barnes.
Ze rookt op het meisjestoilet, slaapt met de rector, scheldt in de klas en heeft een probleem met autoriteit. Rita, de nieuwe docente op een Deense middelbare school, wordt in deze komische dramaserie gespeeld door Mille Dinesen. Ze is de minst politiek correcte lerares op school, geliefd bij haar leerlingen maar niet bij volwassenen. Als alleenstaande moeder met drie kinderen probeert ze goed te doen, maar 'braaf' kun je haar niet noemen!
Met derde seizoen begonnen of aflevering 1?quote:
Rita lijkt me best een leuke seriequote:Op maandag 15 juni 2015 21:23 schreef Aether het volgende:
• ♫ Engels
• CC Engels / Nederlands
Is het ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rita lijkt me best een leuke serie
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rita lijkt me best een leuke serie
Suits najaar 2015 is de verwachting.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voor dat Scandal seizoen 4 en Suits seizoen 4 ook beschikbaar zijn in Nederland?
Tijd voor Nederlandse lesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:18 schreef DonnaRush het volgende:
OITNB bijna uit. Dat betekend dat m`n leven weer begint morgen, haha.
Haha sorry. Het d's en t's verhaal lukte me op de middelbare school nooit en pas jaren later zag ik het licht. Nu maak ik nog wel eens een foutje, moet nog altijd nadenken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd voor Nederlandse les![]()
Hoe was het einde? Vind de eerste paar afleveringen wel wat slapjes
Ik ben zelf ook een drama met d-t's verde dus vond het al heel wat dat ik je kon verbeterenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:14 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha sorry. Het d's en t's verhaal lukte me op de middelbare school nooit en pas jaren later zag ik het licht. Nu maak ik nog wel eens een foutje, moet nog altijd nadenken.
Ik zit nu midden in de laatste aflevering. Het is wel vermakelijk, maar echt steengoed vind ik het niet.
Ik woon in Australie, dus vandaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe betaal je 9 dollar? Scheelt toch weer iets in vergelijking met de euro 😜
Dan heb je nog een seizoen te gaanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
vanavond de laatste 3 eps van HIMYM kijken, heb de 8 seizoenen er in 2 weken doorheen gejatst
Argentinië, Brazilië, Columbia, Mexicoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:26 schreef VacaLoca het volgende:
Dacht zet ff Jurassic Park op op Netflix, hebben ze niet..
Te vaak, toch maar weer downloaden dan..
Laatste seizoen staat toch niet op Netflix?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik woon in Australie, dus vandaar.
[..]
Dan heb je nog een seizoen te gaanMaar je bedoelde vast 9 seizoenen
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Cheerleaders Die – 2013 16 1:29 uur
• ♫ Engels
• CC Nederlands
• Regisseur: Lucky McKee / Chris Sivertson – Genre: Horror / Comedy
Een strijd tussen de seksen breekt los als bovennatuurlijke krachten tussenbeide komen na een wraakactie van een buitenstaander.
Du Jour au Lendemain – 2006 AL 1:28 uur
• ♫ Frans
• CC Nederlands
• Regisseur: Philippe Le Guay – Genre: Comedy
Als zijn leven plotseling een positieve wending neemt, vindt bankmedewerker Francois Berthier het verrassend moeilijk om zijn geluk te accepteren.
Gathering The – 2003 12 1:23 uur
• ♫ Engels
• CC Nederlands
• Regisseur: Brian Gilbert – Genre: Horror / Thriller
Een Amerikaanse studente is aan het backpacken in Engeland en wordt aangereden door een auto. Er volgen enge gebeurtenissen die te maken hebben met een opgegraven kerk.
Hostage – 2005 16 1:53 uur
• ♫ Engels
• CC Nederlands
• Regisseur: Florent Emilio Siri – Genre: Misdaad / Actie / Thriller
Een voormalige gijzelingsonderhandelaar kan zijn rustige leventje op zijn buik schrijven als een gezin met maffiaconnecties gegijzeld wordt.
I Am David – 2003 12 1:31 uur
• ♫ Engels
• CC Nederlands
• Regisseur: Paul Feig – Genre: Gebaseerd op een boek / Drama
Dankzij z'n wilskracht ontsnapt een 12-jarig jongetje uit een communistisch concentratiekamp in deze adaptatie van de roman North to Freedom.
Jack and Jill – 2011 6 1:30 uur
• ♫ Engels
• CC Nederlands
• Regisseur: Dennis Dugan – Genre: Slapstick / Comedy
Adam Sandler speelt vader Jack die tijdens de kerst aan de eisen van zijn gezin en zijn dominante tweelingzus Jill moet voldoen.
Lassie – 2005 6 1:36 uur
• ♫ Engels / Nederlands
• CC Nederlands
• Regisseur: Charles Sturridge / Philippe Le Guay – Genre: Gebaseerd op een boek / Drama / Avontuur / Dieren
Een aan lager wal geraakt gezin moet hun geliefde hond verkopen aan een rijke hertog -- maar de trouwe Lassie ontsnapt en onderneemt de lange weg terug naar huis.
Superbad – 2007 12 1:53 uur
• ♫ Engels
• CC Nederlands
• Regisseur: Greg Mottola – Genre: Comedy
Twee goede vrienden proberen drank te kopen voor een feest in de hoop meisjes te scoren, waarbij ze op een reeks gekke tegenslagen stuiten.
Surf's Up – 2007 AL 1:25 uur
• ♫ Engels
• CC Nederlands
• Regisseur: Ash Brannon / Chris Buck – Genre: Comedy / Dieren
Deze voor een Oscar genomineerde 'mockumentary' neemt ons mee naar het wereldkampioenschap surfen voor pinguïns, waar we de uitvinders van het surfen aan het werk zien.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
mclovinquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:25 schreef Aether het volgende:
Superbad – 2007 12 1:53 uur
• ♫ Engels
• CC Nederlands
• Regisseur: Greg Mottola – Genre: Comedy
Twee goede vrienden proberen drank te kopen voor een feest in de hoop meisjes te scoren, waarbij ze op een reeks gekke tegenslagen stuiten.
In Australie wel volgens mij, sorry wist niet dat het in NL niet zo wasquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laatste seizoen staat toch niet op Netflix?
Derde seizoen. Inmiddels klaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Met derde seizoen begonnen of aflevering 1?
Nou, het is wel e-norm verouderd en retetraag hoor. Verhaaltechnisch prima, maar filmtechnisch...quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:02 schreef Copycat het volgende:
Twin Peaks is pure kwaliteit. Maar wel David Lynch, dus geen hapklare brokken.
Ik vind traagheid niet per se negatief, verre van zelfs. Maar ik houd juist ook enorm van oude series en films. Liefst nog in zwart-wit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:51 schreef Dagonet het volgende:
Nou, het is wel e-norm verouderd en retetraag hoor. Verhaaltechnisch prima, maar filmtechnisch...
Ik heb het vorig jaar voor het eerst bekeken en ik vond het eigenlijk totaal niet verouderd. Oké, filmtechnisch ziet het er niet uit als series anno 2015 maar dat is logisch, kan je het ook niet op afrekenen vind ik. Er zijn series uit deze eeuw zelfs die voor mij als veel gedateerder aanvoelenquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, het is wel e-norm verouderd en retetraag hoor. Verhaaltechnisch prima, maar filmtechnisch...
Waar check je dat?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Argentinië, Brazilië, Columbia, Mexico
Ja, ik ook, en ik heb er ook meestal geen probleem mee, maar Twin Peaks, als Lodderoog Motormuis weer een half uur met een soft filter naar CoolChick McCigarette loopt te staren houdt het op een gegeven moment wel op voor mij.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind traagheid niet per se negatief, verre van zelfs. Maar ik houd juist ook enorm van oude series en films. Liefst nog in zwart-wit.
Nederstrugglesquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In Australie wel volgens mij, sorry wist niet dat het in NL niet zo was
Laatste seizoen is toch prima over te slaan.quote:
Dat hele seizoen had je kunnen samenvatten in 2/3 afleveringenquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laatste seizoen is toch prima over te slaan.
Nee want Cristin Miliotiquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laatste seizoen is toch prima over te slaan.
Dat probleem had ik dus ook met Twin Peaks. Vond het allemaal wel heel erg traag gaan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Serie 3 en 4 zijn confirmed iig.quote:Line of duty 2 staat op netflix-NL, line of duty 1 moet je downloaden kennelijk, die zit ik nu te bekijken, maar dat is echt een redelijk intelligente coppershow wmb. Aanrader. LoD 2 wrs ook.
LoD 1 is met Morgan uit TWD, en hij is dus gewoon een Brit btw.
Klinkt tof, ga ik binnenkort eens proberen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
Wil het toch nog even melden, nu LoD2 (Line of Duty) gezien, far out beste copshow op televisie op dit moment en op netflix:
[..]
Serie 3 en 4 zijn confirmed iig.
quote:
quote:The new chapter travels back to 1979, where a young Lou Solverson (Patrick Wilson, played in the first season by Keith Carradine) returns from Vietnam and begins to investigate a local gang and a mob syndicate.
Klinkt interessant, geen case of the week serie dus?quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
Wil het toch nog even melden, nu LoD2 (Line of Duty) gezien, far out beste copshow op televisie op dit moment en op netflix:
[..]
Serie 3 en 4 zijn confirmed iig.
http://moviepilot.com/pos(...)ternal,manual,manualquote:After 10 years since the movie version of Lemony Snicket's books, Netflix has secured rights to the young adult series A Series Of Unfortunate Events. They will be adapting the beloved series into a live-action series.
So far there is no director, crew, or cast, but the series is set to be released in 2016.
The production will be handled by TV. Netflix, and the same company (Paramount) who did the 2004 movie starring Jim Carrey.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://moviepilot.com/pos(...)ternal,manual,manual
The Walking Dead?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:49 schreef hunter2011 het volgende:
Zijn er nog series en/of films met als thema kannibalisme aan te bevelen op Netflix?
Alive?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:49 schreef hunter2011 het volgende:
Zijn er nog series en/of films met als thema kannibalisme aan te bevelen op Netflix?
Die oude rampenfilm toch? Die heb ik al gezien, maar toch bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |