Dit? hallo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:33 schreef Remqo het volgende:
KLB / IKEA #76
Mag er een [KLB SC] tagje op dit deel, die TS is stompzinnig en een klaploper
Dank je! wel jammer dat het geen hoofdletters zijn. Daar heb ik het wel moeilijk mee.quote:
Ik zal het even fixen, OCD is een vervelend iets.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank je! wel jammer dat het geen hoofdletters zijn. Daar heb ik het wel moeilijk mee.
Bedankt voor het begrip.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal het even fixen, OCD is een vervelend iets.
Jammer, ik kan zo slecht tegen veranderingenquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal het even fixen, OCD is een vervelend iets.
Shit, dit is wel een dilemma.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer, ik kan zo slecht tegen veranderingen
Omdat het pure aids is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
Waarom worden mijn topics zonder reden gesloten?
Graag per topic een reden. Er word nameljk geen regel overschreden,
en dus lijkt het dat moderators voor eigen rechter spelen.
Je opent wel steeds dezelfde verhalen en de moderators zijn je eenmaal zat. Ik zou als ik jou was voorlopig geen nieuwe topics openen of met originelere verhalen te komen, of verzin anders iets. Gebruik je creativiteit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
Mes in mijn rug. Ook goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je opent wel steeds dezelfde verhalen en de moderators zijn je eenmaal zat. Ik zou als ik jou was voorlopig geen nieuwe topics openen of met originelere verhalen te komen, of verzin anders iets. Gebruik je creativiteit.
Mes in je rug? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Mes in mijn rug. Ook goed.
Omdat je alleen maar loopt te janken over je miserabele leventje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hoe gaat het met je tenniscarriere?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
Omdat bagger.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik zie dat die reactie is verwijderd uit je topic.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Reactie uit mijn laatste topic. Gaat wat te ver niet?
Open er een topic over.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
Sinds men mij een ban wijst geen topic meer geopend. Hou dit nu al vrij lang vol. Daar verdien ikbwel respect voor toch? Hoop dat jullie er begrip voor hebben als ik terugval krijg en een paar topics open volgende week. Het is een proces van vallen en opstaan.
Dat zou heel jammer zijn hč, als jij een ban hebt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee dan verhoog ik een kans op ban
Huh?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
Sinds men mij een ban wijst geen topic meer geopend. Hou dit nu al vrij lang vol. Daar verdien ikbwel respect voor toch? Hoop dat jullie er begrip voor hebben als ik terugval krijg en een paar topics open volgende week. Het is een proces van vallen en opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |