abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155033834
Heerlijk terugrijden van de bios. Alles mooi en zo. Niet al te veel verkeer, 70 weg.

Komt ineens iemand voorbij á la 120 schat ik. Gaat pal voor mij invoegen, remt af tot 60 en rijdt verder. Maar natuurlijk hoor. Ik denk: the actual fuck?

Dus eerst een getoeter om die kluns te laten weten dat ik dit nogal een rare actie vind. Lijkt alsof hij niks hoort. Dan maar er naast rijden... en hoe kon het anders, Meneer zat aan de telefoon.

Ik doe normaals op de toeter. Laat ie uit schrik zn mobiel vallen en woest dat hij is gaat hij mij wat opfokken. En een beetje snelheid is wel leuk op de late avond. We kwamen immers net terug van de film mission impossible. ^O^

Na de stoplichten werd het even eenbaans dus ik ging achter hem rijden. Op de tweebaans ging ik dus weer inhalen, stuurt die homo in naar links en REMT HIJ. Enige optie om hier levend uit te komen was weer terug naar rechts sturen.

Lang leve de ESP van Ford die me een grote crash bespaard heeft maar heb toch even een stukje door de berm moeten karren. Lekker veel opspattende steentjes. Nouja behalve een vettig wiel en een paar mini krasjes onder de bumper (niet eens goed zichtbaar) is alles ok :)
pi_155033895
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk verzonnen...
Ik ga ook echt een topic verzinnen om wat voor reden dan ook :') wat pas zielig is zijn mensen die topics afgaan om "verzonnen" te plaatsen omdat de hele dag niks merkwaardigs gebeurt op hun zolderkamer.
pi_155034153
Wat is nu je klacht?
Dat er debielen op de weg rijden of dat jij nog zo onvolwassen bent om je te laten opnaaien en dat je daarmee jezelf, je bijrijder en andere weggebruikers in gevaar hebt gebracht?
  Eindredactie Games zondag 9 augustus 2015 @ 01:02:25 #4
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155034190
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk verzonnen...
TS komt hier niet bepaald als 'winnaar' uit de bus, eerder het sukkeltje dat keihard gepwned is. Waarom zou je dat verzinnen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_155034245
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:00 schreef devlinmr het volgende:
Wat is nu je klacht?
Dat er debielen op de weg rijden of dat jij nog zo onvolwassen bent om je te laten opnaaien en dat je daarmee jezelf, je bijrijder en andere weggebruikers in gevaar hebt gebracht?
Ik kan gewoon goed rijden op snelheid. Maar niemand kan soepel een auto ontwijken die expres voor je vliegt én remt. Dat wil ik jou wel eens zien doen. Als je überhaupt een rijbewijs zou hebben. Maar dat betwijfel ik omdat je dit niet eens weet.
pi_155034309
quote:
2s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:02 schreef 2dope het volgende:

[..]

TS komt hier niet bepaald als 'winnaar' uit de bus, eerder het sukkeltje dat keihard gepwned is. Waarom zou je dat verzinnen.
Dus je wagen voor iemand smijten is pwnen? Bij normale kleine dragracejes (kan je nog niet eens een race noemen) doe je gewoon een beetje competitief snelheid opbouwen en niet de ander proberen te vermoorden.
pi_155034368
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 00:46 schreef GhpH het volgende:
Heerlijk terugrijden van de bios. Alles mooi en zo. Niet al te veel verkeer, 70 weg.

Komt ineens iemand voorbij á la 120 schat ik. Gaat pal voor mij invoegen, remt af tot 60 en rijdt verder. Maar natuurlijk hoor. Ik denk: the actual fuck?

Dus eerst een getoeter om die kluns te laten weten dat ik dit nogal een rare actie vind. Lijkt alsof hij niks hoort. Dan maar er naast rijden... en hoe kon het anders, Meneer zat aan de telefoon.

Ik doe normaals op de toeter. Laat ie uit schrik zn mobiel vallen en woest dat hij is gaat hij mij wat opfokken. En een beetje snelheid is wel leuk op de late avond. We kwamen immers net terug van de film mission impossible. ^O^

Na de stoplichten werd het even eenbaans dus ik ging achter hem rijden. Op de tweebaans ging ik dus weer inhalen, stuurt die homo in naar links en REMT HIJ. Enige optie om hier levend uit te komen was weer terug naar rechts sturen.

Lang leve de ESP van Ford die me een grote crash bespaard heeft maar heb toch even een stukje door de berm moeten karren. Lekker veel opspattende steentjes. Nouja behalve een vettig wiel en een paar mini krasjes onder de bumper (niet eens goed zichtbaar) is alles ok :)
OMG WAT EEN AVONTUREN MAAK JE MEE TS IK WOU DAT IK ZO EEN SPANNENDE LEVEN HAD!!!! _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155034393
quote:
7s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:10 schreef Geralt het volgende:

[..]

OMG WAT EEN AVONTUREN MAAK JE MEE TS IK WOU DAT IK ZO EEN SPANNENDE LEVEN HAD!!!! _O_
Geralt of Rivia heeft toch wel een spannender leven heur.
pi_155034408
quote:

Dus eerst een getoeter
En hier had je het dus bij moeten laten eenwelk je zou weten als je volwassen zou zijn. De rest van je acties zijn nutteloos en gevaarlijk
pi_155034412
De OP quoten :')
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_155034424
Heftig verhaal
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155034510
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hier had je het dus bij moeten laten eenwelk je zou weten als je volwassen zou zijn. De rest van je acties zijn nutteloos en gevaarlijk
Typisch een vonk van autisme om nergens lol aan te hebben. Oh nee het is nutteloos. Oh nee het risico. :') zolang die mongool geen manoeuvres uithaalt als dat gaat alles perfect.
pi_155034550
Misschien nog een paar rijlesjes volgen ts.
pi_155034683
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:17 schreef GhpH het volgende:

[..]

Typisch een vonk van autisme om nergens lol aan te hebben. Oh nee het is nutteloos. Oh nee het risico. :') zolang die mongool geen manoeuvres uithaalt als dat gaat alles perfect.
Als er potentieel doden kunnen vallen die er niet om gevraagd hebben om betrokken te worden bij jouw spelletjes is het geen geintje.
Typisch een geval van asociaal gedrag om geen rekening met anderen te houden en potentiele consequenties van je eigen gedrag niet kunnen inzien is autisme ten top

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 09-08-2015 01:30:59 ]
pi_155034715
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:19 schreef Steentje7 het volgende:
Misschien nog een paar rijlesjes volgen ts.
Ik kan ook perfect volgens alle regels rijden, dus dat is geen probleem. Je bent zelfs een slechtere rijder als je niet met hogere snelheden kan rijden.
pi_155034747
Verplaatsen naar ONZ?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2015 01:28:13 ]
pi_155034832
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als er potentieel doden kunnen vallen die er niet om gevraagd hebben om betrokken te worden bij jouw spelletjes is het geen geintje.
Typisch een geval van asociaal gedrag om geen rekening met anderen@ te houden en potentiele consequenties van je eigen gedrag niet kunnen inzien is autisme ten top
Oh ja 90-100 rijden op een 70 weg is zo potentieel gevaarlijk. Elke weg heeft marges waarop gemakkelijk gereden kan worden. De snelheidslimieten plaatst men altijd onderaan aan de marge. Heck buiten de bebouwde kom kan je nog 160 rijden in principe.

Daarbij, de enige passagier die ik mee had vond het niet erg. Da's mn vriend. Maar als ik die zou vernoemen in de OP was het weer "homotopic" overal. Ik ga ook niet boven limieten met passagiers die dat niet willen.
pi_155034996
quote:

Misschien was hij wel op weg naar iemand die op sterven lag?
En dacht hij 'wacht even laat ik eens rustig rijden wil ik heel aankomen'.

Niet te snel oordelen TS.
5 Ferrari's op videoband!
pi_155037598
Ford :')_!

In een Audi was dit niet gebeurt, dan had je respect afgedwongen op de weg.
pi_155037648
Jammer van die ESP, had ons toch een topic bespaart.
i have an approximate knowledge of many things
  zondag 9 augustus 2015 @ 04:41:52 #21
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_155037667
Je laten opnaaien :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_155038042
Niet >200pk hebben en zo'n vent dus ver achter je laten :')
pi_155038183
Jammer.
  zondag 9 augustus 2015 @ 08:35:09 #24
64781 bonke
pipo koeie
pi_155038400
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 06:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet >200pk hebben en zo'n vent dus ver achter je laten :')
dat heet vluchten en ts wil duidelijk maken dat ie ballen heeft door onverantwoord te gaan rijden
kortom, ts is een dom persoon die niet nadenkt over eventuele gevolgen :)
pies on joe toe
  zondag 9 augustus 2015 @ 10:54:58 #25
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_155039655
Wel handig toch, kon je meteen even uitstappen en je vriend oraal verwennen langs de kant van de weg zoals jullie soort vaker doet.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')