Pittige Uccie is weer helemaal terugquote:
Nee nee, ik ben trouw aan specu...meestal.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Fokker en Uccie zijn de nieuwe LTVDK en Jasmijn.
Dat waren wij al veel eerder, waarom denk je dat Uccie zo lang niet kon postenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Fokker en Uccie zijn de nieuwe LTVDK en Jasmijn.
Ben wel blij dat ik nu niet meer aan het bed vastzit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat waren wij al veel eerder, waarom denk je dat Uccie zo lang niet kon posten
Die polsen trekken wel bij johquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik nu niet meer aan het bed vastzit.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:46 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat ze door haar vader gedwongen werd om op vakantie naar India te gaan om met een leuke dokter te trouwen ?
Arno moet van zijn vader trouwen met een Indiase dokter.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
Nu je erover begint ja Arjan, waar is Arno![]()
![]()
.
Nee, even serieus, laatste keer dat 'ie vanuit India heeft gepost was 1 juni, daarna niks meer, ik maak me zorgenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Arno moet van zijn vader trouwen met een Indiase dokter.
quote:
Oh hij is daar!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, even serieus, laatste keer dat 'ie vanuit India heeft gepost was 1 juni, daarna niks meer, ik maak me zorgen.
[..]
Hij zou daar maar een weekje blijven voor de bruiloft van zijn schoonzus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh hij is daar!
Misschien op rondreis zonder internet.
Oh, nja geen idee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zou daar maar een weekje blijven voor de bruiloft van zijn schoonzus.
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gewoon verkouden aan het worden, hoe kan dat nou in Juni godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |