Wat een verschrikkelijk kutwijf is dat toch ook zegquote:
Nog steeds niet rottend?quote:
Oh, dan heb ik de verkeerde voor me, soz.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutwijf is dat toch ook zeg
Ik ben altijd rottend in mijn darmstelsel. Dat is een feit. Maar verder schijnt alles nog te werken. 10 vingers en 10 tenen, dat scheelt.quote:
Hoe is het met jou schat?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik de verkeerde voor me, soz.
De pielemuis doet ook nog steeds wat ie moet doen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben altijd rottend in mijn darmstelsel. Dat is een feit. Maar verder schijnt alles nog te werken. 10 vingers en 10 tenen, dat scheelt.
Uitstekend, het is (nog) mooi weer, ik heb bier, snaaispul, en katten.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Elke keer als ik bierpoepjens ruik denk ik nog steeds aan jou Mono!!
Nog niemand is in de buurt gekomen van jouw gasbom!
Ik heb bier, snaaispul, pubers en een terrorkatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uitstekend, het is (nog) mooi weer, ik heb bier, snaaispul, en katten.![]()
Hoe is het daar?
Ik geef mijn vrouw regelmatig interne stokslagen, en hoor geen klachten. Ik ga er vanuit dat de pen0r doet wat het moet doen!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De pielemuis doet ook nog steeds wat ie moet doen?
pics van terrkorkatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bier, snaaispul, pubers en een terrorkat![]()
Life is good
Incluis bier.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Tevens gaat Mono vanavond plaatjes draaien.
Radio onzin aftreksel?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Tevens gaat Mono vanavond plaatjes draaien.
Daarover gesproken... ik DM je evenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:44 schreef Monopoly het volgende:
En wellicht cannabis sativa wanneer de situatie zich voordoet.
Dit gaat hier over 15 minuten gebeuren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:44 schreef Monopoly het volgende:
En wellicht cannabis sativa wanneer de situatie zich voordoet.
5 tellen na die foto werd mijn voet aangevallenquote:
Dit zijn berichten waar het bloed richting mijn fallus gaat. Goed bezig vrind.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit gaat hier over 15 minuten gebeuren.
#rektquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
5 tellen na die foto werd mijn voet aangevallen
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit zijn berichten waar het bloed richting mijn fallus gaat. Goed bezig vrind.
Ze is vernoemd naar de negert uit Pulp Fictionquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
#rekt
Hoe heet hij/zij?![]()
mijne zijn gewoon lief. En lam door het weer
Jules?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is vernoemd naar de negert uit Pulp Fiction
Jawohl!!quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawohl!!
En als je die naam 3x achter elkaar zegt zal er bloed vloeien
Ohquote:
Welk programma gebruik je?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, krijg error: cannot sync to stream![]()
Gaat goed, lekker stonedMet jou?
Stoned zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, krijg error: cannot sync to stream![]()
Gaat goed, lekker stonedMet jou?
Gevonden: http://37.59.7.51:7010/livequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
En anders ff Fokker vragen, die heeft meerdere linkjes
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaaf. Dan ga je nog harder genieten zo.
Breakcore setje inc?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaaf. Dan ga je nog harder genieten zo.
FFF - Murderbreakcore om te beginnen, die is redelijk softquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe suggestie! Ik doe mijn best. Van alles wat!
Iemand raadde mij hem aan en zei dat het een goede film wasquote:Op zaterdag 13 juni 2015 02:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
No shit. Dat was aan de trailer al te zien.
Het voelt een beetje aan alsof mensen die in de 90s films over "hackers" schreven niets geleerd hebben en dachten maar weer eens een film te maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand raadde mij hem aan en zei dat het een goede film was.. zelden zo'n slechte cast gezien.. naja alles was slecht.
Naja je had hier minder van die animaties tijdens het 'hacken'quote:Op zaterdag 13 juni 2015 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voelt een beetje aan alsof mensen die in de 90s films over "hackers" schreven niets geleerd hebben en dachten maar weer eens een film te maken.
Ja wordt hooguit een paar maandjes strenger op users gelet en daarna is het allemaal weer hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
We gaan FOK! weer LEUK maken
Daarom, "Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie".quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja wordt hooguit een paar maandjes strenger op users gelet en daarna is het allemaal weer hetzelfde.
Studieontwijkendgedragquote:
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij heeft nog gepost dit jaarHad hem echt al tijden niet meer gezien.
Door hem is deze SC geopendquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Deed altijd leuk mee, mis het wel een beetje.
BITTERLEMON-SCquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat een eindbaasMaar ja, hoe kan het ook anders.
Dit weekend niet, vooral leren. MAAAAAR volgend weekend naar The Prodigyyyyyyyy met de lieve Geoquote:
Ik moet dit weekend ITIL leren. Fucking droge stof, heb er eigenlijk niet zo'n zin in maar is belangrijk. 17e een examen. Wil dat certificaat graag halen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit weekend niet, vooral leren. MAAAAAR volgend weekend naar The Prodigyyyyyyyy met de lieve Geo
Meh dat is wel saai om te leren.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend ITIL leren. Fucking droge stof, heb er eigenlijk niet zo'n zin in maar is belangrijk. 17e een examen. Wil dat certificaat graag halen natuurlijk.
Prodigy is nice. Goede muziek
Nick moet niet miepenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meh dat is wel saai om te leren.
Jazekerinb4 nick "meh"
Ik shinequote:
Shine bright* like a diamonddddquote:
Niet zo zeuren LBquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Shine bright* like a diamondddd
Have a breakquote:
Have a kitkat, you turn into a right diva when you're hungry... Wacht, verkeerde reclame...quote:
Zip it shrimpyquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Have a kitkat, you turn into a right diva when you're hungry... Wacht, verkeerde reclame...
Niemandquote:
sorry :$$$quote:
Inderdaadquote:
quote:
quote:
Wat een twistquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jaaaaa, die zag je niet aan komen he
chicks dig a good twistquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
gotta love a good twist, HUEHUE
twistersquote:Op zondag 14 juni 2015 00:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
I gave that chick a twist, chicks love a twist
je bent gewoon niet grappig :$quote:Op zondag 14 juni 2015 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment dat je ouders niet lachen omdat je een goed grapje maakt maar omdat jezelf grappig lacht
quote:
quote:
Weet je wat ook lekker is?quote:Op zondag 14 juni 2015 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zijn lekker, vreet ik meestal 2 of 3 achter elkaar
Link je nou reclame!?quote:Op zondag 14 juni 2015 00:07 schreef KitKatChunky het volgende:
de piano in dit nummer is zo godsgruwelijk fantastisch D: waarom kan ik dit niet maken
Wat?quote:
Guess wat ik hebquote:
Je wou het niet horen dus dan maar plaatjequote:
Surgequote:
Altijd goedquote:
Hoe is het met jou dan, dondersteentje?quote:
Zeer goed, dank u.quote:Op zondag 14 juni 2015 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan, dondersteentje?
Ik post na een tijdje alweer hier hoorquote:Op zondag 14 juni 2015 00:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeer goed, dank u.
Is het post vage plaatjes dag vandaag?
deze snap ik nietquote:Op zondag 14 juni 2015 00:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik post na een tijdje alweer hier hoor
Omdat ik meestal vage plaatjes postquote:
FOOOO FIGGHTTERRSSS!!!!quote:Op zondag 14 juni 2015 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik meestal vage plaatjes post
oooooooooohquote:Op zondag 14 juni 2015 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik meestal vage plaatjes post
Get well soon Davequote:
♪ LEARNING TO WALK AGAIN ♫quote:
There goes my heroquote:
Er heeft een mede-fan in de Foo Fam fb groep zelfmoord gespleegdquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er heeft een mede-fan in de Foo Fam fb groep zelfmoord gespleegd
Hij had een pinkpop kaartje?quote:Op zondag 14 juni 2015 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er heeft een mede-fan in de Foo Fam fb groep zelfmoord gespleegd
Nehh, was vorige week al.quote:
Dwing me er maar toequote:Op zondag 14 juni 2015 02:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mag jouw standaard PI uit, ik vind je altijd zo zielig
Op VBL weinig, ik heb heel wat geurige COS slipjes gescoord in UTOquote:Op zondag 14 juni 2015 02:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen flauw idee, en btw , er zijn geen dames op dit forum
Yes.quote:
wrm nietquote:Op zondag 14 juni 2015 15:47 schreef Lt.Surge het volgende:
* Lt.Surge kijkt een docu en zal nooit naar China verhuizen.
Dan kom ik in zo'n internet rehab ding.quote:
moet je in nl ookquote:Op zondag 14 juni 2015 15:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan kom ik in zo'n internet rehab ding.
ej plz niet doenquote:Op zondag 14 juni 2015 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je in nl ook
zal je even aanmelden gr
oh ik dacht aan die hardquote:Op zondag 14 juni 2015 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat
nee is zo'n film met die zwarte dwerg kevin hart ofzo en will ferrell
Weet nog niet, nog tips?quote:
Die over videogames? ik zag hem op netflix staan gisteren.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Weet nog niet, nog tips?
Vanmiddag Web Junkie gekeken.
Deze gaat iig over Chinezen die ''internet verslaafd'' zijn, en door hun ouders in een soort afkickkliniek worden gedumpt waar je dood nog niet gevonden wil wordenquote:Op zondag 14 juni 2015 22:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die over videogames? ik zag hem op netflix staan gisteren.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 14 juni 2015 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze gaat iig over Chinezen die ''internet verslaafd'' zijn, en door hun ouders in een soort afkickkliniek worden gedumpt waar je dood nog niet gevonden wil worden
Nou dat was het nietquote:
fucking concentratie kamp ofzo? Hoe erg "internet verslaafd" waren die gasten? niet zeker?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou dat was het nietIsoleercel was een kamertje met een hangslot en shit
Mwah sommigen wel, sommigen niet (al is dat lastig te zeggen, want wat is waar?). Sommigen 4 uur per dag WoW, anderen 12, dus tjah.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
fucking concentratie kamp ofzo? Hoe erg "internet verslaafd" waren die gasten? niet zeker?
4 uur vind ik niet absurd veel, 12 uur is toch wat ruim. en dan nog WoW ookquote:Op zondag 14 juni 2015 22:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mwah sommigen wel, sommigen niet (al is dat lastig te zeggen, want wat is waar?). Sommigen 4 uur per dag WoW, anderen 12, dus tjah.
Tjah, China hequote:Op zondag 14 juni 2015 22:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
4 uur vind ik niet absurd veel, 12 uur is toch wat ruim. en dan nog WoW ook
Hoe heet ie?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tjah, China he
Maar wel interessante docu, staat iig op Netflix als je het wil bekijken.
Ik bedoelde meer of jij het gaat onthouden.quote:
ik ga het proberen haha, ik kijk niet heel veel eigenlijk. Ik game meer :Squote:Op zondag 14 juni 2015 22:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of jij het gaat onthouden.
Welke games dan?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik ga het proberen haha, ik kijk niet heel veel eigenlijk. Ik game meer :S
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
laatste tijd lekker oldschool guildwars 1 doen
wp speelt dat ook volgens mijquote:Op zondag 14 juni 2015 22:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het is wel een beetje dood maar genoeg mensen om lekker wat dungeons te runnen enzo
Oh ja RSquote:Op zondag 14 juni 2015 22:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
WoW en RS speelt ie wel volgens mij. en we hebben laatst WC3 gedaan, sowieso tof
dat doen we alleen met zn allen zo nu en dan. Vooral omdat rodawa het zo leuk vind en het enige is wat met zoveel man kan en iedereen heeft enzoquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat doen we alleen met zn allen zo nu en dan. Vooral omdat rodawa het zo leuk vind en het enige is wat met zoveel man kan en iedereen heeft enzo
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef LompeHork het volgende:
KLB / [PAINT] De nieuwe FOK! policy
Deze moeten jullie checken![]()
wat een held.
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef LompeHork het volgende:
KLB / [PAINT] De nieuwe FOK! policy
Deze moeten jullie checken![]()
wat een held.
wow niet meer en rs sporadischquote:Op zondag 14 juni 2015 22:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
WoW en RS speelt ie wel volgens mij. en we hebben laatst WC3 gedaan, sowieso tof
moet je aan hem vragenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ff aflevering afkijken.
Doet surge ook mee?
als je hem te pakken hebt, deel hem dan ook even met mij?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:46 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij telefoonnummer regelen?
ik ben verliefd
[ afbeelding ]
vraag aan amerikaanse vriendenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:46 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij telefoonnummer regelen?
ik ben verliefd
[ afbeelding ]
ik haat vanilla xDquote:Op zondag 14 juni 2015 23:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja beter gaan we wel vanilla doen
heb weinig zin in een of andere towerdefence achtige mode
hoeveel neopoints wedden wequote:Op zondag 14 juni 2015 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wreck je m8 mijn dps is boven de 8k
ik sta daar bovenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wreck je m8 mijn dps is boven de 8k
jij wat maat xDquote:Op zondag 14 juni 2015 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
moet echt geluidskaart van mn lappie fixen
drama dit
lappie op externe monitor -> geluid over hdmi -> stereo op ext monitor -> headphones op stereo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |