abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153508120
Je bent er niet mee naar dokter geweest? Heb je ook speciale schoenen? En zou je ook 8 uur lang staan / lopend werk kunnen doen?
[/quote]
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:11 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Je bent er niet mee naar dokter geweest? Heb je ook speciale schoenen? En zou je ook 8 uur lang staan / lopend werk kunnen doen?
Jawel, naar de huisarts en die verwees me naar de podo. Eerst had ik leren zolen, nu heb ik thermoplastische zolen. Speciaal gemaakte schoenen heb ik niet, maar de enigste waar ik zonder al te veel overlast op kan lopen zijn all stars. Gelukkig maar dat dat mn favo schoenen zijn en je ze vrijwel overal bij kunt dragen. ;) 8 uur lopend werk kan niet, dan word de overbelasting te veel.
pi_153508154
Gaat iets niet goed met het quoten...
pi_153508182
.
pi_153508208

[ Bericht 100% gewijzigd door SpaceOddity op 13-06-2015 22:33:56 ]
pi_153513409
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 22:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]

Jawel, naar de huisarts en die verwees me naar de podo. Eerst had ik leren zolen, nu heb ik thermoplastische zolen. Speciaal gemaakte schoenen heb ik niet, maar de enigste waar ik zonder al te veel overlast op kan lopen zijn all stars. Gelukkig maar dat dat mn favo schoenen zijn en je ze vrijwel overal bij kunt dragen. ;) 8 uur lopend werk kan niet, dan word de overbelasting te veel.
[/quote]
Huh all stars zijn de enige schoenen waar op je kan lopen? Dat verbaast me nogal want als er een soort schoen bekend staat om slechte steun zijn het all stars wel...
pi_153514098
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:41 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Misschien dat er iemand is met dezelfde ervaring. Wandelen is voor mij een hel. Laatst met mijn vriendin een wandelroute gedaan maar kon ik niet volhouden. Heb overigens wandelschoenen categorie B.
als je zoekt naar iemand met zelfde ervaring moet je wel vertellen waar in de voet(en) de pijn zit.

Ik heb bijvoorbeeld een zenuwbeklemming in mijn rechter voorvoet , daar heb ik inmiddels een werkbare oplossing voor maar als jouw pijn heel ergens anders zit zal mijn ervaring je niet verder helpen.
pi_153515365
Ik lees even mee :)
pi_153519667
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 08:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

als je zoekt naar iemand met zelfde ervaring moet je wel vertellen waar in de voet(en) de pijn zit.

Ik heb bijvoorbeeld een zenuwbeklemming in mijn rechter voorvoet , daar heb ik inmiddels een werkbare oplossing voor maar als jouw pijn heel ergens anders zit zal mijn ervaring je niet verder helpen.
Pijn zit aan onderkant voorvoet, onderkant en zijkant hak en aan de zijkant(binnenkant) voet (pees). Heb overigens wel overpronatie en loop van kleins af aan al zo maar begin de laatste jaren pas echt erge pijn te krijgen. De pijn voelt als een soort kneuzing.

Heb met m'n vriendin wel eens hardgelopen maar als ik daar dan klaar mee ben heb ik 2 dagen last. Voelt alsof ik elke stap hart is en niet zacht wordt opgevangen door de kussentjes onder de voet.
  zondag 14 juni 2015 @ 15:49:07 #34
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_153521587
FitFlops, onduidelijk hoe precies maar schijnt een aan magie grenzende werking te hebben t.o.v. pijnlijke voeten.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_153521751
Een afspraak bij een reumatoloog?... klinkt erg als reuma achtige klachten
No Guts, No Glory
pi_153521941
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2015 15:49 schreef GrumpyFish het volgende:
FitFlops, onduidelijk hoe precies maar schijnt een aan magie grenzende werking te hebben t.o.v. pijnlijke voeten.
Maar daar kan je niet op werk mee aankomen.

Heb overigens ook veel ruimte tussen m'n tenen zei de fysio. Veel speling.

Reuma? Daar heb ik nog nooit over nagedacht. Maar dat zal dan toch vreemd zijn als ik het alleen heb als ik veel heb gelopen en het alleen in mijn voeten heb?
  zondag 14 juni 2015 @ 16:13:49 #37
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_153522147
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 16:04 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Maar daar kan je niet op werk mee aankomen.

Heb overigens ook veel ruimte tussen m'n tenen zei de fysio. Veel speling.

Reuma? Daar heb ik nog nooit over nagedacht. Maar dat zal dan toch vreemd zijn als ik het alleen heb als ik veel heb gelopen en het alleen in mijn voeten heb?
Er zijn ook nettere modellen.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_153525796
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 16:04 schreef Tomansss het volgende:

dat klopt. en je hebt dan over het algemeen hele duidelijke ontstekingen waarbij een gewricht behoorlijk dik is.
pi_153574485
Ik ga nog een keer een afspraak maken bij een andere fysio voordat ik mijn eigen risico verneuk bij het ziekenhuis...
pi_153575986
Lijkt me eerder een kwestie van te slappe banden in de voeten.
Daardoor wordt de voet slapper en zet hij bij het lopen uit. Daardoor staat er meer druk op de pezen en raken deze geirriteerd.
Misschien eens overleggen met een fysiotherapeut of er oefeningen zijn om de voeten sterker te maken.
pi_153578336
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 10:17 schreef Charlie_Brown het volgende:
Lijkt me eerder een kwestie van te slappe banden in de voeten.
Daardoor wordt de voet slapper en zet hij bij het lopen uit. Daardoor staat er meer druk op de pezen en raken deze geirriteerd.
Misschien eens overleggen met een fysiotherapeut of er oefeningen zijn om de voeten sterker te maken.
Dat zal ook goed kunnen. Maar zal dan alleen oefeningen het moeten verkomen? Kunnen die banden niet andere sterker worden gemaakt? Of juist ondersteund worden?
pi_153580080
Ben na een tijd zoeken op google hier terecht gekomen: http://voetenenkelklacht.nl/over-ons/de-chirurg
Dit klinkt opzich wel interressant maar zal dit ook verzekerd worden of is dit meer geldklopperij?
pi_153580217
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:55 schreef Tomansss het volgende:
Ben na een tijd zoeken op google hier terecht gekomen: http://voetenenkelklacht.nl/over-ons/de-chirurg
Dit klinkt opzich wel interressant maar zal dit ook verzekerd worden of is dit meer geldklopperij?
je weet nog niet eens wat de oorzaak is, dus een chirurg uitzoeken lijkt me niet echt nuttig?
Bij je verzekering kan je navragen of ze een contract hebben met deze kliniek
pi_153580428
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

je weet nog niet eens wat de oorzaak is, dus een chirurg uitzoeken lijkt me niet echt nuttig?
Bij je verzekering kan je navragen of ze een contract hebben met deze kliniek
Ik doelde eigenlijk meer op die hele instelling. Ik zal is navragen hoeveel ik vergoed krijg.
pi_153582793
Ik heb de collega waar ik het in dit topic over had, gesproken. Zij heeft hielspoor, maar ze zegt ook dat hielspoor een verzamelnaam is voor allerlei soorten klachten. De bestraling waar ik het over had heeft ze inderdaad gehad en dat heeft geholpen, maar dat was louter voor de ontsteking die ze had in de peesplaten. Dus ik denk niet dat dat jou verder kan helpen..
pi_153583691
Tja, ik heb verzwakte voorvoeten in conbinatie met hielsporen aan beide voeten.
Kan hierdoor ook niet lang lopen ivm voetpijn. Maar ik heb steunzolen die goed hun werk doen. Helaas ben ik wel voor een set zolen ¤160 kwijt. Maar ik kan nu wel een uur of 6 achter elkaar op mijn voeten staan en lopen.
Nu alleen even niet, ben tijdens het afstappen van een keukentrapje door de voorvoet gezwikt en heb daarbij een prachtige breuk in mijn middenvoetbeentje opgelopen. Ben de komende weken uit de running.
pi_153583716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:06 schreef Charlie_Brown het volgende:
Tja, ik heb verzwakte voorvoeten in conbinatie met hielsporen aan beide voeten.
Kan hierdoor ook niet lang lopen ivm voetpijn. Maar ik heb steunzolen die goed hun werk doen. Helaas ben ik wel voor een set zolen ¤160 kwijt. Maar ik kan nu wel een uur of 6 achter elkaar op mijn voeten staan en lopen.
Nu alleen even niet, ben tijdens het afstappen van een keukentrapje door de voorvoet gezwikt en heb daarbij een prachtige breuk in mijn middenvoetbeentje opgelopen. Ben de komende weken uit de running.
Ik heb dus ook al 2x zolen laten maken ben daar al meer dan 300 euro aan kwijt en het is weet ik niet hoevaak een beetje aangepast maar is nog steeds niet goed...
pi_153583769
Die zooltjes hebben mij ook niks geholpen, werd alleen maar erger,nu met die shape-ups gaat het best goed.
pi_153586767
die shape-ups zien er wel heel ongemakkelijk uit....
pi_153586896
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:09 schreef Tomansss het volgende:
die shape-ups zien er wel heel ongemakkelijk uit....
Hahah Valt heel erg mee, ze zijn niet het meest modieus, maar als het helpt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')