SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 16-06-2015 08:50:42 ]![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Goed het gaat dan wel over een andere maar moest wel even lachen toen ik dit las.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die brug stelt echt niets voor haha, vroeg me ook al af waarom ze daar een pagina aan gewijd hadden. Ik fiets dr dagelijks een paar keer overheen..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Goed het gaat dan wel over een andere maar moest wel even lachen toen ik dit las.
[ afbeelding ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het viel me ook al op toen ik laatst de krant las.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar we gaan het meemaken! Op dit moment is de planning dat ik op donderdag 25 juni na werktijd naar Utrecht vertrek om de proloog zelf te gaan lopen. En dan zien we vanzelf wat die Balij(e)brug voorstelt!![]()
Ik ga volgende week voor de tweede keer naar een woning kijken - er lijkt zowaar iets enigszins aan mijn eisen te voldoen - op maar 4,5km van de Balijbrug![]()
![]()
Mogen we niet meer mee?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Het viel me ook al op toen ik laatst de krant las.
Maar we gaan het meemaken! Op dit moment is de planning dat ik op donderdag 25 juni na werktijd naar Utrecht vertrek om de proloog zelf te gaan lopen. En dan zien we vanzelf wat die Balij(e)brug voorstelt!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als jullie niet meer mee mochten, zou ik niet vertellen wanneer ik gingquote:
Dit is meer een mededeling van, de datum staat nu min of meer vast. Wie op die dag ook wil komen, is welkom!
(En ik heb de datum geprikt dat jij ook kan. Een hint dat ik je er misschien toch wel bij wil hebben?)
[ Bericht 0% gewijzigd door pijll op 12-06-2015 20:19:48 ]![]()
Is dat de brug tussen die bij papendorp en die bij Vredenburg/Leidsche Rijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk ook nog wel eens aan Zwabber in de bus want vlak voordat ik eruit moet is er een halte die De Balije heet![]()
![]()
![]()
Ik vond het ook de minst geslaagde Kinvara.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:58 schreef hatsaflats het volgende:
Kinvara 5 mogen trouwens weer terug. Veel te breed en meh.![]()
TT....ook hier heeft de weerman het tot nu toe mis, geen sneeuw, geen regen tot nu toe
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik krijg een mail van een trailrun om de haarrijnse plas.. Hoe dan
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het gebruik van de terminologie is niet echt consequent. Er staat ook in dat het een veldloop is (het NK veldloop ambtenaren was ook bij de haarrijnse plas trouwens. Nirak deed mee volgens mij) en dat het gaat om een loop op onverhard terrein. Trailen gaat niet echt lukken daarik schrijf me niet in, kijk tzt wel.
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Als jullie niet meer mee mochten, zou ik niet vertellen wanneer ik ging
Dit is meer een mededeling van, de datum staat nu min of meer vast. Wie op die dag ook wil komen, is welkom!
(En ik heb de datum geprikt dat jij ook kan. Een hint dat ik je er misschien toch wel bij wil hebben?)
Daten?
Oh wacht....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Eindelijk mijn hartslagzones op mijn Garmin gelijk getrokken met mijn schema. Dat loopt een stuk relaxter. Verder best zwaar gelopen door de hitte en doordat ik gewoon wat te druk ben momenteel. Dat ik spit heb helpt ook niet enorm mee, al valt het tijdens het lopen nog wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.![]()
Zo, ik heb mijn hardloopspullen klaargelegd in de badkamer en de wekker op 4.45 gezet... Benieuwd of ik het op dat tijdstip nog steeds een goed plan vind om tijdens zonsopkomst te gaan lopen. Truste!![]()
Is vast wel heel erg mooi dan! Succes met de mentale strijd en veel plezier op je loop!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:18 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, ik heb mijn hardloopspullen klaargelegd in de badkamer en de wekker op 4.45 gezet... Benieuwd of ik het op dat tijdstip nog steeds een goed plan vind om tijdens zonsopkomst te gaan lopen. Truste!Life is what you make it.![]()
Goed nieuws voor Polar-gebruikers: vanaf ergens dit najaar gaat de Polar Flow-website synchronisatie aanbieden met Strava.
Bron: http://updates.polar.com/2015/06/polar-flow-goes-strava/
Ik heb mijn hele trainingshistorie nog in Sports Tracker staan, maar Polar Flow heeft geen importoptie. Ik denk dat ik maar eens een Strava account ga openen en kijken of ik daar mijn oude GPXjes kan stallen.
Morgen race day: Zwolse Halve Marathon. Hopelijk valt het mee met de warmte (voorspelling rond 20:00u is nog tegen de 20 graden. Deze week lekker kalm aan gedaan, voor het eerst in mijn leven ge-runneryoga'd (bedankt voor de tip La_Tramposa). Net even kort een rustig rondje gefietst, en onderweg realiseerde ik me dat mijn medelopers Kipsang en Mutai morgen ongeveer dat tempo LOPEN...
Ik hou het op een bescheiden tempo van ergens rond de 4:40/km, misschien sneller als het lekker gaat.![]()
Mooi nieuws dat Polar gaat syncen met strava!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:28 schreef indepoeier het volgende:
Goed nieuws voor Polar-gebruikers: vanaf ergens dit najaar gaat de Polar Flow-website synchronisatie aanbieden met Strava.
Bron: http://updates.polar.com/2015/06/polar-flow-goes-strava/
Ik heb mijn hele trainingshistorie nog in Sports Tracker staan, maar Polar Flow heeft geen importoptie. Ik denk dat ik maar eens een Strava account ga openen en kijken of ik daar mijn oude GPXjes kan stallen.
Morgen race day: Zwolse Halve Marathon. Hopelijk valt het mee met de warmte (voorspelling rond 20:00u is nog tegen de 20 graden. Deze week lekker kalm aan gedaan, voor het eerst in mijn leven ge-runneryoga'd (bedankt voor de tip La_Tramposa). Net even kort een rustig rondje gefietst, en onderweg realiseerde ik me dat mijn medelopers Kipsang en Mutai morgen ongeveer dat tempo LOPEN...
Ik hou het op een bescheiden tempo van ergens rond de 4:40/km, misschien sneller als het lekker gaat.
Met de app syncmytracks kan je alles importeren / exporteren van/naar de meeste sport apps. Ook sports tracker.
En succes morgen, indepoeier!![]()
Inderdaad die brug volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:17 schreef Serinde het volgende:
[..]
Is dat de brug tussen die bij papendorp en die bij Vredenburg/Leidsche Rijn?
Ik denk ook nog wel eens aan Zwabber in de bus want vlak voordat ik eruit moet is er een halte die De Balije heet![]()
![]()
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de eerste editie van www.haarrijntrailrun.nl in mijn gezellige Vleuten. Is op 11 oktober. Bij deze de tip van de dag
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: