SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 12-06-2015 17:59:34 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Ja ben ook klaar met hem, maar het zit er niet in dat hij naar huis gaat voorlopigquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:37 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die houding die hij er bij heeft stoort me mateloos.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hersenactiviviteit ookquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben bloed geprikt om te kijken of hij Lyme of pfeiffer heeft zijn energielevel is heel laag"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Toch hoor ik van de week iemand iets zeggen over zijn vertrek eerdaags, dus geef de hoop nog niet op.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben ook klaar met hem, maar het zit er niet in dat hij naar huis gaat voorlopig![]()
![]()
Die vallen niet meer te metenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
miss komt ie wel op de bank je weet het nooitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:47 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Toch hoor ik van de week iemand iets zeggen over zijn vertrek eerdaags, dus geef de hoop nog niet op.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, dat gissen ze allemaal, de een zegt dit, de ander datquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:47 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Toch hoor ik van de week iemand iets zeggen over zijn vertrek eerdaags, dus geef de hoop nog niet op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:48 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Laat nou net die teek het laatste beetje opgezogen hebben?![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Het klonk vrij serieus. Het ging over de vertrekkende van nu. LauB, Col en toen kwam Gio in die rij ook voor. Volgens mij was het Mark die het zei. En hij zei het woord 'natuurlijk' er achter. Vandaar, dat het serieus klonk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat gissen ze allemaal, de een zegt dit, de ander dat![]()
ging die vrouw niet een x flirten met laura en de andere bewoners?quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zij is daar wel eerder geweest. Of ze ging flirtten weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ging die vrouw niet een x flirten met laura en de andere bewoners?![]()
![]()
Zijn dat de travo's?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik heb het gevoel dat Gio er de aankomende stemming uitvliegt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het klonk vrij serieus. Het ging over de vertrekkende van nu. LauB, Col en toen kwam Gio in die rij ook voor. Volgens mij was het Mark die het zei. En hij zei het woord er 'natuurlijk' achter. Vandaar, dat het serieus klonk.
Hij is bozig, opstandig, net zoals Ruud voor die ging.![]()
Me dochters zijn ook geslaagd, zegt Col tegen Gio
Hoe weet zij dat nu weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is helderziende dotteke.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Hoe weet zij dat nu weer![]()
Net zoals Tieneke op de hoogte werd gehouden van de bevalling.. Belachelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Hoe weet zij dat nu weer
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zou dat even een spektakel zijn? Kan Utopia wel gebruiken. Weer een beetje spanning en sensatie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Gio er de aankomende stemming uitvliegt.
Hij is bozig, opstandig, net zoals Ruud voor die ging.
De boel is zo ingekakt. Zo voorspelbaar allemaal.![]()
![]()
zij is toch helderziendquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Hoe weet zij dat nu weer
Werewolf![]()
quote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:das waar ook.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, Col gaat deze ronde dat is denk ik al wel zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zou dat even een spektakel zijn? Kan Utopia wel gebruiken. Weer een beetje spanning en sensatie.
De boel is zo ingekakt. Zo voorspelbaar allemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
thanksquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:54 schreef yaba het volgende:
[..]
op de website staat .
De poorten staan op 12 Juni open van 19:00 t/m 21:00
TEAM TAFEL![]()
weet ik niet om half 11 is het afgelopenquote:Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Dat denk ik dus ook. Vandaar voorspelbaar.......quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Col gaat deze ronde dat is denk ik al wel zeker![]()
![]()
zonnebril is 39 en wilt bas met haar nichtje laten koppelen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
GIna vindt Mark sexy als hij boos is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Denk dat Gio een bak stemmen gaat krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Vandaar voorspelbaar.......
Nicole, Ivan, bas, Bjorn.![]()
ik snap het niet, ik zou gewoon a-seksueel van mark wordenquote:
Meer dan terecht ook maar meneer zal wel weer in een verontwaardigde jankbui schietenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Denk dat Gio een bak stemmen gaat krijgen.
Nicole, Ivan, bas, Bjorn."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
mevrouw zonnebril in flirtmodus
vind bas een toppertje'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die met dat fijne gebit? Dat is Birgit L toch niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zie ik nou Birgit Lewis? Dat ze zich voor dit programma leent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zie ik nou Birgit Lewis? Dat ze zich voor dit programma leent"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Je bedoelt MTS 2.0?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zie ik nou Birgit Lewis? Dat ze zich voor dit programma leent
Volgens mij niet hoor.
― Mark Twain
zind dat De Weather Girls? Its Raining Menquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die met dat fijne gebit? Dat is Birgit L toch niet?Love Utopia Meisjes![]()
Ze lijkt er een beetje op, maar als ze zou komen hadden ze daar wel een hoop ophef over gemaakt,denk ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zie ik nou Birgit Lewis? Dat ze zich voor dit programma leent![]()
Als het niet zo is, is het haar 1 eiige tweelingzusterquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die met dat fijne gebit? Dat is Birgit L toch niet?![]()
![]()
Bas is goud waard. Ik hoop dat de Febo dat ook ziet. Denk het wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:00 schreef Gooddeal het volgende:
Die bas, hij kan wel met iedereen overweg.
― Mark Twain
Nou als ik een vent was zou me pikkie zo klein krimpen dat ik hem amper vast kon houden als ik plassen moet. Het kan toch niet anders dat dat ding in zijn schulp kruipt bij zo wijfquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik snap het niet, ik zou gewoon a-seksueel van mark wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is een oude kennis van Gabri,ze hebben elkaar 10 jaar niet gezien.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zie ik nou Birgit Lewis? Dat ze zich voor dit programma leent![]()
Zelfs die zijn mooier.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef mar378 het volgende:
[..]
zind dat De Weather Girls? Its Raining Men
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
blauwe ballenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als ik een vent was zou me pikkie zo klein krimpen dat ik hem amper vast kon houden als ik plassen moet. Het kan toch niet anders dat dat ding in zijn schulp kruipt bij zo wijf
hoe wanhopig kan je zijnhahaha nou mark is dat dus....
Bekenden of kennissen mogen toch niet? Oh wacht.......quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef Ydds het volgende:
is een oude kennis van Gabri,ze hebben elkaar 10 jaar niet gezien.
― Mark Twain
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als ik een vent was zou me pikkie zo klein krimpen dat ik hem amper vast kon houden als ik plassen moet. Het kan toch niet anders dat dat ding in zijn schulp kruipt bij zo wijf![]()
![]()
![]()
toch en paar mooie vrouwen zind hier en het komen vanavond nog meer hopp ikquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tietttuuuhhhh
Love Utopia Meisjes![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:05 schreef mar378 het volgende:
[..]
toch en paar mooie vrouwen zind hier en het komen vanavond nog meer hopp ik
![]()
![]()
![]()
![]()
Tietttuuuhhhh
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tietttuuuhhhh
![]()
![]()
Waar het hart van vol is......![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als ik een vent was zou me pikkie zo klein krimpen dat ik hem amper vast kon houden als ik plassen moet. Het kan toch niet anders dat dat ding in zijn schulp kruipt bij zo wijf![]()
![]()
Wie waren hier ook al weer team jetsers?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:05 schreef mar378 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tietttuuuhhhh
Mar kan zo aansluiten.![]()
![]()
Ach, zijn ergere hoor. Echt van die types die zorgen dat mannen hun zakie eraf hakken en door de gehaktmachine gooien om te zorgen dat het nooit meer aangezet wordt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als ik een vent was zou me pikkie zo klein krimpen dat ik hem amper vast kon houden als ik plassen moet. Het kan toch niet anders dat dat ding in zijn schulp kruipt bij zo wijf"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tietttuuuhhhh
![]()
![]()
Team Jetsers!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wie waren hier ook al weer team jetsers?
Mar kan zo aansluiten.![]()
![]()
![]()
laat die toko lekker afbranden gio
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Di eNaomi gaat ook een steeds grotere bek krijgen of niet
Nicole vraagt of ze niet in haar oor wil teterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen nog mannen hier. De vrouwen zijn spontaan gaan lopen.![]()
edit, behalve Dot.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2015 18:09:34 ]![]()
En speed snuiven?quote:
die zijn aan het kokenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:08 schreef Gooddeal het volgende:
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graftakkeloods in de fikquote:
deze man is ook niet 100 procent:
Zie Gi kijken, die denkt ook wtf.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]![]()
nee 66,5 procent hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Love Utopia Meisjes![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ach, zijn ergere hoor. Echt van die types die zorgen dat mannen hun zakie eraf hakken en door de gehaktmachine gooien om te zorgen dat het nooit meer aangezet wordt.![]()
![]()
Ik ben er ook nog.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:08 schreef Gooddeal het volgende:
edit, behalve Dot.
Col lijkt wel zwanger in die jurk van haar.
Ze liep te snel voor een knappe cap.![]()
![]()
Echt wel, opgezette buik he?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:14 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog.
Col lijkt wel zwanger in die jurk van haar. [ afbeelding ]
Ze liep te snel voor een knappe cap.![]()
![]()
Als ik geld vind is het 20 cent ofzo..zij vinden altijd hele stapels biljettenquote:
Gio: We hebben een voorbeeld functie.
![]()
― Mark Twain
Volgens mij heeft zij die buik al die tijd ingehouden of ze is echt kilo's aangekomen daar (zoals iedereen volgens mij behalve Nicole)quote:![]()
Wat is dat toch met Gina en Noom met die bh zo hoog opgetrokken en dan dat topje zo laag. Ziet er toch niet uit.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:08 schreef Gooddeal het volgende:
edit, behalve Dot.
Ja, 230 euro tussen de muntjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik snap het niet, ik zou gewoon a-seksueel van mark worden![]()
![]()
Huh? Hoe kan dat dan, en welke muntjes? Die oranje en blauwe gevallen?quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
na ja tochquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:16 schreef Gooddeal het volgende:
Wat is dat toch met Gina en Noom met die bh zo hoog opgetrokken en dan dat topje zo laag. Ziet er toch niet uit.Love Utopia Meisjes![]()
Gewoon gevondenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat dan, en welke muntjes? Die oranje en blauwe gevallen?net zoals heel veel andere dingen worden gevonden
Misschien ook wel nietquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Oh ja.....ligt het niet op de vide, dan wel in het bos of de wasdroger of vaatwasser.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Gewoon gevondennet zoals heel andere dingen worden gevonden
― Mark Twain
500 euries in de vaatwasser toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon gevondennet zoals heel veel andere dingen worden gevonden
![]()
Weet hier iemand hoe Bas aan het geld gekomen is voor al die spullen die vandaag gekomen zijn?
Allemaal van LauB?![]()
Hij heeft het gewoon besteld(lees ome Sjon heeft gedokt). Ivan snapte er niks van.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:22 schreef Gooddeal het volgende:
Weet hier iemand hoe Bas aan het geld gekomen is voor al die spullen die vandaag gekomen zijn?
Allemaal van LauB?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
haha lange broek jeans broekquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bedoel je Gio kleedt zich om, of wat ?Love Utopia Meisjes![]()
hij kreeg geld van LauB en Markquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon besteld(lees ome Sjon heeft gedokt). Ivan snapte er niks van.TEAM TAFEL![]()
Dus uiteindelijk gewoon van ome Sjonquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dat moet dan een behoorlijk bedrag geweest zijn. La B bleef maar bonusgeld hebben, net als Marrekie.quote:
Maar ik laat het rusten, er klopt geen moer van.
― Mark Twain
Ja, je hebt gelijk. Beetje het vide verhaal.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet dan een behoorlijk bedrag geweest zijn. La B bleef maar bonusgeld hebben, net als Marrekie.
Maar ik laat het rusten, er klopt geen moer van.![]()
wateraansluiting was 270euro ofzo, die had ie gewoon besteldquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar daar moest toch ook al wateraansluiting van betaald worden?
Beetje ongeloofwaardig weer.
hij mocht 500 euro uit de BV hebben in totaal![]()
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:26 schreef klabbakus het volgende:
[..]
nee, gewoon uit de BV
was gister toevallig in de uitzending
TEAM TAFEL![]()
Ze lijkt idd wel zwanger.
― Mark Twain
Je hebt deels gelijk, hij zou het als het in centraal niet goedgekeurd werd, van Laub en Mark hebben gehad, die hadden al goedgekeurd van bestel maar gewoonquote:![]()
quote:
― Mark Twain
Ik denk Naomi is helemaal vandaag met niks eens omdat dat sommige mensen bij de blauwe kamer lofen en dat wat vanavond gebeurd ! Ze is pissigLove Utopia Meisjes![]()
Hij had zelfs nog geld over om aan Stef te geven gisterenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet dan een behoorlijk bedrag geweest zijn. La B bleef maar bonusgeld hebben, net als Marrekie.
Maar ik laat het rusten, er klopt geen moer van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
psssssst..is de neus echt weg ????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is er vanavondquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:30 schreef mar378 het volgende:
Ik denk Naomi is helemaal vandaag met niks eens omdat dat sommige mensen bij de blauwe kamer lofen en dat wat vanavond gebeurd ! Ze is pissig![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:31 schreef sjampoeh het volgende:
psssssst..is de neus echt weg ????
Yup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, dank voor de verduidelijking.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:28 schreef klabbakus het volgende:
[..]
wateraansluiting was 270euro ofzo, die had ie gewoon besteld
hij mocht 500 euro uit de BV hebben in totaal
Ik dacht dat hij uit de b.v. geen budget kreeg.![]()
Shirtsponsoring.
― Mark Twain
Ah okee snap hetquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:30 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk, hij zou het als het in centraal niet goedgekeurd werd, van Laub en Mark hebben gehad, die hadden al goedgekeurd van bestel maar gewoonTEAM TAFEL![]()
Er is een contrabassist, ben benieuwd.
Mijn pa is contrabassist geweest.![]()
― Mark Twain
schijnt een Rockabilly band te zijn ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:40 schreef beequeen het volgende:
Er is een contrabassist, ben benieuwd.
Mijn pa is contrabassist geweest.![]()
[ afbeelding ]![]()
Rock a Billy, moet gelijk aan Ruud denken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:41 schreef yaba het volgende:
[..]
schijnt een Rockabilly band te zijn ben wel benieuwd![]()
Oh. En Bjorren gaat zingen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:41 schreef yaba het volgende:
schijnt een Rockabilly band te zijn ben wel benieuwd
Jottem.
― Mark Twain
ja en rob volgens mijquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:44 schreef Gooddeal het volgende:
Ik hoor de hele tijd jury tafel. Wie zou de jury dan zijn. Toch niet Noom en Gaby he?![]()
![]()
Ach frits, als we geluk hebben alleen begin en eind.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gio weer de presentator van de avond............. dan haak ik af![]()
Als die de microfoon vast heeft, dan zit die ook vast en laat hij 'm niet los..... jajaja jongons enquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ach frits, als we geluk hebben alleen begin en eind.
meisjons, tjoekielakkielikkie hier![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die de microfoon vast heeft, dan zit die ook vast en laat hij 'm niet los..... jajaja jongons en
meisjons, tjoekielakkielikkie hier.
![]()
[..]
Als die de microfoon vast heeft, dan zit die ook vast en laat hij 'm niet los..... jajaja jongons en
meisjons, tjoekielakkielikkie hier
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:52 schreef yaba het volgende:
talentje hoor deze gaat winnen![]()
[ afbeelding ]Love Utopia Meisjes![]()
[..]
meisjons, tjoekielakkielikkie hier![]()
![]()
![]()
nicole heeft al 4 paracetamol op.
gio dan moet je aan de trama
Volgens mij komt het haar wel goed uit hoeft ze vast niet mee te doen zondag![]()
Ik heb genoeg gezien.
Fijne avond allemaal.
― Mark Twain
Tuurlijk gooi er maar gewoon 'n tramadol in, Dr. Tjoekie weet raadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:56 schreef yaba het volgende:
nicole heeft al 4 paracetamol op.
gio dan moet je aan de trama
Volgens mij komt het haar wel goed uit hoeft ze vast niet mee te doen zondag![]()
![]()
Fijne avond Queen, ik haak ook af.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:57 schreef beequeen het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Fijne avond allemaal.
[ afbeelding ]![]()
Je mag op een dag om de 4 uur 2x paracetamol , hoezo dan tramadol van wie is dat spul dan ?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tuurlijk gooi er maar gewoon 'n tramadol in, Dr. Tjoekie weet raad![]()
gio zei dan moet je aan de trama hij geeft er geen 1 .quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:59 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Je mag op een dag om de 4 uur 2x paracetamol , hoezo dan tramadol van wie is dat spul dan ?![]()
Dat bedoel ik, voor het zelfde geld is Nicole er allergisch voor zit er 'n stofje in waar ze niet tegen kan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:59 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Je mag op een dag om de 4 uur 2x paracetamol , hoezo dan tramadol van wie is dat spul dan ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:57 schreef beequeen het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Fijne avond allemaal.
[ afbeelding ]![]()
Jawel dat is hilarischquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:00 schreef mar378 het volgende:
dat deze vreemde mensen in de kamern rondlopen vind ik niet leuk![]()
waar heeft ze last van?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, voor het zelfde geld is Nicole er allergisch voor zit er 'n stofje in waar ze niet tegen kan.![]()
GIo had het daarstraks over "pas oktober" toen Naomi zei dat ze niet met vreemden op een kamer wilde, zonder hemquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het klonk vrij serieus. Het ging over de vertrekkende van nu. LauB, Col en toen kwam Gio in die rij ook voor. Volgens mij was het Mark die het zei. En hij zei het woord 'natuurlijk' er achter. Vandaar, dat het serieus klonk.![]()
Als je het advies van die stomme idioot opvolgt vraag je er zelf omquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tuurlijk gooi er maar gewoon 'n tramadol in, Dr. Tjoekie weet raad"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Oa Naomi en Bjorn hadden vorige week ook al weer oud-klasgenootjes gesproken die heel toevallig op events langskwamen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bekenden of kennissen mogen toch niet? Oh wacht.......![]()
Er komt ook wel is een krullenbol de boodschappen brengen die kent gio ook via viaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Oa Naomi en Bjorn hadden vorige week ook al weer oud-klasgenootjes gesproken die heel toevallig op events langskwamen.![]()
Half achtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:07 schreef Gooddeal het volgende:
Waar blijft het schuim nou? zeven uur zou het toch beginnen?![]()
![]()
kan jij het ook op een roos?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan dat zonder handen... wat win ik dan?![]()
Potjandorie gemist, wat zijn ze vroeg begonnen, niet eens alle gasten zijn er al zie ikquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh. En Bjorren gaat zingen?
Jottem.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als dat echt een tante is vind ik het een beetje vreemd"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Mevrouw "Where can I sit?
Gio "Ehmmmm, aan de menner daar met ut bloesje aan"
Moeilijk he Engels Tsjoekie?![]()
Zal wel weer 'n aanname zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Als dat echt een tante is vind ik het een beetje vreemd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Mss legt die heks een ei en komt er een klein Patje uit![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nicole doet bar geloof ik "De band enzo moeten ook alemaal betalen?"
Gio "Ehmm volgens mij weten de meesten dat wel ,komt goed"
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh heb jij ze, ik kon ze al niet meer vinden!![]()
![]()
Wat is het toch 'n walgelijke kwal die Gio, andere moeten op de knieen voor 'n investeringquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:12 schreef Urb het volgende:
Nicole doet bar geloof ik "De band enzo moeten ook alemaal betalen?"
Gio "Ehmm volgens mij weten de meesten dat wel ,komt goed"
van 100 euro en die krijgen ze niet omdat er geen geld is en hij besteld maar.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dijsselbloem kan fluiten naar het geld van Griekenland.![]()
![]()
Gabri "We lopen uit he?"
Gio "Ja uh das die check met kinderen, dus we beginnen over 15 min, overal dus 5 min bij optellen"![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Als dat echt een tante is vind ik het een beetje vreemd![]()
![]()
Gio "6 acts en 1 van de Utopianen" (door naar finale, geloof ik)
Rob lachende "Ivan, dat vind ie verschrikkelijk"![]()
![]()
![]()
ja wordt tijd dat hij gaat wieberen,irriteer me mateloos aan hem.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat is het toch 'n walgelijke kwal die Gio, andere moeten op de knieen voor 'n investering
van 100 euro en die krijgen ze niet omdat er geen geld is en hij besteld maar.![]()
Ze hebben het al weken nu over eerlijkheid en doelen...
Al iemand tegen Gio gezegd dat hij niet kan presenteren , geen taalgevoel heeft en een belabberde woordenschat?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gelukkig is Pinkpop live op cultura24Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Danny Vera ?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:18 schreef Urb het volgende:
Dit klinkt als zo'n nummertje van die huisband van die sport-praatprogrammas![]()
Meisjen "Ik heb me opgegeven maar ik sta er niet tussen"![]()
Gio "Dan maar volgende keer."
"Je kan me er toch wel tussenproppen?"
G "Ja eh tijdnood" ofzo
"Zou wel gemeeen zijn, kom ik helemaal hierheen, ik heb je gemailed!!"
Gio "Ik heb niks ontvangen"
Gio "Kids moeten 9u van terrein af anders krijgen we problemen met de kinderbescherming"![]()
Is er een die had zich aangemeld, maar Gio zegt dat hji geen mail heeft gekregen van hunWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
98 uur?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:19 schreef Urb het volgende:
Meisjen "Ik heb me opgegeven maar ik sta er niet tussen"
Gio "Dan maar volgende keer."
"Je kan me er toch wel tussenproppen?"
G "Ja eh tijdnood" ofzo
"Zou wel gemeeen zijn, kom ik helemaal hierheen, ik heb je gemailed!!"
Gio "Ik heb niks ontvangen"
Gio "Kids moeten 98u van terrein af anders krijgen we problemen met de kinderbescherming"
Hoe ga je hem dat vertellen zonder grof te worden ?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al iemand tegen Gio gezegd dat hij niet kan presenteren , geen taalgevoel heeft en een belabberde woordenschat?![]()
Ivan heeft hem vaker de waarheid vertelt, maar kreeg het altijd op een vuile manier terug.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al iemand tegen Gio gezegd dat hij niet kan presenteren , geen taalgevoel heeft en een belabberde woordenschat?![]()
Hem recht in zijn gezicht hard uitlachen als ie erover begint.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:20 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Hoe ga je hem dat vertellen zonder grof te worden ?![]()
nou wil dat best proberenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:20 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Hoe ga je hem dat vertellen zonder grof te worden ?![]()
Ja, die is soms niet goed te volgenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:21 schreef Urb het volgende:
[..]oeps gefixed, lastig bijhouden die tjoekie
9u dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs zijn eigen moeder! drong niet tot hem door met rake opmerkingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hem recht in zijn gezicht hard uitlachen als ie erover begint.![]()
![]()
![]()
Stream loopt ook weer baggerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hem recht in zijn gezicht hard uitlachen als ie erover begint.
Wat zou je zeggen ?quote:![]()
Knallen, sick, vet gaaf... en dan huh... knallen... euh..allemaal...enuuh.. knallen..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Hoe komt dat meisje eigenlijk binnen als ze niet op de lijst staat ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat bedoel ik, raar verhaal weerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe komt dat meisje eigenlijk binnen als ze niet op de lijst staat ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:26 schreef mar378 het volgende:
is dat de nederlandse Version van Helene Fischer?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:26 schreef Disana het volgende:
'Mijn talent is hopelijk een beetje presenteren in de toekomst.'
Talent?![]()
![]()
Wat een ander zou zeggen weet ik niet, maar wat ik zou zeggen: hebben ze jouw al eens vertelt dat je A niet kan presenteren, B een vies kutpubertje bent, C je dat ego van je eens een schop moet geven D er nogal wat mensen wensen dat je vet op je smoel gaat straks buiten, en E je heel veel succes wordt toegewenst met je lichaam namens de COS van FOK.quote:![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wat een ander zou zeggen weet ik niet, maar wat ik zou zeggen: hebben ze jouw al eens vertelt dat je A niet kan presenteren, B een vies kutpubertje bent, C je dat ego van je eens een schop moet geven D er nogal wat mensen wensen dat je vet op je smoel gaat straks buiten, en E je heel veel succes wordt toegewenst met je lichaam namens de COS van FOK.![]()
![]()
Wat een r aar gedoe weer, sommige akts zijn buiten en die kunnen alleen door de jury gezien wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wat een ander zou zeggen weet ik niet, maar wat ik zou zeggen: hebben ze jouw al eens vertelt dat je A niet kan presenteren, B een vies kutpubertje bent, C je dat ego van je eens een schop moet geven D er nogal wat mensen wensen dat je vet op je smoel gaat straks buiten, en E je heel veel succes wordt toegewenst met je lichaam namens de COS van FOK.![]()
+100
![]()
![]()
Is Utopia duhquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:32 schreef Disana het volgende:
De inwoners zijn wel goed te verstaan, dus waarom de band niet.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja jij ook ?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:30 schreef mar378 het volgende:
[..]
kenn jij Helene Fischer en mooie zinger half sibirisch half duits?![]()
Sukkel doe die buiten-acts dan al eerste of als laatste
Echt hoor Gio moet post nataal geaborteerd worden.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Sure surequote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:32 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Haha ik vond ze zo wiebelen ik dacht doe de heren in de cos een plezier![]()
Act met de hondjes moet buiten, alleen de jury mag mee![]()
![]()
Dat ze na anderhalf jaar nog zo amateuristisch bezig zijn, ik kan er met mijn verstand niet bij.quote:![]()
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er nog mensen kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ze na anderhalf jaar nog zo amateuristisch bezig zijn, ik kan er met mijn verstand niet bij.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Omdat het door die kinderen later is begonnenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:33 schreef Yeszie het volgende:
Als er ook kinderen bij zijn waarom zijn ze dan niet eerder begonnen ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, ik vermaak me er nog steeds prima mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er nog mensen kijken![]()
Utologicaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat het door die kinderen later is begonnen![]()
![]()
![]()
Voor het hondje op de wei moeten ze binnen de muziek hard afspelen.![]()
Echt niet te geloven die mensen van Utopia!!![]()
![]()
Ze worden niet gestuurd, maar Gio heeft wel te horen gekregen dat hij zich aan een tijdschema moet houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kinderwet... kids motten voor 9 uur over het hek.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Ze worden niet gestuurd, maar Gio heeft wel te horen gekregen dat hij zich aan een tijdschema moet houdenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Maar om deze act nu als tweede te doen... is de slechtste keuze ooit weer ...
![]()
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Het is er niet erg druk, degene die mee doen zitten er ook tussen
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: