Handig.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:43 schreef Kowloon het volgende:
Handige site voor wie even nu op de namen van de veel-posters kan komen:
https://www.thuisserver.n(...)zfiiha&tab=tab_table
Ik hoop trouwens dat iedereen die in AEX post(te) straks ook gewoon in POL en WGR blijft posten. De onderwerpen blijven gewoon bestaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:58 schreef De_Kaas het volgende:
Ik nomineer SeLang alvast als meest legendarische AEX-user.
Met eervolle vermeldingen voor (willekeurige volgorde):
Kowloon/Bolkesteijn
sitting_elfling
Drive-r
Dinosaur
Miro86
Sokz
iamcj
Igen
snabbi
Monkeyy
Jaco
Arcee
dvr
Pietjepuk
Perrin
HiZ
en een hoop mensen die ik nu helaas vergeet.
Stiekem maakten ikweethetookniet, Bankfurt, michaelmoore/HD9, Japie77 e.a. AEX ook tot wat het was.
Ik kom eigenlijk al twee jaar zo weinig in AEX dat ik 'recente' users niet echt ken.Zelf heette ik hier vroeger gewoon "Kaas-".
Weet je, en weet de Fed (als ik zo vrij mag zijn om koosnaampjes te gebruiken), dat die domeinnaam nog vrij isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:12 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil nog de mooiste username nomineren:
fedsingularity, het zal vast door mijn interesse in astronomie komen, maar dit is echt een mooie en toepasselijke username.
Haha het zwarte gat wat de Fed veroorzaakt moet nog aan kracht winnen maar gaat vast de hele financiële wereld verzwelgenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:12 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil nog de mooiste username nomineren:
fedsingularity, het zal vast door mijn interesse in astronomie komen, maar dit is echt een mooie en toepasselijke username.
Nu is je kans. Het AEX-topic gaat nu eenmaal sluiten. Technisch is zo'n forumpje opzetten niet zo moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:17 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Weet je, en weet de Fed (als ik zo vrij mag zijn om koosnaampjes te gebruiken), dat die domeinnaam nog vrij is
Ik heb wel eens overwogen die te reggen, en er een klein forumpje op te beginnen
Dat weet ikquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu is je kans. Het AEX-topic gaat nu eenmaal sluiten. Technisch is zo'n forumpje opzetten niet zo moeilijk hoor!
Oja, Shiller, en dat nog voordat hij de Nobelprijs krijg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:15 schreef LXIV het volgende:
Van mij mag het Selang zijn.
Die heeft toch echt wel veel werk gestopt zijn zijn *SPAM*-topics over Schiller et cetera.
Hoe kon ik die beste man vergeten? Wel moet gezegd worden, nadat het wat rustiger werd met de commotie rondom het kredietcrisis, hij het hier al snel bekeken had.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:20 schreef Arkai het volgende:
#4 pberends krijgt van mij nog een extra vermelding voor het delen van zijn Marc Faber nieuwsbrieven. Wat een tijd was dat.
Of het forum nou permanent sluit of 6 maanden per jaar maakt ook niet zoveel uit toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:16 schreef singha het volgende:
SeLang natuurlijk (kan hij geen eigen subforum krijgen ?)
Kunnen het ook onder TRV zetten natuurlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:33 schreef Arkai het volgende:
[..]
Of het forum nou permanent sluit of 6 maanden per jaar maakt ook niet zoveel uit toch?
Werkt voor mijquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:36 schreef singha het volgende:
[..]
Kunnen het ook onder TRV zetten natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |