twitter:ukaudiophile twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 10:45:39@radiolemans Note to self, must increase number screens for viewing Le Mans for next year. http://t.co/7fWK4IRUqi" reageer retweet
Het is nog altijd mijn ultieme droom om een soort gelijke constructie te hebben in mijn werkkamerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ukaudiophile twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 10:45:39@radiolemans Note to self, must increase number screens for viewing Le Mans for next year. http://t.co/7fWK4IRUqi" reageer retweet
Race-control, blijft geweldig om te zien.
15:00quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:30 schreef heywoodu het volgende:
De race zelf begint toch om 16,00 uur? Kan het mobiel zo snel even niet vinden
Nou ja, wel als ze beloven de volle 24h uit te zenden een paar weken geleden. Dan komt er een bericht dat ze een klein uur gaan onderbreken voor een ander ding, en nu zijn het al 3 uur gewordenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:57 schreef heywoodu het volgende:
RTL7 zendt 21 uur live uit van de 24 uur van Le Mans. Dat lijkt me weinig reden tot klagen eigenlijk.
In de Legends race wordt toch altijd flink gas gegeven. Is geen optocht.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zie een hoop auto's uit de boeken van Michel Vaillant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:corvettems twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 13:29:05RT@PaoloRuberti: The hard work & dedication by both @LarbreComp & colleagues @CorvetteRacing. Almost ready! http://t.co/oalOZpiFVQ reageer retweet
Die zit tegenwoordig achter een betaalmuurquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:42 schreef Breaker.Faker het volgende:
Iemand een link met onboard beeld van de de teams??
Ook niks bij Audi?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig achter een betaalmuur
De andere drie uur zijn online wel gewoon te volgenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou ja, wel als ze beloven de volle 24h uit te zenden een paar weken geleden. Dan komt er een bericht dat ze een klein uur gaan onderbreken voor een ander ding, en nu zijn het al 3 uur gewordenNiet netjes....
Tegen betaling ook...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
De andere drie uur zijn online wel gewoon te volgen
Ach..niet netjes, ok. Maar dat is dan ook alles wel. Ik ben blij dat ze die uren 's avonds hebben ipv 's nachts, dat vind ik juist het leukste om te zien en dan zijn ze er gewoon live bijquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou ja, wel als ze beloven de volle 24h uit te zenden een paar weken geleden. Dan komt er een bericht dat ze een klein uur gaan onderbreken voor een ander ding, en nu zijn het al 3 uur gewordenNiet netjes....
Via internet wel 24 uur live op de RTL GP site.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die kan je printen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Of ik moet mijn spotterguide opgeven...
Ze gaan zo starten, dan is het achter elkaar racen tot de finish morgen om 15:00 uur, 24 uur later. Wie de meeste rondjes rijdt wintquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:38 schreef VincenzoNibali het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dit precies voor iets is? Nul verstand van auto-racen, maar dit is dus niet hetzelfde als F1 ofzo? ;c
Niets te doen vandaag en dit ziet eruit als een groots evenement, vandaar.
Vanaf 15:00 24 uur lang racen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:38 schreef VincenzoNibali het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dit precies voor iets is? Nul verstand van auto-racen, maar dit is dus niet hetzelfde als F1 ofzo? ;c
Niets te doen vandaag en dit ziet eruit als een groots evenement, vandaar.
Klinkt logisch lol.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze gaan zo starten, dan is het achter elkaar racen tot de finish morgen om 15:00 uur, 24 uur later. Wie de meeste rondjes rijdt wint
Inmiddels ook alweer ruim de 30 gepasseerd.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:39 schreef heywoodu het volgende:
Jeroen Bleekemolen ziet er ook oud uit tegenwoordig zeg
Hier hetzelfde, zit in de woonkamer maar straks moet ik ook verhuizenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Ready
Moet helaas switchen van kijkkamer halverwege, dus dat is weer een beetje balen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |