Je bent aan het vergelijken met een render, dat is niet echt te vergelijken natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Wellicht hebben ze de rand zwart gehouden en valt het gewoon meer op?
De foto van het witte toestel lijkt mij redelijk echt. Het zwarte toestel ligt hier naast me.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je bent aan het vergelijken met een render, dat is niet echt te vergelijken natuurlijk![]()
En op zich zijn ze daar wel 'snel' mee, maar in dit geval zijn ze denk ik weer afhankelijk van degene die het stukje software voor die vingerafdruksensor schrijft, bij andere toestellen is het allemaal hetzelfde namelijk.
Check anders de review even op de FP, www.fok.nl/tag/chinaopfokquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:52 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
De foto van het witte toestel lijkt mij redelijk echt. Het zwarte toestel ligt hier naast me.
Het zal wel mij liggen, maar ik zie wel degelijk een verschil
De witte en zwarte lijken in dat geval inderdaad hetzelfde te zijn. Bij de zwarte variant valt de rand niet op omdat het gehele toestel al zwart is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Check anders de review even op de FP, www.fok.nl/tag/chinaopfok
Kan je de foto's van de witte zien.
Wat zijn de specs dan??quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:32 schreef rene90 het volgende:
UMI Zero 2 is ook alweer aangekondigdLos van dat het allemaal erg snel gaat, is dit eindelijk wél een telefoon dat je denkt....godsamme dat is wat anders.
Dual screen, interessant dus.
[ afbeelding ]
Octacore??quote:Op zondag 5 juli 2015 09:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nog niet bekend, alleen dat het richting de 500 dollar kan gaan.
Duur voor een Umi, ook al heeft ie dan twee schermen. Als het nou een ZTE, Xiaomi, Lenovo oid was..quote:Op zondag 5 juli 2015 09:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nog niet bekend, alleen dat het richting de 500 dollar kan gaan.
haha heb gewoon een normale baanquote:Op zondag 5 juli 2015 22:16 schreef Moralitas het volgende:
Wat voor jou Rene? http://tweakers.net/plan/(...)martphonegoeroe.html
Met een e-ink scherm is dat toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:32 schreef rene90 het volgende:
UMI Zero 2 is ook alweer aangekondigdLos van dat het allemaal erg snel gaat, is dit eindelijk wél een telefoon dat je denkt....godsamme dat is wat anders.
Dual screen, interessant dus.
[ afbeelding ]
Samsung is niet te vergelijken met dat merk.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan maar een Xiaomi 3
[..]
Samsung Galaxy modellen zijn nog duurder.
Welke merk??quote:Op maandag 6 juli 2015 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Samsung is niet te vergelijken met dat merk.
Ik doe al mee, maar toch dank voor de herinnering.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:10 schreef Moralitas het volgende:
De laatste paar uur om mee te doen: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1339
Wat is goedkoop?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:23 schreef davedavy het volgende:
Ik zoek een goedkope Chinese Android phone (4.2+) die TomTom kan draaien (als Navi dus). Minimaal 5", iemand een aanrader?
Lichtjes erboven,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |