Met een e-ink scherm is dat toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:32 schreef rene90 het volgende:
UMI Zero 2 is ook alweer aangekondigdLos van dat het allemaal erg snel gaat, is dit eindelijk wél een telefoon dat je denkt....godsamme dat is wat anders.
Dual screen, interessant dus.
[ afbeelding ]
Samsung is niet te vergelijken met dat merk.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan maar een Xiaomi 3
[..]
Samsung Galaxy modellen zijn nog duurder.
Welke merk??quote:Op maandag 6 juli 2015 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Samsung is niet te vergelijken met dat merk.
Ik doe al mee, maar toch dank voor de herinnering.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:10 schreef Moralitas het volgende:
De laatste paar uur om mee te doen: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1339
Wat is goedkoop?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:23 schreef davedavy het volgende:
Ik zoek een goedkope Chinese Android phone (4.2+) die TomTom kan draaien (als Navi dus). Minimaal 5", iemand een aanrader?
Lichtjes erboven,quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:13 schreef badschaap het volgende:
toenet de lenovo A399 gepreorderd voor 50 euro
http://www.tinydeal.com/-p-145178.html
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:25 schreef shiznuts het volgende:
eh. oh... kee...
Ik doe het je niet na.
- Ach so, lees net verder terug. Ook als navi?
Ik heb trouwens een Lenovo A399 sinds begin januari dit jaar,het was wel tijdelijk voor eigen gebruik natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:38 schreef badschaap het volgende:
Ik bedoel als die A399 echt gewoon bagger is geef ik m wel aan een tante/ oom ofzo
Geef ze alvast maar een heads-up dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:38 schreef badschaap het volgende:
Ik bedoel als die A399 echt gewoon bagger is geef ik m wel aan een tante/ oom ofzo
Jiayu G3 was gek genoeg sneller zelf dan een Lenovo A399.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Geef ze alvast maar een heads-up dan.Geloof dat een oldschool Jiayu G3 nog meer exciting is.
Het is wel OK voor je ooms/tantes/neefjes/nichtjes etc,enige probleem is dat automatische systeem update helemaal klote is.quote:
Knopje zit op moederbord, dus als die stuk is dan is het lastig te vervangen. Maar indrukken zonder achterkatn werkt dat wel?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:30 schreef Brecht35 het volgende:
Hallo, ik heb m'n G4S opengehaald en die sticker vervangen. Dat is gelukt. Maar nu werkt m'n power on/off button nog minder dan voorheen(ik heb er nochtans voorzichtig mee omgegaan). Hoe fix ik dit? Hij werkt echt alleen maar als je'm heel hard indrukt(en zelfs dan nog werkt ie amper).
Edit: Ik krijg 'm nu helemaal niet meer aan. Zucht.
M'n volumebuttons werkten wel nog perfect na de fix(nu staat de telefoon uit en krijg ik hem in geen 100 jaar aan).
Ja.quote:
Nope, dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Knopje zit op moederbord, dus als die stuk is dan is het lastig te vervangen. Maar indrukken zonder achterkatn werkt dat wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |