Carina Round dan :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dqod zal wel naakt op komen draven met vuurwerk en de zoete klanken van Abba, toch?
Ik dacht meteen hier aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dqod zal wel naakt op komen draven met vuurwerk en de zoete klanken van Abba, toch?
Tsjonge wat lijken die vrouwen ineens een stuk jonger. Of ben ik gewoon ouder gewordenquote:
quote:
No lewd intentions, hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Absoluut. Tag-teamen
Ik heb je rug, Ino :$
[..]
Hahaha oh wow
Zal wel jeans aantrekken anders, kun je de contouren wat beter zien
Uiteraard, doch lijkt het me vanzelfsprekend dat ik me vereerd voel omdat je mijn derriere wil bezichtigen ende inspecteren :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No lewd intentions, hoor.
Men wees me er enkel op dat het een prominente feature van je was die ik nog niet als zodanig herkend had toen je op de grond zat.
Hosseltjequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard, doch lijkt het me vanzelfsprekend dat ik me vereerd voel omdat je mijn derriere wil bezichtigen ende inspecteren :$
Wie wees jou daarop dan?
Ik moest indertijd tussen de 20000 en de 30000 woorden hebben bij mijn afstudeerscriptiequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor documeten moeten jullie allemaal produceren zeg, ik zit net aan de 11000 met mijn scriptie tot nu toe, en veel langer mag dat ook niet worden.
Echte bazen houden het beknopt, maar schrijven wel een scriptie waaruit 3 publicaties komenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor documeten moeten jullie allemaal produceren zeg, ik zit net aan de 11000 met mijn scriptie tot nu toe, en veel langer mag dat ook niet worden.
Ik hoef pas over twee jaar af te studeren, gelukkig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moest indertijd tussen de 20000 en de 30000 woorden hebben bij mijn afstudeerscriptie
Dat zit er niet in denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echte bazen houden het beknopt, maar schrijven wel een scriptie waaruit 3 publicaties komen
Dat scheelt. Hebben jullie dan ook zulke eisen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef pas over twee jaar af te studeren, gelukkig.
Eentje moet wel kunnen. Gaat er vooral ook om of het nieuw is. En hoe goed het is uitgevoerd natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zit er niet in denk ik.
Te weinig mensen die zich bezig houden met kernmantelkoppeling in warmtemodellen van exoplaneten.
ohja exoplaneten, dit wat ik tegenkwam wilde ik je nog sturen:quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zit er niet in denk ik.
Te weinig mensen die zich bezig houden met kernmantelkoppeling in warmtemodellen van exoplaneten.
Alleen begeleider gaat het gebruiken denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eentje moet wel kunnen. Gaat er vooral ook om of het nieuw is. En hoe goed het is uitgevoerd natuurlijk.
Nu heeft hij alle dekens voor zichzelfquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Minder comfy dan wanneer ik erin lig.
#winkwink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |