Echt?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Pas bij sessies die langer duren dan 3 minuten heb je kans op een SOA

En hoeren die onveilige seks hebben zijn low risk natuurlijk.. Of jij bent natuurlijk de enige boi die zonder jasje mag for u special price ja, very good.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:57 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat je niet spontaan soa's krijgt van onveilige seks. Alleen als de ander wat heeft loop je risico .

Ja denk het ookquote:

"de lustkapper" heeft klantjes die dat anders graag willen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrouwen klagen altijd als het in hun haar komt

Er werd gewoon niet/weinig gesproken over alternatieven. De pil was nog heilig en vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee hoelang de alternatieven er al zijn.
Misschien wel al 20 jaar geleden
Maar toen hoefde ik er nog niet echt bij stil te gaan, dus geen idee of het toen al bestond

Pluff is al wat SOA's verder hoor. Dan laat hij zich gewoon even behandelen en kan die weer.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En hoeren die onveilige seks hebben zijn low risk natuurlijk.. Of jij bent natuurlijk de enige boi die zonder jasje mag for u special price ja, very good.

Trein gozer?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja denk het ookIk kan niet zeggen dat dat m'n type is, trein gozer was ook wel oké. Beetje er tussen in en minus homo gedeelte?
idk man

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:

En toen kwam nog wel het spiraaltje, maar enkel voor vrouwen die kinderen had gehad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er werd gewoon niet/weinig gesproken over alternatieven. De pil was nog heilig en vanzelfsprekend.

Alleen nog maar chlamydia en schimmelinfecties gehadquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En hoeren die onveilige seks hebben zijn low risk natuurlijk..
Nee hoor, zoek ze uit die het openbaar aanbieden want lekker makkelijk. Zijn weinig social skills voor nodig dan verder enzo.quote:Of jij bent natuurlijk de enige boi die zonder jasje mag for u special price ja, very good.

En nog geeneens een echte gaylook.quote:

Trustenquote:
Hehehehequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

Jij bent echt moeilijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

Nee, klopt. Maar mijn smaak is ook niet uitsluitend gaylook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
En nog geeneens een echte gaylook.
Toch?

Welcome to the clubquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toen kwam nog wel het spiraaltje, maar enkel voor vrouwen die kinderen had gehad.
Maar zoals de prikpil en nuvaring, voor mijn gevoel is die van de laatste 15/10 jaar ofzo.
En de mirena al wel langer misschien, maar dat het ook voor 'jongeren' is, is ook wel weer van de laatste tijd
(kut, toen ik typte 15 jaar dacht ik, shit tis echt alweer 15 jaar geledenik word ook oud
)

De lat ligt gewoon hoog, want Airquote:

HELMAAL NIET MEERVOUD! schimmelinfecties tellen niet echt als soa's en nog maar 1 keer chlamydia! Die 2de keer was vals alarm, netzoals dat hepatitisquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pluff is al wat SOA's verder hoor. Dan laat hij zich gewoon even behandelen en kan die weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |