quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:56 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb het dan ook over verschil met 20 jaar terug ofzo
Ik ben te oud om een mening te hebben anders dan: broekiequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Beetje wel hè. Maar z'n gezicht heeft wat aparts, ogen vooral. Me gustaAl vind ik hem op foto's er niet aantrekkelijk uitzien.
[..]
Waarom vallen we überhaupt op gaylords
Diane is nu in eerste plaats een pil voor de behandeling van acne, naast anti-conceptie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die was vorig jaar inderdaad in het nieuws. Wordt nog wel voorgeschreven trouwens,maar doorgaans alleen aan eerdere gebruikers.
Je moet wel houden van..quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon op tijd je piel er uit, en dan is er niets aan de hand.
Zag hem wel hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De smiley woman! The smiley!!!
Japaneesje toch?
Dat je niet spontaan soa's krijgt van onveilige seks. Alleen als de ander wat heeft loop je risico .quote:
Dit. Pas bij sessies die langer duren dan 3 minuten heb je kans op een SOAquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon op tijd je piel er uit, en dan is er niets aan de hand.
Zou kunnen, maar het bleek wel bij meer dan 1 merk pil te zijn. Ligt aan het type ofzo. Was iig hoger risico dan andere soorten pillen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alle pillen geven sowieso meer kans op trombose en borstkanker geloof ik. Was dat niet Diane?
Oh fuckquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Pas bij sessies die langer duren dan 3 minuten heb je kans op een SOA
You'll doquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gwoon keiharde nigga kopen toch
Fijne nachtmerriesquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:58 schreef artelligence het volgende:
Naar bed! Lekker dromen over jullie
Ja ja :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:58 schreef artelligence het volgende:
Naar bed! Lekker dromen over jullie
Nee grapje, ik vind het niks.quote:
Bij eten op de vloer de 3 seconden regel, bij SOA's de 3 minuten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen ook he. We spreken niet over de oertijd ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, er zijn gewoon een hoop alternatieven tegenwoordig, dat scheelt wel
Dan ben ik veilig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat was die al, maar werd populairder als anticonceptiepil toen deze nog wel vergoed werd in de basisverzekering en de anderen voor eigen rekening kwamen boven de 21 geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Diane is nu in eerste plaats een pil voor de behandeling van acne, naast anti-conceptie.
Jij bent meer van de bukkake?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel irritant als je zwanger wilt worden, altijd maar saai het kwakje in je grot.
Geen idee hoelang de alternatieven er al zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:59 schreef MissMSX het volgende:
Toen ook he. We spreken niet over de oertijd ofzo
Toch?
Iets te welvarend landquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zag hem wel hoor.
Die zijn niet vaak op de adoptiefmarkt lijkt het. :$
Vrouwen klagen altijd als het in hun haar komtquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel irritant als je zwanger wilt worden, altijd maar saai het kwakje in je grot.
10X3 minuten met paar seconden pauze is veilig tochquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij eten op de vloer de 3 seconden regel, bij SOA's de 3 minuten.
Geduld, uk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:59 schreef Ballet9 het volgende:
Orange is THE new black - ik wil nu kojken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |