Nou, die jurk mag je weglaten. Even vergeten. Swaggerboysquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Met z'n jurk.
Is dat de nieuwste mode ofzo?
Nigga pls.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ze nou een foto van jou zou posten
Ik lig al op de bankquote:
Watquote:
Zo blank als vlaquote:
Zijn zaadvragende ogenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:08 schreef Ballet9 het volgende:
Maar wel dat hij er gay uitziet en dat is echt niet zo, weet niet waar mensen dat op baseren
Mooi, dan kan ik in bedquote:
Je snapt er niets van.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel ja jonguh, alsof het niks is
[..]
Nee, alleen geld. Sowieso is dat de trick met hoeren hè, geld.
Leg es uit met een voorbeeldquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
Vinden jullie het ook altijd grappig dat hoe bereikbaarder mensen worden, hoe minder kieskeurig ernaar gekeken lijkt te worden?
Die ga ik op een tegeltje laten zettenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
Vinden jullie het ook altijd grappig dat hoe bereikbaarder mensen worden, hoe minder kieskeurig ernaar gekeken lijkt te worden?
Inderdaad, wel vaker opgemerkt, maar dat werd me niet in dank afgenomen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben er ook zoquote:
Ik snap de uitspraak nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, wel vaker opgemerkt, maar dat werd me niet in dank afgenomen.
Op FOK! bijvoorbeeld, als vrouwelijke users iets posten krijgen ze meteen allemaal reactie met 'hee jij bent lekker', terwijl als een celeb er zo uitziet ze een kapot lelijk monster genoemd wordt.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:08 schreef Ballet9 het volgende:
Maar wel dat hij er gay uitziet en dat is echt niet zo, weet niet waar mensen dat op baseren
Waar wordt minder kieskeurig naar gekeken?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
Gaat helemaal goedkomenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo
Maar hopelijk ga je fijn slapen :$
Wanneer krijg ik nou een foto van jou?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben zo lelijk als de nacht, en toch heb ik een vent.
Een fijne vent?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben zo lelijk als de nacht, en toch heb ik een vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |