Jep, morgen zijn ze precies 8 weken en dan gaan de eerste drie het nest verlaten. Ik heb de pups aangemeld bij de databank, de puppypaketten al ingepakt, de handleiding geprint, de contracten zijn geschreven... Alleen niet vergeten morgen het voer uit de koelkast en vriezer te halen en mee te geven.quote:
Ja, best wel snel inderdaad. De weken zijn voorbij gevlogen, en het was ook wel erg druk dus dan lijkt de tijd ook sneller te gaan. Maar echt stil zal het nog wel niet worden, morgen eerst de drie heren verhuizen, dan zaterdag drie dames. En dan hebben we tot 3 augustus nog 2 pups. En daarna nog steeds eentje van mezelf natuurlijk. Ik heb er ook wel zin in om lekker met haar te gaan trainenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat is dat toch snel gegaan! Het zal toch wel even wennen worden zo'n stil huis zonder pups
En waar zijn die foto's?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:02 schreef Miss_Isis het volgende:
Zo, hectisch dagje vandaag... Vanochtend eerst een last minute fotoshoot van alle pups (deze keer niet met schoonpa maar met één van mijn voormalig cursus-genotes). Dat was op zich al een hele exercitie op de vroege ochtend. Het miezerde, en alle pups waren reuze vrolijk en enthousiast door hun (nog niet schoongemaakte) ren aan het huppelen, en vervolgens buiten in de miezer door het zand aan het crossen. Leuk natuurlijk, maar wel wat lastig als je hoopt dat ze netjes stil op een bankje blijven zitten... Uiteindelijk kregen we het voor elkaar dat er van elke pup wel op z'n minst één leuke foto gemaakt kon worden. Als afsluiter hoopte ik op een foto van de pups leuk naast elkaar, maar ik had natuurlijk beter moeten wetenMaar, na nog een extra half uur bezig te zijn geweest kregen we toch de reutjes met z'n vieren en vervolgens de teefjes met z'n vieren naast elkaar op de foto.
Ik zag al foto's op FBquote:had mijn man het bezoek al binnen gelaten (Q's zus met haar gezin).
Word hij hard vanquote:De kat die een aantal opvoedkundige tikken uitdeelde naar een pup (en helaas ook naar het neefje van Q![]()
Adem in, adem uit. Zie je er deels ook niet tegenop? Dat ze weggaan? Heb je nou eigk nog een terugkom dag?quote:Toen het bezoek weg ging snel de pups weer in de ren in de kamer opgesloten en verder gegaan met het inpakken van de puppypaketten. Tussendoor nog gebeld met de ene dierenarts om ontwormpillen te bestellen en voor de zekerheid nog wat te vragen over de ene bal van één van de reutjes en kosten die er bij komen kijken als je dan castreert, daarna nog een andere dierenarts gebeld om daar ook informatie te vragen, kind getroost want auw pijn gevallen... En nu eindelijk 'rustig' achter de computer om de laatste dingen uit te typen en te printen voor in de mappen van de pups. Vanmiddag dan nog een lading voer halen om mee te kunnen geven, vanavond de hele meute nog ontwormen, en dan is het morgen al weer zo ver
Precies dit! Ik vond iedere update weer even genietenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:55 schreef Lingue het volgende:
jeetje, nu al weer 8 weken verder!
Ik snap dat je er wel naar uit kijk als ik je laatste berichten lees. Ze zijn ook gewoon best groot al. En dat naast alle andere huisdieren.
Wat was het leuk om te volgen! Van zo enorm klein en hulpeloos naar gewoon echte hondjes
Dankjewel voor het kijkje in de keuken hier en via de webcam!
Roze blijft jaquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Valerie. het volgende:
Ga je nu toch voor roze was het? En de kenners vonden dat het oranje moest worden? Of andersom? Of hele andere kleuren, ik weet het niet meer
Die komen nog, dan hebben jullie toch nog een update om naar uit te kijken tzt als de pups straks allemaal weg zijnquote:
Ja misschien, maar wel een beetje sneuquote:[..]
Ik zag al foto's op FB
[..]
Word hij hard van
Nou, toen ik zonet voerde buiten en ze na het eten rond zag crossen door de tuin, overal over/achter/onder klimmen, in hinderlaag in de bosjes liggen, broers/zussen bespringen, lekker rennen en worstelen samen... Toen dacht ik wel even ja, dit is dus wel de laatste keer dat ik ze hier zo lekker zie spelen met z'n allenquote:[..]
Adem in, adem uit. Zie je er deels ook niet tegenop? Dat ze weggaan? Heb je nou eigk nog een terugkom dag?
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:55 schreef Lingue het volgende:
jeetje, nu al weer 8 weken verder!
Ik snap dat je er wel naar uit kijk als ik je laatste berichten lees. Ze zijn ook gewoon best groot al. En dat naast alle andere huisdieren.
Wat was het leuk om te volgen! Van zo enorm klein en hulpeloos naar gewoon echte hondjes
Dankjewel voor het kijkje in de keuken hier en via de webcam!
Ahw, thanksquote:Op maandag 13 juli 2015 19:08 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Precies dit! Ik vond iedere update weer even genieten
+1quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb vooral gelurkt.. Maar ik ga de updates over het spul missen.
Dat zou heel leuk zijn!!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:04 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Maar ik hoop nog wel regelmatig een update te kunnen geven; eerst nog even van Boris en natuurlijk van mijn eigen Cookie, maar daarna hopelijk ook af en toe een update van de pups bij hun nieuwe mensen
Thanksquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef LadyS het volgende:
Ooo. Knuffel voor jou!
Ik vind het trouwens helemaal niet gek, hoor. Ik zou bij alle zeven pups gaan janken denk ik
En, hoewel het misschien voor jou anders voelt, is het voor de pupkopers een "goed teken" denk ik.
Het zou ook raar zijn als je ze weg deed alsof het een halfje bruin was. Als je snapt wat ik bedoel.
En Nori? Heeft ze wat in de gaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen waren er nog vijf...
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
Ik sluit me aan bij de tuttenclub want ook slikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:03 schreef LadyS het volgende:
Wat zien de kopers er blij uit zeg. Zie ik zelfs door de blur heen.
Zelfs ik voel een brok in mijn keel bij die foto's. Trut die ik ben
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:46 schreef Miss_Isis het volgende:
Pups met baasjes (geblurred en vanwege eventuele herkenbaarheid ook nog even in spoiler)Nu zie ik pas hoe gróót die pups zijn ! Op de laatste foto is een beer van een pupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen waren er nog vijf...
[ link | afbeelding ]Die van mij heb ik een week niet meer gezien maar is vast de helft kleiner als ik hem ga ophalen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |