abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2015 @ 17:30:23 #201
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_154304348
Wat is dat toch snel gegaan! Het zal toch wel even wennen worden zo'n stil huis zonder pups
pi_154305236
quote:
11s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Valerie. het volgende:
Gaan ze morgen al
Jep, morgen zijn ze precies 8 weken en dan gaan de eerste drie het nest verlaten. Ik heb de pups aangemeld bij de databank, de puppypaketten al ingepakt, de handleiding geprint, de contracten zijn geschreven... Alleen niet vergeten morgen het voer uit de koelkast en vriezer te halen en mee te geven.

Zaterdag gaan dan de volgende drie. Dan houden we alleen Boris nog even wat langer (tot 3 augustus). En onze eigen Cookie natuurlijk O+

quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat is dat toch snel gegaan! Het zal toch wel even wennen worden zo'n stil huis zonder pups
Ja, best wel snel inderdaad. De weken zijn voorbij gevlogen, en het was ook wel erg druk dus dan lijkt de tijd ook sneller te gaan. Maar echt stil zal het nog wel niet worden, morgen eerst de drie heren verhuizen, dan zaterdag drie dames. En dan hebben we tot 3 augustus nog 2 pups. En daarna nog steeds eentje van mezelf natuurlijk. Ik heb er ook wel zin in om lekker met haar te gaan trainen :) Nu kom ik daar nog niet echt aan toe, met de andere pups en al het werk en de drukte. Maar hopelijk kan ik komende week en zeker na komend weekend actief met haar bezig gaan :Y
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  maandag 13 juli 2015 @ 18:19:39 #203
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154305480
Ga je nu toch voor roze was het? En de kenners vonden dat het oranje moest worden? Of andersom? Of hele andere kleuren, ik weet het niet meer :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 13 juli 2015 @ 18:54:58 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154306570
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:02 schreef Miss_Isis het volgende:
Zo, hectisch dagje vandaag... Vanochtend eerst een last minute fotoshoot van alle pups (deze keer niet met schoonpa maar met één van mijn voormalig cursus-genotes). Dat was op zich al een hele exercitie op de vroege ochtend. Het miezerde, en alle pups waren reuze vrolijk en enthousiast door hun (nog niet schoongemaakte) ren aan het huppelen, en vervolgens buiten in de miezer door het zand aan het crossen. Leuk natuurlijk, maar wel wat lastig als je hoopt dat ze netjes stil op een bankje blijven zitten... Uiteindelijk kregen we het voor elkaar dat er van elke pup wel op z'n minst één leuke foto gemaakt kon worden. Als afsluiter hoopte ik op een foto van de pups leuk naast elkaar, maar ik had natuurlijk beter moeten weten :') Maar, na nog een extra half uur bezig te zijn geweest kregen we toch de reutjes met z'n vieren en vervolgens de teefjes met z'n vieren naast elkaar op de foto.
En waar zijn die foto's? O-)

quote:
had mijn man het bezoek al binnen gelaten (Q's zus met haar gezin).
Ik zag al foto's op FB _O-

quote:
De kat die een aantal opvoedkundige tikken uitdeelde naar een pup (en helaas ook naar het neefje van Q ;(
Word hij hard van :Y)

quote:
Toen het bezoek weg ging snel de pups weer in de ren in de kamer opgesloten en verder gegaan met het inpakken van de puppypaketten. Tussendoor nog gebeld met de ene dierenarts om ontwormpillen te bestellen en voor de zekerheid nog wat te vragen over de ene bal van één van de reutjes en kosten die er bij komen kijken als je dan castreert, daarna nog een andere dierenarts gebeld om daar ook informatie te vragen, kind getroost want auw pijn gevallen... En nu eindelijk 'rustig' achter de computer om de laatste dingen uit te typen en te printen voor in de mappen van de pups. Vanmiddag dan nog een lading voer halen om mee te kunnen geven, vanavond de hele meute nog ontwormen, en dan is het morgen al weer zo ver :{
Adem in, adem uit. Zie je er deels ook niet tegenop? Dat ze weggaan? Heb je nou eigk nog een terugkom dag?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_154306612
jeetje, nu al weer 8 weken verder!
Ik snap dat je er wel naar uit kijk als ik je laatste berichten lees. Ze zijn ook gewoon best groot al. En dat naast alle andere huisdieren.

Wat was het leuk om te volgen! Van zo enorm klein en hulpeloos naar gewoon echte hondjes O+
Dankjewel voor het kijkje in de keuken hier en via de webcam!
pi_154307085
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:55 schreef Lingue het volgende:
Ik snap dat je er wel naar uit kijk als ik je laatste berichten lees. Ze zijn ook gewoon best groot al. En dat naast alle andere huisdieren.

Wat was het leuk om te volgen! Van zo enorm klein en hulpeloos naar gewoon echte hondjes O+
Precies dit! Ik vond iedere update weer even genieten O+
E.
pi_154309180
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Valerie. het volgende:
Ga je nu toch voor roze was het? En de kenners vonden dat het oranje moest worden? Of andersom? Of hele andere kleuren, ik weet het niet meer :')
Roze blijft ja :Y En het had inderdaad Oranje moeten worden volgens de experts, en als mijn man had mogen kiezen was het Paars geworden. Maar mijn hond, dus mijn keuze B-)

quote:
14s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

En waar zijn die foto's? O-)
Die komen nog, dan hebben jullie toch nog een update om naar uit te kijken tzt als de pups straks allemaal weg zijn ;)

Maar ik weet niet precies wanneer ze ze klaar heeft, ze zou ze sturen als ze ze wat opgeknapt heeft :)

quote:
[..]

Ik zag al foto's op FB _O-

[..]

Word hij hard van :Y)
Ja misschien, maar wel een beetje sneu ;( Er moest zelfs een pleister aan te pas komen.

quote:
[..]

Adem in, adem uit. Zie je er deels ook niet tegenop? Dat ze weggaan? Heb je nou eigk nog een terugkom dag?
Nou, toen ik zonet voerde buiten en ze na het eten rond zag crossen door de tuin, overal over/achter/onder klimmen, in hinderlaag in de bosjes liggen, broers/zussen bespringen, lekker rennen en worstelen samen... Toen dacht ik wel even ja, dit is dus wel de laatste keer dat ik ze hier zo lekker zie spelen met z'n allen ;(

Maar we willen de stambomen als die er over een paar weken zijn eigenlijk langs gaan brengen bij alle mensen thuis, dus dan zie ik ze weer. En Oranje blijft gelukkig in de buurt dus die zie ik in ieder geval nog wel wat vaker denk ik. Een echte terugkomdag lijkt me heel leuk en zijn we wel van plan, ik wil graag de mensen eens uitnodigen hier thuis voor koffie en daarna lekker met z'n allen gaan wandelen een losloopgebied hier in de regio (bij kasteel Twickel, voor de kenners). En ik hoop ook dat ik iedereen enthousiast krijg om volgend jaar naar de clubmatch van de NLV te komen en de pup (dan al weer goed een jaar!) daar te laten keuren. En daarnaast hoop ik wel op heel veel foto's in de Facebookgroep :)

quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:55 schreef Lingue het volgende:

quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:08 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Precies dit! Ik vond iedere update weer even genieten O+
Ahw, thanks O+

Ik vind het zelf ook leuk (en nuttig) om alles zo bij te houden. Het is een soort interactief logboek zo. En alle positieve reacties maken het natuurlijk extra leuk! O+

Maar ik hoop nog wel regelmatig een update te kunnen geven; eerst nog even van Boris en natuurlijk van mijn eigen Cookie, maar daarna hopelijk ook af en toe een update van de pups bij hun nieuwe mensen :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_154310158
Ik zal ze echt gaan missen :'(. Ik heb alles met veel plezier gevolgd, dus begin maar snel aan een nieuw nestje O+ *O*
;)
  maandag 13 juli 2015 @ 21:36:18 #209
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154312159
Ik vond het ook echt super om het hele proces mee te maken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 13 juli 2015 @ 23:39:34 #210
386633 Adnap
I love Life !
pi_154316749
Bedankt voor het kijkje achter de schermen, vond het erg leuk en tof om te zien.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_154317903
Heb vooral gelurkt.. Maar ik ga de updates over het spul missen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154318674
Dank voor alle mooie verslagen en foto's gedurende al die weken! Ik zet alvast een doos tissues voor morgen voor je klaar, je zult best wel even snuffen als 3 kleine monsters met hun baasjes mee gaan :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_154320791
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb vooral gelurkt.. Maar ik ga de updates over het spul missen.
+1

Bedankt voor al je uitgebreide uitleg. Ik krijg nu enigszins een idee wat er bij komt kijken, interessant!
De foto's en filmpjes zijn natuurlijk :9~ O+
pi_154324633
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:04 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Maar ik hoop nog wel regelmatig een update te kunnen geven; eerst nog even van Boris en natuurlijk van mijn eigen Cookie, maar daarna hopelijk ook af en toe een update van de pups bij hun nieuwe mensen :)
Dat zou heel leuk zijn!! O+
Bedankt voor alle info, de foto's en wat nog niet meer de afgelopen tijd!
  dinsdag 14 juli 2015 @ 12:40:29 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154325833

Kiek nou! O+ Boris O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_154326555
Nou, eerste 2 zijn weg. Nummer 3 wordt zo meteen opgehaald als het goed is (mensen stonden in de file) en maakt hier nu nog de huiskamer onveilig.

Ik dacht nog dat ik gewoon stoer en blij zou zijn en zo, maar nou, toen de eerste pup (puppy Zwart, voortaan Guus) meegenomen werd en ik hem nog even een laatste keer ging knuffelen stond ik dus toch te janken als een klein meisje :'( Bij de tweede (puppy Wit, voortaan Sem) kon ik het gelukkig al ietsje beter handelen. Kijken hoe nummer 3 straks gaat!
pi_154326711
Ooo :'(. Knuffel voor jou! :*

Ik vind het trouwens helemaal niet gek, hoor. Ik zou bij alle zeven pups gaan janken denk ik :')
En, hoewel het misschien voor jou anders voelt, is het voor de pupkopers een "goed teken" denk ik.
Het zou ook raar zijn als je ze weg deed alsof het een halfje bruin was ;). Als je snapt wat ik bedoel.

En Nori? Heeft ze wat in de gaten?
pi_154328658
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef LadyS het volgende:
Ooo :'(. Knuffel voor jou! :*

Ik vind het trouwens helemaal niet gek, hoor. Ik zou bij alle zeven pups gaan janken denk ik :')
En, hoewel het misschien voor jou anders voelt, is het voor de pupkopers een "goed teken" denk ik.
Het zou ook raar zijn als je ze weg deed alsof het een halfje bruin was ;). Als je snapt wat ik bedoel.

En Nori? Heeft ze wat in de gaten?
Thanks O+

En nummer drie is ook de deur uit; puppy Blauw is opgehaald en heet voortaan Milo :) Gelukkig hield ik het bij hem ook droog. Ik heb helaas het 'charmant huilen' niet echt onder de knie, dus voor mij (en voor alle toeschouwers :P ) is het wel zo prettig als ik me een beetje in kan houden ;)

Nori heeft volgens mij verder niets in de gaten. Ze heeft met alle pups nog even één op één tijd gehad in de kamer voordat ze weg gingen, dus nog even lekker gespeeld, en nu ligt ze ergens te slapen. De overige pups liggen in de ren in de kamer op dit moment, straks als het (hopelijk) droog is en ze wakker zijn kunnen ze weer naar buiten.
pi_154328766
Ik heb voornamelijk gelurkt hier. Maar echt jammer dat ze nu weg gaan, snap je helemaal zou het ook niet droog houden.
Maar geweldig leuke en mooie pups kun je afleveren. Goed gedaan ^O^
pi_154329212
Pups met baasjes (geblurred en vanwege eventuele herkenbaarheid ook nog even in spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen waren er nog vijf...
pi_154329794
Wat zien de kopers er blij uit zeg. Zie ik zelfs door de blur heen.

Zelfs ik voel een brok in mijn keel bij die foto's :@. Trut die ik ben
  dinsdag 14 juli 2015 @ 15:19:38 #223
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_154330361
Oh wat leuk, die blije baasjes. En ik kan me helemaal voorstellen dat het je toch overviel. Sterkte met je half-lege nest.
pi_154332202
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 15:03 schreef LadyS het volgende:
Wat zien de kopers er blij uit zeg. Zie ik zelfs door de blur heen.

Zelfs ik voel een brok in mijn keel bij die foto's :@. Trut die ik ben
Ik sluit me aan bij de tuttenclub want ook slik :@

Ik wist wel dat je het toch even lastig ging krijgen Miss en dat is nogal logisch ook na al die maanden vol verwachting, prachtpups, de enorme drukte, al het werk 24/7, je liefde voor alle beestjes, de slapeloze nachten en al die onweerstaandare puppybuikjes, daar hecht je je gewoon aan, minstens. Ooit thuis ook een nestje gehad en toen de pupjes weg gingen hield zelfs mijn vader het compleet niet droog O+ Wat wel scheelde, en dat is voor jullie ook zo,is dat ook wij 1 van de pups zelf hielden, dat scheelt in het afscheid nemen omdat ze niet allemaal weg gaan en voor moeder is het ook tof.
Sterkte met het afstaan van de laatste van die kleine donderstenen, je hebt in elk geval straks nog 1 van de 8 om een lekkere zacht puppybuikje te kroelen (en Nori ook) :*
Man man man wat was dit genieten, wat een geweldig topic ^O^

(en Q, jij gefeliciteerd met je nieuwe "neefje" uit dit prachtnest ;) )

edit: wat moet ik nou elke morgen om 6 uur bij de eerste bak koffie, eerste actie en vaste prik al die maanden: kijken naar de pups, hun ontwikkeling, de verhalen, de foto's en hun fratsen. :Y
Dat wordt afkicken...

[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 14-07-2015 16:28:02 ]
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 17:06:44 #225
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_154334490
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 14:46 schreef Miss_Isis het volgende:
Pups met baasjes (geblurred en vanwege eventuele herkenbaarheid ook nog even in spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen waren er nog vijf...
[ link | afbeelding ]
Nu zie ik pas hoe gróót die pups zijn ! Op de laatste foto is een beer van een pup :Y Die van mij heb ik een week niet meer gezien maar is vast de helft kleiner als ik hem ga ophalen. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')