Nu je het zegt..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze zitten dan in kikkerhouding en later in kleermakerszit.
Het is veiliger.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is dat met achterwaarts vervoeren opeens?Volgens mij iets van de laatste tijd, of niet?
Billy zit ''gewoon'' bij mij voor in, vindt 'ie geweldig. Hij ziet van alles, van trekkers tot ''Scania!'' tot ''Trein nou?'' en noem maar op.
Pfoe.. Ik dacht dat stoeltjes verplicht waren tot een jaar of 10? (Of 1.m40cm?)quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is veiliger.
Soneal zit bij ons alleen in de cabrio voorin (in een Römer Kid), omdat achterin met een beetje snelheid gewoon echt niet leuk is en ik het windscherm niet kan gebruiken als er iemand achterin zit.
In de andere auto zit hij gewoon achterin, in een stoeltje dat met isofix vast zit (MC RodiFix), en als er een klasgenootje meerijdt zet ik die in de MC en Soneal in de Römer.
Toen hij pas bij een kindje speelde waarvan de vader kennelijkhelemaal niet meer aan autostoeltjes (of gordels) doet ben ik hem er met de fiets gaan brengen ipv hem in de auto mee te laten rijden.
Ik had een baby die het echt niet fijn vond om op haar rug te liggen. Als ze op haar rug lag, vond ze het ook nog eens vervelend als er dingen boven haar hoofdje bungelde, werd ze bang van. Dus inderdaad, alle kindjes zijn anders, en dit heeft volgens mij nog weinig te maken met jezelf kunnen vermaken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan mag je nog wel stimuleren vind ik.
Maar zoals ik al eerder heb gezegd is mijn beeld gekleurd. Ik werk in de kinderopvang met de visie Pikler/ruimbaan. Ik werk met grondboxen en wij geven de kinderen totdat ze zelfstandig goed kunnen zitten eten op schoot. Wipstoelen en kinderstoelen zijn uit de boze het zelfde als speelgoed dat uit zichzelf muziek/geluid produceerd.
En ja sommige dingen zou ik anders doen als de visie op mijn werk. Kinderstoel bv. En een wipstoel mocht ons kindje een spugertje zijn en bv wel een tiny love.
Maar er zijn ook dingen waar ik eerst van dacht ach dat kan toch geen kwaad en dat heeft een baby toch nodig (vtech speelgoed) nu zie dat een baby veel meer kan en beleefd als dat ik van te voren wist/dacht.
Kennen jullie die handschoenen met die friebels waarmee je kunt stoffen, die vinden de kleintjes op mijn werk geweldig of een rubberen ring met uitsteksels voor het voelen.
Maar goed, ieder kind is anders en tuurlijk zie ik ook kinderen die niet zoveel kunnen met de visie waarmee we werken.
Boh genoeg, maar ik vind dat altijd wel leuk, toont de diversiteit van mensen zeg maar.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ehmm juist![]()
Jij bent ''de verloskundige'' toch?
Heb jij geen praktijkvoorbeelden van cliënten die je begeleid? Gekkigheden of ontwetende zaken die je daar thuis aantreft?
Yep, en deze meneer heeft er een stuk of 5, waarvan 3 in lagere school leeftijd, en het kind dat bij Soneal in de klas zit is de jongste.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Pfoe.. Ik dacht dat stoeltjes verplicht waren tot een jaar of 10? (Of 1.m40cm?)
Joh, wat interessantquote:
Oh, dat is wel interessant inderdaad. Borstvoeding blijft toch een best mysterieus gebeuren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:22 schreef mignonne het volgende: Maar die kinderen worden heel vaak bijgevoegd in de kraamweek met kunstvoeding. Er zijn zelfs culturen/mensen die helemaal niet aanleggen maar de eerste dagen kv geven want dan is er nog geen melk, en daarna pas aanleggen enzo. De meeste van die vrouwen geven vrij probleemloos bv uiteindelijk.
NOStalgistquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Soneal, echt waar...
Shaquille s Oneal
Nouja dat is dus psies wat ik bedoel. Ik kan me daar gewoon niet zo heel erg druk over maken, de keuzes van een ander.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:20 schreef Hilzillah het volgende:
Maar wat als je nou gewoon geen zin hebt om BV te geven? Dan is dat toch jouw keuze. Ik vind je er zeker geen beter of slechter mens van.
Ik sprak laatst iemand die er geen zin in had want 'ze wilde gewoon weer wijn drinken en roken'quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:51 schreef Franny_G het volgende:
Nee, ik vind in principe ook niet dat je veroordeeld hoeft te worden omdat je het gewoon niet wil.
Maar ik had een vriendin bij wie dat dus zo ging: ze had er geen zin in. Dat was echt de enige reden, dat heeft ze me namelijk meerdere keren eerlijk verteld.
Ik heb daar wel echt moeite mee. Daar zijn je borsten voor gemaakt, en zulks. Maar goed, da's geen discussie voor hier.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:20 schreef Hilzillah het volgende:
Maar wat als je nou gewoon geen zin hebt om BV te geven? Dan is dat toch jouw keuze. Ik vind je er zeker geen beter of slechter mens van.
Dat is onwijs waar!! Zo kroop saar vh eerst half bij mn opa en oma die dus een kleed hebben....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:38 schreef AwayTL het volgende:
Ontopic kleden voor op de vloer, van die tapijtjes met antislib er onder werkt veel beter als ze gaan kruipen!
Fijn om dit ook eens te lezen!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:20 schreef Hilzillah het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |