Waar dan ? En wiequote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is enorm grappig om te zien als users heel hard roepen dat ze genoeg fatsoen hebben om geen namen te noemen en het een paar postings later dan toch gaan doen. Gelukkig ben ik fatsoenlijk genoeg om dat niet te doen.![]()
Nu ga ik even een DM versturen naar iemand die dat op prijs stelt.
Je lijkt wel een vrouw. Je krijgt een antwoord op een vraag en vervolgens stel je 2 nieuwe vragen.quote:
Nee hoor vraag één was volgens jou al beantwoordt. Vraag twee is nieuwsgierigheid. En kom je melden wanneer je die blockedquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw. Je krijgt een antwoord op een vraag en vervolgens stel je 2 nieuwe vragen.
Je krijgt een slijm stickerquote:
wat mij ontzettend tegen de borst stuit (quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, ik heb nu echt het gevoel dat dit subforum ook elk moment gesloten kan worden. Ik weet niet of het me dan lukt om nog eens ergens anders te aarden.
Dit soort posts zijn wat mij betreft banwaardig. Zeg dan wat je wil zeggen ipv die kut smileysquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:03 schreef sacha het volgende:
[..]
wat mij ontzettend tegen de borst stuit () is het voldongen feit; in MED schrijven: dit insert sub forum gaat sluiten en vervolgens een 'discussie' proberen aan te gaan over hoe het beter kan / moet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
plaats ik kotsies dan doe ik dat goed en hou op met je gezeverquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn wat mij betreft banwaardig. Zeg dan wat je wil zeggen ipv die kut smileys
Waardeloos en niet nodig.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
plaats ik kotsies dan doe ik dat goed en hou op met je gezever
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
Dit soort posts zijn wat mij betreft banwaardig. Zeg dan wat je wil zeggen ipv die kut smileys
quote:Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.
Denk je nou serieus echt dat ik een TR ga plaatsten om Sacha haar postquote:
Ik vermoed dat ie door Danny persoonlijk is benadert om de ethiek van Fok te helpen te herstellenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou serieus echt dat ik een TR ga plaatsten om Sacha haar post![]()
Ik denk dat je een beetje van het padje af ben
Hoe vermoordt je ironie en humorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie door Danny persoonlijk is benadert om de ethiek van Fok te helpen te herstellen![]()
Moeten we de helicopter sturen?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:23 schreef sacha het volgende:
Sorry soury, excuus mijn kind rent net naar binnen onder het bloed
Op je net gedweilde vloer, lekker dan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:23 schreef sacha het volgende:
Danny met de bijlquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:23 schreef sacha het volgende:
Waarom was die binnen danquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op je net gedweilde vloer, lekker dan.
Naar buiten met die Aap...
Nee ik ook niet, loop je er grapjes over te maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:45 schreef chufi het volgende:
Ik hoop maar dat het niet ernstig is,,, Normaliter antwoordt Sas nog wel even ...
Hij kon nog rennen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, loop je er grapjes over te maken.
Dave Grohl kon dat niet na z'n iets te enthousiaste sprong van het podium en trad gisteren toch nog op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |