Je kunt ook Google vragen om het te verwijderen uit de zoekresultaten. Dan blijft het dus wel online staan maar kan het niet meer teruggevonden worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Dank. Ga gewoon nog een keer proberen te mailen. Wil die reactie of mijn naam daar weg
De kans lijkt me alleen erg klein dat Google zoveel moeite wil doen voor dat kleine tekstje van mij. Maar 20% ofzo werd toch toegekend? Heb me er wel eens in verdiept maar moest je best veel moeite voor doen met weinig slagingskans. Toch bedankt voor de tip trouwensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt ook Google vragen om het te verwijderen uit de zoekresultaten. Dan blijft het dus wel online staan maar kan het niet meer teruggevonden worden.
GNU/Linux of Windows?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:26 schreef dimmak het volgende:
Wij werken hier op de zaak met een nieuw ERP programma. Na een tijdje werken worden onze PC's heel traag. Is er een programma waarmee ik het geheugen kan bijhouden? Zodat ik met logs of grafieken naar het bedrijf toe kan gaan die het ons heeft geleverd?
In sli denk ik nog steeds niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:34 schreef DiceMan het volgende:
Zou de opvolger van de huidige Nvidia 900 series GPUs (in eventueel SLI) in staat zijn om huidige games als GTA V of Battlefield 4 (noem maar op) en nieuwe games in 4K maximale settings met meer dan 144fps zonder framedrops te kunnen draaien?
Waarschijnlijk kost het je wel een kleine fortuin maar goed
Ach, de stap van 1080 60fps 60hz naar 1080 144hz is het ook wel waard hoor ik. Al vraag ik me af of dit alleen voor shooters geldt.quote:
Betalen met paypal is er niks ad hand.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:30 schreef Isis20 het volgende:
Zou dit een betrouwbare website zijn? http://bachelr.com/proof-ontario-mahogany-polarized.html/
Ik kan bij deze website de zonnebril ong 20 euro goedkoper krijgen dan bij het merk zelf.
De verzendkosten zijn alleen maar acht dollar, das wel heel weinig vanuit USA...
Kan ook geen reviews vinden, geen goede en geen slechte
Standaard wachtwoordenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:25 schreef Iemand91 het volgende:
Iedereen hun IP-camera goed beveiligd?
Blijkbaar niet iedereen. Komt er alles tegen; net nog bij iemand in de huiskamer gekeken terwijl hij TV zat te kijken...
hier gewoon een heel basic stereo torentjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:37 schreef DiceMan het volgende:
Welke wekker heeft bij jullie de eervolle taak het startschot te geven voor de dagelijkse sleur?
Ik ben op zoek naar een wekkerradio: bij voorkeur naast FM ook DAB+. Nu ga ik niemand vragen om voor mij te gaan zoeken, maar wellicht hebben jullie iets interessants op de nachtkast staan
Een telefoon.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:37 schreef DiceMan het volgende:
Welke wekker heeft bij jullie de eervolle taak het startschot te geven voor de dagelijkse sleur?
quote:Je pc meenemen op vakantie is misschien niet altijd een goed idee: de douane in Nieuw Zeeland heeft op zoek naar een verborgen wapen een Gigabyte G1 Assassin 2 moederbord volledig gesloopt.
Boosdoener was de opvallende heatsink die Gigabyte gebruikt op dit type moederbord, deze heeft de vorm van een pistool. Omdat de vorm opgepikt werd tijdens de röntgen-scan, besloten de douaniers op nader onderzoek uit te gaan. Dat ze dat niet al te voorzichtig deden mag blijken uit de beschadigingen aan de PCI-Express sloten. Aangezien er twee sloten beschadigd zijn ligt het voor de hand dat de SLI- of CrossFire-setup die in het systeem zat er ook niet al te best aan toe is.
zou je ze dan aansprakelijk kunnen stellen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef Iemand91 het volgende:
Douane sloopt Gigabyte moederbord op zoek naar vuurwapen
[..]
[ afbeelding ]
Verdommequote:Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef Iemand91 het volgende:
Douane sloopt Gigabyte moederbord op zoek naar vuurwapen
[..]
[ afbeelding ]
![]()
XD dat heb ik ook een keer gedaan. Was geen succes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:15 schreef FredvZ het volgende:
Ik dacht van de week mijn Linux Mint 15 server "even te upgraden" naar Linux Mint 17.2 door het botweg aanpassen van de locatie van de repositories en dan apt-get dist-upgrade draaien.
(Want ik had geen zin in een verse installatie)
Dat heb ik geweten ook. Helft van de server werkt niet meer door ontbrekende files en depencies![]()
Kan nu dus alsnog opnieuw gaan installeren.![]()
Weinig spannends:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:13 schreef Dave94 het volgende:
Waar gebruik je de server allemaal voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |