SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap deel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap deel 2:
Plot deel 3, geen spoilers:quote:The world is in chaos. The air is thick with tension and the smoke of burnt villages. The fearsome Empire of Nilfgaard has struck again, ravaging the hapless Northern Kingdoms. The once mighty who tried to use Geralt for their own gain are now gone. In these uncertain times, no one can say what fortune holds in store, who will bring peace to the world and who will cause it only misery. But a force darker and deadlier emerges. The petty men and women commanding tin-plated armies fail to understand that their conflict is child's play compared to the Wild Hunt, the otherworldly threat which now looms. These ghastly spectral riders have for ages plagued humankind, bringing misery to the world. Yet this time the Wild Hunt seeks one person in particular: the one individual Destiny itself bestowed upon Geralt, the one soul Geralt considers kin.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 30 x groter dan The Witcher 2
- Open world
- Directe sequel
- Release in 2015 op PC en Next gen consoles.
- Gratis DLC's
- Je hoeft de vorige delen niet gespeeld te hebben, maar wel aanbevolen!
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Maak anders even een apart Gwenttopic aan zeg, het gaat er nu echt alleen nog maar over terwijl je 0,0 mist als je het niet speelt.
Gast, er zit 200 uur content in het spel en 70% van de posts gaat over 1 ingame kaartspel....quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Maak anders even een apart Gwenttopic aan zeg, het gaat er nu echt alleen nog maar over terwijl je 0,0 mist als je het niet speelt.
Lekker belangrijk. Het merendeel hier waardeert Gwent gewoon en vindt het schijnbaar leuk om er over te praten. Gwent hoort gewoon in het Witcher-topic thuis, we gaan echt geen apart Gwent topic openen omdat kaartspelletjes niet jouw dingen zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, er zit 200 uur content in het spel en 70% van de posts gaat over 1 ingame kaartspel....
Serieus, dan negeer je die posts toch gewoon en praat je met Heatwave over de oneindige andere mogelijkheden in het spel?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef JaqenHghar het volgende:
Ben het wel een beetje met Heatwave eens.
Ja, of je doet gewoon niet zo enorm kleuterachtig en reageert normaal. Gwent is 0,5% van het spel en is voor heel veel mensen gewoon niets aan. Ik lees hier om dingen over het spel zelf te lezen, niet elke keer "ik heb alle kaartenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Serieus, dan negeer je die posts toch gewoon en praat je met Heatwave over de oneindige andere mogelijkheden in het spel?
Echt wat een zeikwijven hier zegBOEHOE, HET GAAT HIER OVER DINGETJES DIE IK NIET LEUK VIND!!1111!
SPOILER: Gwent in White OrchardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gwent![]()
Het probleem is dat het onderwerp Gwent prima in dit topic thuis hoort en dat je niet gelijk zo moet gaan piepen als er bepaalde zaken in een topic aan bod komen waarin jij wat minder interesse hebt. De wereld draait niet om jou. Jij probeert tegen de stroming in te gaan omdat het merendeel van de users hier wel over Gwent wil praten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het probleem precies om over jullie geliefde spel een apart topic aan te maken precies? Pure koppigheid? Lekker tegen de stroom in? Lekker een grote bek geven?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:28 schreef turance het volgende:
Goed, Gwent-vraagje dan maar
Nee enne... er zat 1 niet slechte kaar bijSPOILER: Gwent in White OrchardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gwent
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik ben er gewoon blind ingestapt en kreeg inderdaad out of the blue een kruisboog, leuke verrassing hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:30 schreef voederbietel het volgende:
Ben dus net begonnen. Vond het een beetje dom dat ik voordat ik die griffin aan mocht vallen crossbow potions moest brouwen terwijl ik helemaal nog geen crossbow had. Alle smeden in de omgeving af geweest nergens zo'n ding te krijgen, dan maar zonder ten strijden trekken, 'hier heb je een crossbow met een ongelimiteerd aantal bolts'.
Saillant detail: de crossbow had die kerel gewonnen door een spelletje gwent te winnen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon blind ingestapt en kreeg inderdaad out of the blue een kruisboog, leuke verrassing hoor.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Saillant detail: de crossbow had die kerel gewonnen door een spelletje gwent te winnen.
Haha jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:08 schreef emmyemmy het volgende:
Wat ik altijd awkward vind ia als je aan een NPC vraagt om Gwent en ze kijken je een halve minuut maar wat aan
Ik post meestal mobiel en spoilertags aanmaken gaat kut op mijn telefoon. Gwent kan je gewoon zonder spoilers posten en ik vind het zelf een leuke toevoeging.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:10 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben Gwent moe. Ik weiger nog te posten in topics met Gwent als TT.
En daar zijn die Gwent autisten hier verantwoordelijk voor.
ik ben het ermee eensquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt voor uw reactie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Serieus, dan negeer je die posts toch gewoon en praat je met Heatwave over de oneindige andere mogelijkheden in het spel?
Echt wat een zeikwijven hier zegBOEHOE, HET GAAT HIER OVER DINGETJES DIE IK NIET LEUK VIND!!1111!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:28 schreef turance het volgende:
Goed, Gwent-vraagje dan maar
SPOILER: Gwent in White OrchardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GwentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer dat het geen nieuwe kaarten zijn, maar ze zien er wel heel vet uit.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik heb nog nooit...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk stuk inderdaad.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:45 schreef Rezania het volgende:
Ik had die DLC kaarten nog niet gezien.Is dat van de aankomende DLC? Zijn het gewoon algemene kaarten oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer dat het geen nieuwe kaarten zijn, maar ze zien er wel heel vet uit.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit...Haha ja, ik had me sowieso voorgenomen om alles Glenn Quagmire-style te beantwoorden, want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk stuk inderdaad.
http://www.adultswim.com/videos/family-guy/i-never/Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
40 essentiële tips voor The Witcher 3: Wild Huntquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:23 schreef Cikx het volgende:
Zijn er meer mensen die zich ergeren aan de fall damage? je hoeft maar van een stoepje af te springen en een kwart van je leven is weg.
Deze DLC is al uit als ik het goed heb begrepen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is dat van de aankomende DLC? Zijn het gewoon algemene kaarten oid?
Goed om te weten, thanks!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
40 essentiële tips voor The Witcher 3: Wild Hunt
Tip #1
SPOILER: Yen/TrissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:30 schreef jogy het volgende:
Ben in mijn playthrough voor Yenn gegaan, omdat Geralt en zij toch Ciri's surrogaatouders zijn.SPOILER: Yen/TrissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaer MorhenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ben in mijn playthrough voor Yenn gegaan, omdat Geralt en zij toch Ciri's surrogaatouders zijn.SPOILER: Kaer MorhenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:52 schreef jogy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: sshhtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILER: Yen/TrissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Yen/TrissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2015 20:18:46 ]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:26 schreef turance het volgende:
[..]SPOILER: TrissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2015 20:19:40 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |