quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:51 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik zal donderdag sowieso nog niet ongesteld worden vanwege de utrogestan tabletten kan dat nog een dag of 5-7 duren...Misschien ga ik morgen gewoon t ziekenhuis bellen met de vraag wat nu
Op de test is wel een tuurstreepje verschenen dus snap er nu helemaal de ballen van....
Zag of zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Zag of zegAls je het gezien hebt, doe ik heel voorzichtig
Ik zag m gisteren op n foto. Licht, dat wel. Maar onmiskenbaar een streep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend! Ik zou als ik ereshkigal was, nu onder een steen kruipen en morgen weer testen, dan zou de streep duidelijker moeten zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik zag m gisteren op n foto. Licht, dat wel. Maar onmiskenbaar een streep.
Een streep is een streep! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd Eresh!quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik zag m gisteren op n foto. Licht, dat wel. Maar onmiskenbaar een streep.
Ik zal duimen, Arjaquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:37 schreef Arja het volgende:
[..]
Een streep is een streep! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd Eresh!
Ik heb morgen weer een echo en ik hoop dat nu dan wel de tp in zicht komt
Wat fijn, gefeliciteerd!!! Kan je nu wel een beetje genieten?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:29 schreef Frummeltje86 het volgende:
...
Ik ga jullie verlaten, al zal ik uiteraard nog blijven meelezen. Na een vroege echo gisteren met een daarop een kloppend hartje, durf ik de overstap nu echt te maken. Lieve dames, ik hoop dat jullie me allemaal snel zullen volgen
Omdat ik zelf vrijwel geen vrouwelijke hormonen heb en geen cyclusquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
Frummel wat fijn dat je een kloppend hartje hebt![]()
Eres balen zeg![]()
Arja spannend, ik duim voor een goede echo zondag. Waarom heb je eigenlijk een gestimuleerde cyclus voor de tp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |