abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153788433
Ik zal donderdag sowieso nog niet ongesteld worden vanwege de utrogestan tabletten kan dat nog een dag of 5-7 duren...Misschien ga ik morgen gewoon t ziekenhuis bellen met de vraag wat nu

Op de test is wel een tuurstreepje verschenen dus snap er nu helemaal de ballen van....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_153788775
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:51 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik zal donderdag sowieso nog niet ongesteld worden vanwege de utrogestan tabletten kan dat nog een dag of 5-7 duren...Misschien ga ik morgen gewoon t ziekenhuis bellen met de vraag wat nu

Op de test is wel een tuurstreepje verschenen dus snap er nu helemaal de ballen van....
:o

Indrooglijntje of echt een roze of paarse streep?!?
pi_153789001
Het is een heel voorzichtig roze lijntje
Lang niet zo knal als ik met flint had ( maar die was echt overduidelijk aanwezig) hier moest ik goed kijken ben ook niet overtuigd nog daardoor....
Wachten nog maar af
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  Moderator dinsdag 23 juni 2015 @ 23:01:17 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153790672
Spannend Ereshkigal :o Ik ga voor je duimen!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:05:44 #180
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_153790807
Spannend Ereshkigal!
Ik werd door de utrogestan heen gewoon ongesteld... Beetje lastig om zo te bepalen wat je echt nod is.
Wat voor testen heb je?? (Ik heb nooit tuurstreepjes gehad als ik niet zwanger was - de testen van de kv die knallen zowiezo niet meer als een paar jaar terug) Duim voor je!
pi_153792693
Oe eresh, het klinkt veelbelovend! Ik snap dat je terughoudend bent, maar ik ga duimen!
pi_153796878
Nou, ik zag een streepje hoor. Bij Eresh. :)
pi_153799628
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 09:03 schreef Cygne het volgende:
Nou, ik zag een streepje hoor. Bij Eresh. :)
Zag of zeg :? Als je het gezien hebt, doe ik heel voorzichtig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153799724
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:34 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Zag of zeg :? Als je het gezien hebt, doe ik heel voorzichtig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag m gisteren op n foto. Licht, dat wel. Maar onmiskenbaar een streep. ;)
pi_153799854
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Spannend! Ik zou als ik ereshkigal was, nu onder een steen kruipen en morgen weer testen, dan zou de streep duidelijker moeten zijn.
pi_153804388
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Een streep is een streep! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd Eresh!

Ik heb morgen weer een echo en ik hoop dat nu dan wel de tp in zicht komt
pi_153806550
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:37 schreef Arja het volgende:

[..]

Een streep is een streep! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd Eresh!

Ik heb morgen weer een echo en ik hoop dat nu dan wel de tp in zicht komt
Ik zal duimen, Arja ^O^
  donderdag 25 juni 2015 @ 08:41:56 #188
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153823803
Eresh, heb je nog kunnen testen vanmorgen?

Spannend, Arja, hopelijk vandaag beter nieuws!
pi_153823939
Een folkikel van 11 en 2 van 10. Dosis weer wat omlaag, want we willen dat er maar 1 verder groeit. En zondag wederom echo.

Bah alweer vroeg opstaan op zondag :@
pi_153824332
Jammer Arja! Hopelijk dat het met een beetje bijsturen wel gaat zoals het moet.
  donderdag 25 juni 2015 @ 09:29:52 #191
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_153824496
Eresh, wat spannend! Wanneer ga je weer testen?

Arja, balen dat het zo lang duurt... :*

Ophelia, hopelijk duurt het niet lang meer meid :*

Droomvrouwtje, ik denk momenteel bijna elke dag aan jou... Ik vind het echt heel erg dat het jullie nog niet is gelukt. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie wens toch uit zal komen :*

Voor alle anderen hier ook een dikke knuffel :*

Ik ga jullie verlaten, al zal ik uiteraard nog blijven meelezen. Na een vroege echo gisteren met een daarop een kloppend hartje, durf ik de overstap nu echt te maken. Lieve dames, ik hoop dat jullie me allemaal snel zullen volgen :*
pi_153824709
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:29 schreef Frummeltje86 het volgende:
...

Ik ga jullie verlaten, al zal ik uiteraard nog blijven meelezen. Na een vroege echo gisteren met een daarop een kloppend hartje, durf ik de overstap nu echt te maken. Lieve dames, ik hoop dat jullie me allemaal snel zullen volgen :*
Wat fijn, gefeliciteerd!!! Kan je nu wel een beetje genieten?
pi_153825363
Frums O+

Wat doen ze als er meer doorgroeien Arja? Breken ze de ronde dan af of maken ze er een IUI van?
pi_153828974
Heb vanmorgen nog een keer test gedaan weer zo vaag streepje bijna niet te zien

Vanmorgen weer een test gehaald die digitale cb en nu duidelijk niet zwanger in beeld.
Maar dat vermoeden had ik al steeds meer.
Gisteren heb ik besloten dat we nu niet direct aan een nieuwe ronde beginnen. Ik ben er na 7x sinds september even helemaal klaar mee ( 2x overstimulatie 5 goede rondes)
Ik wil niet gaan stressen of we deze ronde nog af kunnen maken omdat onze vakantie er aan komt begin augustus! Dus eind augustus bel ik weer voor een afspraak wacht nog op bericht van de arts verder maar zal vast prima zijn...

Zo blij met mijn beslissing om even te stoppen! Merk dat ik nu gewoon rust in me lijf krijg nu ik de knoop heb doorgehakt
Toen ik in september vorig jaar startte dacht ik Ooh dan ben ik hoog zwanger... Maar helaas!!
Ga gewoon lekker genieten van mijn klein ventje en dat andere wondertje die komt heus wel!!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_153832009
Een kloppend hartje voor frummel O+

Eresh: wat een teleurstelling is dat, na een streepje.
Heel goed om even pauze te houden en lekker rustig op vakantie te gaan.

Ophelia: de gyn zei dat de tp niet in gevaar komt. We moeten alleen veilig vrijen om een drieling te voorkomen. Maar mijn seksleven ligt toch op zijn gat :'). Ik ben moe, houd veel vocht vast en voel me daardoor dik, heb iedere dag vet en slierterig haar door die stomme hormonen
  donderdag 25 juni 2015 @ 19:14:14 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_153836978
Frummel wat fijn dat je een kloppend hartje hebt O+

Eres balen zeg :*

Arja spannend, ik duim voor een goede echo zondag. Waarom heb je eigenlijk een gestimuleerde cyclus voor de tp?
Be happy with the little things in life
pi_153837941
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
Frummel wat fijn dat je een kloppend hartje hebt O+

Eres balen zeg :*

Arja spannend, ik duim voor een goede echo zondag. Waarom heb je eigenlijk een gestimuleerde cyclus voor de tp?
Omdat ik zelf vrijwel geen vrouwelijke hormonen heb en geen cyclus
pi_153838429
Arja duim voor een goede echo zondag!

Ik wacht nog op reactie van het ziekenhuis had woensdag al gebeld maar toen was de verpleegkundige die alles regelt er niet kon haar wel een mail sturen maar tot nu toe geen reactie.
Ben wel benieuwd.
Klinkt misschien stom maar ben echt blij dat we even stoppen hoor
Voelt ineens als rust in mn hoofd
Even genieten van mijn gezin en weer quality time voor elkaar zonder die klote hormonen
Want pfff wat heeft zo traject toch een aanslag op je relatie...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_153838485
Wat ontzettend jammer eresh! Goed om nu even pauze te nemen, de opluchting is een bevestiging dat je de juiste beslissing hebt genomen.

En dan nu nieuws over ons. Het is heel moeilijk om te typen, ik heb het al tig keer gedelete. Wij hebben slecht nieuws gekregen: het zaad van mijn man is erg slecht, ze noemde het ICSI-zaad... Ik heb PCOS, maar wel redelijk regelmatig met vermoedelijk vrijwel elke keer een eisprong. Maar ja, als we een tweede kindje willen, kan dat dus alleen met ICSI. En ik zie daar zo tegenop :'( De grootst mogelijke medische involvement, datgene wat ik vreesde. Waarvan we, voordat het onderzoekstraject begon, tegen elkaar hebben gezegd dat we dat eigenlijk niet willen. En nu weet ik het even niet meer.

Edit: Vooral ook om wat eresh schrijft: de aanslag op je lichaam, je relatie en het hebben van 0 garanties op een goede uitkomst...

[ Bericht 7% gewijzigd door Mrs.Peel op 25-06-2015 20:04:19 (+ reactie op post van eresh hierboven) ]
pi_153838722
Oh mrs peel wat een flinke domper is dat zeg! Snap dat je daardoor even helemaal van de kaart bent samen.
Eenmaal in de molen ga je steeds je grenzen verleggen merk ik zelf.
Hebben jullie al een idee of jullie dat willen of heb je een soort van bedenktijd?

Ik had eerst zoiets van nou...Hormonen en dan zien we wel...
Nu heb ik al zoiets laat alles maar komen wat er is want de wens voor die 2e is zo groot geworden inmiddels... Ivf operatie 3x daags een uur op mn kop staan ik doe het hoor!!! En dat terwijl ik toen we begonnen niet eens al echt voor een 2e wilde gaan door de ellende rondom de zwangerschap en bevalling van flint maar dat doe ik wel dubbel over als ik maar zwanger mag worden! :-(
Daarom gewoon even een break hier
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')