quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:37 schreef Frummeltje86 het volgende:
Oh meiden ik moet zo hard huilen om al jullie lieve reacties... het is ontzettend onwerkelijk. Het is jullie ook allemaal zo ontzettend gegund!
Morgen ga ik me aanmelden voor Mvm. Geen haar op mijn hoofd die daar aan twijfelt.
Even afwezig en je mist gelijk weer heel wat...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:44 schreef Arja het volgende:
Welk ziekenhuis loop je majo?
Bij ons werd bij de intake wel ook stil gestaan bij de gezondheid van mijn man en moest hij zijn zaad ook laten onderzoeken. Terwijl de oorzaak duidelijk bij mij lag wegens het ontbreken van een cyclus.
Mijn man mocht het zaad gewoon thuis produceren. Bij iui ook. Bij ivf niet meer. Dat is de enige keer dat hij gebruik moest maken van de ruk kamer. We hebben gelukkig veel cryo's dus hopen dat het niet nog een keer nodig is.
Hij kreeg toen ook nog als instructie mee dat hij het zaad in 2 verschillende potjes moest spuiten. Omdat het eerste beetje zaad geloof ik beter is dan het tweede. Dat was helemaal een ramp, want toen liet hij het beste potje op de grond vallen
Nu vergeet ik helemaal op jou te reageren, sorry... Vreemd verhaal van ziekenhuis en artsen daar zeg, maar goed, ook daar hebben we allemaal weer ervaring mee als ik de posts hier lees. Volgende keer sowieso maar even noemen in het ziekenhuis, dan hoor je het vanzelf of er stappen nodig zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik denk dat ze opgevangen uit het vrouwenlichaam bedoelen![]()
Ik heb ook niet echt moeite met echo's hoor maar echt prettig voelt het niet.
Ik vind trouwens geen gehoor bij vriend wat betreft het nu al checken van zijn zaad, hij vindt dat ik me onnodig dingen in mijn hoofd haalik laat het dus maar weer even rusten, wie weet is het ook helemaal niet nodig.
Herkenbaar! Ik moest me ook erg inhouden om op den duur niet meer mijn broek uit te trekken zodra ik in de spreekkamer was.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
De schaamte voorbij, ik moet soms oppassen dat ik niet meteen met de billen bloot ga.
Oooh Frummel, wat een fantastisch nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
Lieve dames, ik verbleef de afgelopen maanden onder een steen. Het traject was zo ontzettend slopend voor ons... We durfden het pas weer aan een cryo te laten terugplaatsen als we er allebei weer in konden geloven.
Die terugplaatsing vond 16 dagen geleden plaats. En vanmorgen durfden we pas te testen...ik ben zwanger. Kan het nog nauwelijks bevatten...
Sorry dat ik hier zo binnenval. Ik heb de afgelopen maanden veel meegelezen en meegeleefd met jullie. Een heel dikke knuffel voor jullie allemaal, lieve meiden en mannen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |