Onder geen enkele prijs?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja zeker, wist je trouwens dat ik ook munten van 50 cent koop voor een euro
Gaan we niet doen, sorry
Als je 20 mil op tafel legt praten we verderquote:
Kut verkeerde gequote. Mobiel doet raar..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgende competitie doe ik graag mee.
Heb maar 18quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je 20 mil op tafel legt praten we verder
Dan zal ik je moeten teleurstellen ben ik bangquote:
Ik zou je spelers wat duurder op de transferlijst zettenquote:
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tipquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:51 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik zou je spelers wat duurder op de transferlijst zetten. Kan zeker wel 1,5x - 2x de vraagprijs
.
Ik verkoop ze iig snel genoeg nogquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:02 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tip
Als je die 20 mil bij elkaar hebt ben ik bereid hem te verkopen onder bepaalde omstandighedenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:02 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tip
Soms werkt dat wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:57 schreef Vasion het volgende:
Zheroo denkt ik koop nog even aan voordat de wedstrijd begint.
Hij is bang voor jequote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, maar waarom als hij tegen mij moet?
Paniekaankoopquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je bent ook meteen van de laatste plek afquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 gewonnen van Wicky.
Vroege gol van Aubameyang, in de 40e minuut rood van Subotic.
In voor een oefenpotje? Heb al een verzoek gestuurd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je bent ook meteen van de laatste plek af.
Momentje, heb een geblesseerde en een rode kaart. Ik accepteer over 10 minuten!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In voor een oefenpotje? Heb al een verzoek gestuurd.
Haha, gefeliquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |