Vrouwen staan helemaal niet hoger in rangorde. Mannen en vrouwen zijn gewoon gelijkwaardig, natuurlijk zijn er verschillen in bepaalde onderdelen maar dat is ook nog eens individueel verschillend. Dat jij ervaart dat vrouwen dit willen afdwingen met een grote mond is wellicht iets dat je afroept, waarschijnlijk onbewust.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:16 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Vrouwen staan per definitie hoger in rangorde. Het punt is nu juist dat dat nu eenmaal zo is, dat je dat als vrouw dus helemaal niet hoeft af te dwingen met je grote mond, en dat je je de aandacht gewoon kunt laten welgevallen. Laat een man voor jou zorgen, op zijn manier, en zorg jij tegelijk op jouw manier voor je vent.
En volgens mij moet je leren sarcasme te herkennen.quote:[..]
Dit is nu precies zo'n uitspraak waarvan ik van mening ben dat die je als vrouw bepaald niet aantrekkelijk maakt. Een echte vrouw heeft dat toch niet nodig.
Ik zit als man toch helemaal niet te wachten op dit soort geleuter over gelijk(waardig)heid. Wat ik zoek, wat veel mannen zoeken, is een vrouw, die ze kunnen bewonderen om haar schoonheid, haar charme, haar pure vrouwelijkheid. Een vrouw om stiekem toch een beetje op een voetstuk te plaatsen, als jouw eigen persoonlijke koningin. Een vrouw voor wie je met alle plezier keer op keer je portemonnee trekt, als ze weer eens nieuwe kleding of schoenen nodig heeft, omdat je wéét dat ze het waard is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vrouwen staan helemaal niet hoger in rangorde. Mannen en vrouwen zijn gewoon gelijkwaardig, natuurlijk zijn er verschillen in bepaalde onderdelen maar dat is ook nog eens individueel verschillend.
Zou kunnen. Maar daar heb ik dan met vrouwen uit Zuidoost-Azië of Zuid-Amerika helemaal geen last van.quote:Dat jij ervaart dat vrouwen dit willen afdwingen met een grote mond is wellicht iets dat je afroept, waarschijnlijk onbewust.
Ik herken het sarcasme uiteraard wel. Maar welke man zit er nu te wachten op een sarcastisch wijf, dat denkt dat ze als een "baas met een grote pik" moet overkomen om het te redden in het leven? Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen.quote:En volgens mij moet je leren sarcasme te herkennen.
Bent u het, de Messias?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef hpeopjes het volgende:
Bij mij in de straat woont een meisje, 16 is ze, prachtig om te zien, maar duidelijk een beetje aan het afglijden. Af en toe komt ze weleens langs wanneer ik met wat buren in de tuin zit, gewoon om een praatje te maken en een sigaretje te roken, en het begon me op te vallen dat ze toch wel heel erg veel vloekte. K*nker dit, tering dat. Zó verschrikkelijk onaantrekkelijk. Ik heb haar uitgelegd dat ze dat helemaal niet nodig heeft. Dat wanneer ze stopt met dat gevloek en voortaan alleen haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit, ze zonder moeite een knappe en rijke vent zal vinden die haar een gemakkelijk en relaxed leven zal bezorgen. Sinds die tijd vloekt ze niet meer, is ze gestopt met roken en zit ze duidelijk beter in haar vel.
Nou, in principe heb je het natuurlijk wel nodig. Anders ben je zo'n -excusez le mot- oelewapper die 10.000 kilometer moet reizen omdat daar de eerste meisjes zijn die wel op zachte lieve mannetjes vallen.quote:Enfin, waar ik heen wil, al dat "sarcasme" van jou, dat is als dat gevloek van dat meisje. Maar dan de wat intelligentere, "hoogopgeleide" variant. Het is een verdedigingsmechanisme, dat je jezelf aangeleerd hebt om je staande te houden in de boze wereld. Maar je hebt het niet nodig, het kan ook anders, echt.
Je begrijpt het niet. Maar het geeft niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bent u het, de Messias?
[..]
Nou, in principe heb je het natuurlijk wel nodig. Anders ben je zo'n -excusez le mot- oelewapper die 10.000 kilometer moet reizen omdat daar de eerste meisjes zijn die wel op zachte lieve mannetjes vallen.
De Nederlandse vrouw zit over het algemeen inderdaad iets anders in elkaar dan de gemiddelde Vietnamese vrouw. Maar ook dat is een kwestie van smaak of je daarop valt, en of je de verbale capaciteiten hebt om de (zelfstandige) Nederlandse vrouw aan te kunnen. Er zijn inderdaad veel mannen die ondersneeuwen bij een vrouw, en dat kunnen ze maar moeilijk handelen. Wat dat betreft is een klein popje dat braaf ja en amen zegt een stuk makkelijker, en dan kun je je bovendien de rijke Westerse weldoener voelen die af en toe nieuwe schoenen voor haar koopt.
Beetje een vreemde reactie. Met "het geeft niet" bedoelde ik meer dat het me weinig kan schelen dat je post volstaat met vooroordelen en hele rare, niet kloppende aannames omtrent mijn persoon. En dat ik er daarom dus verder ook niet op zal reageren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:06 schreef Silenus het volgende:
Nou, echt onwijs bedankt dat u mij dan vergiffenis schenkt.
Hopelijk zit ik tegen die tijd niet meer echt op FOK.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Steeds als ik zie dat Silenius gepost heeft verwacht ik een huwelijksaankondiging oid...
Man man man, genant dit,quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef hpeopjes het volgende:
Bij mij in de straat woont een meisje, 16 is ze, prachtig om te zien, maar duidelijk een beetje aan het afglijden. Af en toe komt ze weleens langs wanneer ik met wat buren in de tuin zit, gewoon om een praatje te maken en een sigaretje te roken, en het begon me op te vallen dat ze toch wel heel erg veel vloekte. K*nker dit, tering dat. Zó verschrikkelijk onaantrekkelijk. Ik heb haar uitgelegd dat ze dat helemaal niet nodig heeft. Dat wanneer ze stopt met dat gevloek en voortaan alleen haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit, ze zonder moeite een knappe en rijke vent zal vinden die haar een gemakkelijk en relaxed leven zal bezorgen. Sinds die tijd vloekt ze niet meer, is ze gestopt met roken en zit ze duidelijk beter in haar vel.
Ik hou het liever bij mijn sarcasme, dat is geen zelfverdedigingsmechanisme maar gewoon humor. Ik heb overigens genoeg vrouwelijke charmes maar die gebruik ik liever niet richting mannen die denken dat ik ze nodig heb voor nieuwe schoenenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:50 schreef dudewhereismycar het volgende:
Inmiddels is de knoop definitief doorgehakt. Alle twijfels die ik had (keuze maken) zijn nu verdwenen. Spannend is het wel, een nieuw begin, begin van iets.. Wij hebben het over onze dates gehad en ik heb verteld dat ik moeite had met het maken van een keuze. Ze vond het fijn om te horen dat ik eerlijk was en natuurlijk dat ik voor haar wil gaan.
Zij had zelf tot voor kort ook nog een date staan, maar die heeft zij afgezegd.
Of het een relatie gaat worden kan alleen de tijd uitwijzen, maar voorlopig maken we veel lol samen, voelt het goed en stel ik mij met de dag meer open voor mijn gevoel.
Eens met dat niemand zit te wachten op gevloek of sarcasme, maar dat heeft toch wel een oorzaak lijkt me (voor zover je daar überhaupt mee te maken hebt, ik niet). En dat akelige wereldbeeld van jou helpt daarin totaal niet. Als je respect voor jezelf en de ander hebt en dat wederzijds is, dan wil je niet in zo'n sugardaddy <> importvrouw relatie zitten. En dat heeft niets te maken met vloeken of vrouwelijkheid.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik zit als man toch helemaal niet te wachten op dit soort geleuter over gelijk(waardig)heid. Wat ik zoek, wat veel mannen zoeken, is een vrouw, die ze kunnen bewonderen om haar schoonheid, haar charme, haar pure vrouwelijkheid. Een vrouw om stiekem toch een beetje op een voetstuk te plaatsen, als jouw eigen persoonlijke koningin. Een vrouw voor wie je met alle plezier keer op keer je portemonnee trekt, als ze weer eens nieuwe kleding of schoenen nodig heeft, omdat je wéét dat ze het waard is.
Het moet niet te erg worden natuurlijk, het moet allemaal wel leuk blijven en zeker niet verstikkend worden. Maar het gevoel dat je met iets bijzonders bezig bent, dat je een prachtig sieraad in handen hebt om te koesteren, dat gevoel moet er wel zijn.
[..]
Zou kunnen. Maar daar heb ik dan met vrouwen uit Zuidoost-Azië of Zuid-Amerika helemaal geen last van.
[..]
Ik herken het sarcasme uiteraard wel. Maar welke man zit er nu te wachten op een sarcastisch wijf, dat denkt dat ze als een "baas met een grote pik" moet overkomen om het te redden in het leven? Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen.
Enfin, waar ik heen wil, al dat "sarcasme" van jou, dat is als dat gevloek van dat meisje. Maar dan de wat intelligentere, "hoogopgeleide" variant. Het is een verdedigingsmechanisme, dat je jezelf aangeleerd hebt om je staande te houden in de boze wereld. Maar je hebt het niet nodig, het kan ook anders, echt.
Ik hou van jequote:Op donderdag 11 juni 2015 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Steeds als ik zie dat Silenius gepost heeft verwacht ik een huwelijksaankondiging oid...
Waarom is dit jammer? Toch mooi voor die jongen. Zomerseks.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:07 schreef Deezertje het volgende:
Van mij mag de zon vaker schijnen! Lekker ongegeneerd naar half ontblote dames kijken!Kriebelt dan toch weer...
Alleen jammer dat ik dan weer een kwartier tegenover een verliefd koppeltje zat in de trein... die meid zat 'm lekker te teasen met het pootje van haar zonnebril in haar mond steeds en met zo'n geile smile...
Jaloezie omdat ie het zelf niet heeftquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:29 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Waarom is dit jammer? Toch mooi voor die jongen. Zomerseks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |