Ze wilden nog bijna Machado de schuld gevenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat commentaar van de NOS bij die tijdrit van Dumo hoor ik nu voor het eerst.
Wat een verschil met de lofprijzing van Sporza.
Ik heb me uitstekend vermaakt met het verhaal van de Belgen over hoe de wielercarrière van Tom tot stand kwam na de teleurstelling van een uitloting.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze wilden nog bijna Machado de schuld geven
okdoeiquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:06 schreef Cavaliers het volgende:
Uitgezet. Ik ga wel Vive le Velo kijken of zo.
Vanavond met Leontien en NRC-belg.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:06 schreef Cavaliers het volgende:
Uitgezet. Ik ga wel Vive le Velo kijken of zo.
55.4 is ook wel echt achterlijk hard voor bijna 14 kilometer incl. bochten ja. Maar aan de andere kant, kan het mij tegenwoordig amper voorstellen, dat parcours kan je 20x meten...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:10 schreef Sked het volgende:
Volgens de renners klopt de afstand dus niet eens
Werd tijdens de tijdrit al gezegd ja, zou een paar honderd meter korter zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:10 schreef Sked het volgende:
Volgens de renners klopt de afstand dus niet eens
Karsten helpt je uit de brandquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand die even in die boel daar aan de veranderde omstandigheden denkt.
Vond hem als co-commentator bij de NOS niet zo slecht eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:13 schreef wimderon het volgende:
De droom van Stef is blijkbaar om na z'n carrière co-commentator te worden. Ik zou het niet prettig vinden als dat gebeurt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
55.4 is ook wel echt achterlijk hard voor bijna 14 kilometer incl. bochten ja. Maar aan de andere kant, kan het mij tegenwoordig amper voorstellen, dat parcours kan je 20x meten...
Die gemiddelde snelheid klopt in ieder geval niet met de snelheden die we in beeld zagen. Ook de afgelegde afstand in combinatie met tussenpunt en tussentijd klopte steeds niet. Iets klopt er in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd tijdens de tijdrit al gezegd ja, zou een paar honderd meter korter zijn
Op de Champs elysees was hij niet slecht nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond hem als co-commentator bij de NOS niet zo slecht eigenlijk
Hij heeft zo'n lompe stem vind ik. Kun je nog zoveel kennis of wat dan ook hebben, ik kan er dan geen uren naar luisteren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond hem als co-commentator bij de NOS niet zo slecht eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |