quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Herman is wel een baas. Beter gaat hij dat hele programma presenteren.
^quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:55 schreef Breaker.Faker het volgende:
Herman is inderdaad de baas maar ik mis Mart niet direct deze nieuwe opzet is zeker geslaagd. En niet te vergeten Dione de Graaf.
maar ja als hij Vlaams was geweest en de start was in Antwerpen dan had het bij Sporza/Vive Le Velo niet anders gegaanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:04 schreef Ereinion het volgende:
Ben blij als de proloog er op zit, is al dat gelul over Dumoulin ook weer voorbij. Ik hoop dat hij wint, en hij heeft ook zeker wel een kans, maar het lijkt wel alsof 50% van dit soort programma's alleen over hem gaan. Waar ook nog gedaan wordt alsof hij alleen zijn zenuwen moet bedwingen om het wel even binnen te halen.
Was hetzelfde geweest maar voor beide zou gelden dat het wel een toontje lager kan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
maar ja als hij Vlaams was geweest en de start was in Antwerpen dan had het bij Sporza/Vive Le Velo niet anders gegaan
Dit komt hard aan bij Martijn Hendriks.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet zeikerig overkomen, maar dit is echt een knullige prijsvraag.
Het is beter dan Henry Schut, die genadeloos hard ingrijpt als er een kritische noot gekraakt dreigt te worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:30 schreef heywoodu het volgende:
"Dumoulin, de man die eigenlijk alleen maar kan verliezen."
Dat is een mooie weergave van waarom ik die knuppel van een presentator zo erg vind
Iedereen weet dat namen uitgesproken dienen te worden zoals Mart dat doet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:43 schreef showtimer het volgende:
niemand bij de NOS kan Tony Martin fatsoenlijk uitspreken?
Bij het schaatsen is Schut nog verrassend scherp. Durfde daar toch wel een paar kritische vragen te stellen toen Wennemars aanwezig was tijdens een WK-allround / WK afstanden of WK whatever.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is beter dan Henry Schut, die genadeloos hard ingrijpt als er een kritische noot gekraakt dreigt te worden.
Het programma zelf is alleen een eindeloze loop van nutteloos stukje > terug naar de studio om een oppervlakkige vraag te stellen > razendsnel weer omdraaien naar het scherm voor het volgende stukje van de nos-talenten > nutteloze vraag aan studiogast.
Wennemars moet je ook kort houden. Heeft Schut goed begrepen dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het schaatsen is Schut nog verrassend scherp. Durfde daar toch wel een paar kritische vragen te stellen toen Wennemars aanwezig was tijdens een WK-allround / WK afstanden of WK whatever.
Alsof dat zonder fouten gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 07:27 schreef Moonlighter het volgende:
Het is te hopen dat de tour ook snel achter decoder komt. Als je kijkt hoe fox sport wimbledon behandeld, 10.000 keer beter dan dat gestuntel van de nos
Oh ik dacht op TV, maar dat is dus alleen in Utrecht:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |