dat is tof!quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:31 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben weer gevraagd om een patroontje te testen voor de nieuwe Zoomigurumi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wassen ging overigens perfect. Ik heb het handwasprogramma van de wasmachine gebruikt (op de witte garen stond dat het alleen met de handwas mocht) en een kleurdoekje erbij gedaan (en dat kwam er net zo wit weer uit).
Nu verzinnen wat ik nog meer kan maken, want ik mis nu wel wat tijdens het tv kijken![]()
![]()
Wat leuk om te doen. Hoe kom je daar bij terecht?quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:31 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben weer gevraagd om een patroontje te testen voor de nieuwe Zoomigurumi.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:27 schreef kazy het volgende:
Zoals beloofd hier nog een foto van mijn regenboogbabydekentje. Gelukkig had ik hem voor de hitte afDe kleuren zijn bij mij op de pc wat donkerder dan ze daadwerkelijk zijn.
Awww wat een leuk dekentje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wassen ging overigens perfect. Ik heb het handwasprogramma van de wasmachine gebruikt (op de witte garen stond dat het alleen met de handwas mocht) en een kleurdoekje erbij gedaan (en dat kwam er net zo wit weer uit).
Nu verzinnen wat ik nog meer kan maken, want ik mis nu wel wat tijdens het tv kijken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:27 schreef kazy het volgende:
Zoals beloofd hier nog een foto van mijn regenboogbabydekentje. Gelukkig had ik hem voor de hitte afDe kleuren zijn bij mij op de pc wat donkerder dan ze daadwerkelijk zijn.
Heel leuk geworden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wassen ging overigens perfect. Ik heb het handwasprogramma van de wasmachine gebruikt (op de witte garen stond dat het alleen met de handwas mocht) en een kleurdoekje erbij gedaan (en dat kwam er net zo wit weer uit).
Nu verzinnen wat ik nog meer kan maken, want ik mis nu wel wat tijdens het tv kijken![]()
Toen het nog vrij onbekend was zocht ze patroonlezers voor Zoomigurumi 1. Zij (met hulp denk ik) vertaalt alle patronen van Engels of Spaans naar Nederlands en daarna moeten ze gecontroleerd worden, niet alleen op fouten maar ook of uitleg logisch is en goed te begrijpen is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wat leuk om te doen. Hoe kom je daar bij terecht?
Leuk!quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:37 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Toen het nog vrij onbekend was zocht ze patroonlezers voor Zoomigurumi 1. Zij (met hulp denk ik) vertaalt alle patronen van Engels of Spaans naar Nederlands en daarna moeten ze gecontroleerd worden, niet alleen op fouten maar ook of uitleg logisch is en goed te begrijpen is.
Ik heb toen gereageerd op haar berichtje op Facebook was dat geloof ik en sindsdien krijg ik als er bijna weer een boek aan zit te komen altijd een berichtje van haar, samen met nog een vast groepje 'lezers'.
Het is altijd erg leuk om je eigen naam terug te zien in zo`n boek.En uiteraard is het ook erg leuk om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |