SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 5% gewijzigd door JaqenHghar op 10-06-2015 15:49:46 ]
<--quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:46 schreef JackieBrown het volgende:
Iemand hier had het toch pas over mindy kaling?
Die serie heb ik nooit gezien eigenlijk, kende haar vooral uit The Office.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:49 schreef JackieBrown het volgende:
Oh ik kijk die serie van d'r en ik vind het echt heel leuk
Rustig G ik was even op zoek naar wat anders.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef VMSDKR het volgende:
Als je de OP wel pakt en niet aanpast wordt ik KAPOT boos, die tracks staan er al in sinds ik ze erin gezet heb en dat is VIJF !!!! ( 5 ) delen GELEDEN.
wow lolquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef VMSDKR het volgende:
Als je de OP wel pakt en niet aanpast wordt ik KAPOT boos, die tracks staan er al in sinds ik ze erin gezet heb en dat is VIJF !!!! ( 5 ) delen GELEDEN.
Jammer dat de meeste mensen die zo'n beest hebben totaal geen idee hebben hoe ze met een hond moeten omgaan.quote:
Nog 66 minuten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wow lol
bijna jailbreak vriend?
je hebt t nodig
Ojaaa daar is ze vanquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die serie heb ik nooit gezien eigenlijk, kende haar vooral uit The Office.
Zow.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ojaaa daar is ze van.
Lekker cringe fragment + feels. Zo'n kkhekel aan als mensen ineens dingen met een Antilliaans accent ofzo gaan zeggen IK KOM NIET EENS VAN DE ANTILLEN LUL
sorry
Whaha daarom snap ik ook niet dat van die mocro's niks zeggen als blanke ventjes ineens met mocro accent gaan pratenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ojaaa daar is ze van.
Lekker cringe fragment + feels. Zo'n kkhekel aan als mensen ineens dingen met een Antilliaans accent ofzo gaan zeggen IK KOM NIET EENS VAN DE ANTILLEN LUL
sorry
Ik was een keer in tram toen liep er een Nederlands meisje kapot luid aan de telefoon te praten met een soort van negerin tongval. Iedereen kijken naar dr van WTF.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha daarom snap ik ook niet dat van die mocro's niks zeggen als blanke ventjes ineens met mocro accent gaan praten
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik was een keer in tram toen liep er een Nederlands meisje kapot luid aan de telefoon te praten met een soort van negerin tongval. Iedereen kijken naar dr van WTF.
Wacht haar ebony BFF haar op bij de tramhalte. Stapt ze uit. Beginnen ze meteen te huggen.
Opeens viel alles op z'n plek.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
zal ik mogen vragen als jij echt zoveel geld hebt?
Of van die meiden die super kak praten maar zodra papa belt echt platter dan plat fries praten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik was een keer in tram toen liep er een Nederlands meisje kapot luid aan de telefoon te praten met een soort van negerin tongval. Iedereen kijken naar dr van WTF.
Wacht haar ebony BFF haar op bij de tramhalte. Stapt ze uit. Beginnen ze meteen te huggen.
Opeens viel alles op z'n plek.
Smatjes gewoon kiezen op de keuken van het land van herkomst.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik hoorde in de wandelgangen dat op 6 uur roti kip voor mij klaar staat
ckr mocroquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef VMSDKR het volgende:
Jezus dit is wel echt next-level triest, kk zeg.
https://www.facebook.com/(...)22tn%22%3A%22O%22%7D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |