Dat zou mij de meest logische stap lijken ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
TWD zelf nooit gezien, maar dat GoT kwalitatief gezien een stuk hoger staat, dat idee heb ik absoluut. Ik vind GoT echt een hele leuke en ook hele goede serie, maar ik ben dol op zowel het politieke gekonkel als de fantasy in GoT en vind zombies juist weer helemaal niks.
GoT hoort wat mij betreft zeker bij de "grote" series, bij al die andere "grote" series die hij al gezien heeft. In die zin zou TS GoT best een káns kunnen geven natuurlijk, ook al houd hij normaliter niet van dit soort fantasy. Als hij het niks vindt, kan hij alsnog afhaken...
Ja, dat is mijn beeld ook wel van die serie en zodoende maar nooit aan begonnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zou mij de meest logische stap lijken ja.
En ooit Goede Tijden, Slechte Tijden gezien? Voeg daar zombies aan toe en je hebt TWD.
Via Bloodline (want daarin speelt Kyle Chandler ook een hoofdrol) was ik ook eens bij deze serie uitgekomen en toen veel (hele) positieve berichten over gelezen. Ga ik misschien ook ooit nog eens kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:16 schreef Superrudi het volgende:
Friday night lights!
IMDB (8,7/10)
[ afbeelding ]
FNL draait om coach Eric Taylor (gespeeld door Kyle Chandler), een coach van de Dillon Panthers, een footballteam van een High School in Dillon, Texas. De serie is meer dan een sport-verhaal. Door coach Taylor, zijn vrouw Tami (gespeeld door Connie Britton) en de spelers van het team, komen we in aanraking met het alledaags leven in een Midden-Amerikaans stadje.
Ik vond dit echt een geweldige serie. Je gaat enorm meeleven en wordt fan van de Dillon Panthers. Een serie die ik toch niet zo vaak voorbij zie komen. Een must-see drama serie!
'Clear Eyes, Full Hearts, Can't Lose'
Zeker doen! 100% dat je er geen spijt van krijgt!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Via Bloodline (want daarin speelt Kyle Chandler ook een hoofdrol) was ik ook eens bij deze serie uitgekomen en toen veel (hele) positieve berichten over gelezen. Ga ik misschien ook ooit nog eens kijken
Dit is ook een goeie jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:16 schreef Superrudi het volgende:
Friday night lights!
IMDB (8,7/10)
[ afbeelding ]
FNL draait om coach Eric Taylor (gespeeld door Kyle Chandler), een coach van de Dillon Panthers, een footballteam van een High School in Dillon, Texas. De serie is meer dan een sport-verhaal. Door coach Taylor, zijn vrouw Tami (gespeeld door Connie Britton) en de spelers van het team, komen we in aanraking met het alledaags leven in een Midden-Amerikaans stadje.
Ik vond dit echt een geweldige serie. Je gaat enorm meeleven en wordt fan van de Dillon Panthers. Een serie die ik toch niet zo vaak voorbij zie komen. Een must-see drama serie!
'Clear Eyes, Full Hearts, Can't Lose'
Heb ik ook erg van genoten, maar is wel wat taaier/langzamer dan de meeste series die je noemde. Maar qua acteerwerk is het subliem en visueel is het ook een plaatje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:48 schreef consumer_whore het volgende:
Ik ga denk ik eerst beginnen aan Rectify.![]()
Hmmmmquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:02 schreef Forbry het volgende:
Mijn vriend en ik zijn onlangs aan Rectify begonnen en ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Nu drie afleveringen gezien en ik vind het wel intrigerend, ook zeker intrigerend genoeg om verder te kijken, maar vooralsnog vind ik het ook wel érg vaag, apart & traag (en op zich bestempel ik een serie niet zo gauw als zijnde traag)...
Vooral Band of Brothers hoort zeker in je rijtje thuis, verder zou ik aanraden:quote:
Bijvoorbeeld series als True Detective en Bloodline vonden veel mensen ook traag, maar bij die series had ik zelf geen enkel probleem met het tempo. Alleen bij die series was het vanaf het begin al wel duidelijk waar het verhaal ongeveer naar toe zou gaan. Bij Rectify vind ik dat nog niet zo heel duidelijk... ik snap de hoofdpersoon vooralsnog ook niet echt zo... maar misschien is dat juist de bedoeling en ik heb natuurlijk ook nog maar 3 afleveringen gezien...quote:
banshee, strike back, spartacus blood and sand, person of interest en burn notice zijn allemaal goede series als je van actie houdtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |