quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Body Count concertWaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was volgens mij de wel de oudste bij Testament![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog cassettebandjes van Bert & Ernie, sprookjes en Suske en Wiske. En een singeltje van Marky Mark
Ik eet niet meequote:
Melkwegquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar?
Ik was volgens mij de wel de oudste bij Testament
Het Nieuwe of het Oude?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar?
Ik was volgens mij de wel de oudste bij Testament
Goede vraagquote:
Yep, al vanaf 1983quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Melkweg
Testament is toch ook zo'n fossielenband?
Dan moeten er toch wel oudere bezoekers zijn dan jij? Of zouden die allemaal al doot zijn?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Body Count concertWhaha die toiletopmerking zag ik gisteravond op Facebook ook al voorbij komen. Hoe was het concert verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Heel. Erg. Gaaf.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Whaha die toiletopmerking zag ik gisteravond op Facebook ook al voorbij komen. Hoe was het concert verder?
Heel soms in een chago bui komt Born Dead nog wel eens voorbij bij mij thuis en dan loeihardquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel. Erg. Gaaf.
Strak en hard en humor her en der
Of ik was te beneveld door de Jupiler om ze waar te nemenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moeten er toch wel oudere bezoekers zijn dan jij? Of zouden die allemaal al doot zijn?
Het was wel ultiem jeugdsentimentquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heel soms in een chago bui komt Born Dead nog wel eens voorbij bij mij thuis en dan loeihard
Of je staar speelde je partenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of ik was te beneveld door de Jupiler om ze waar te nemen
Blijkbaar welquote:
Winamp, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was wel ultiem jeugdsentiment
Ben absoluut geen concertganger, maar ben wel echt heel blij dat ik dit meegemaakt heb
Lekker mis van oud en nieuw. Zo nog maar ff Wat in de Winamp gooien van ze. Evil Dick denk ik, want die hebben ze niet gespeeld
#bucketlist
Fossielenmetal!quote:
Daar gebruik ik het het meeste voor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens downloaden dan
Was altijd wel fijn met lijstjes samenstellen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |