Dat hele schijtprogramma is gecrasht en wil niet eens meer aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is toch wel het meest bedroevende stuk software ooit ontwikkeld. Ik wil ook weer andere muziek op de telefoon, maar doe het niet vanwege de gegarandeerde agressie als gevolg van dat slecht werkende kutprogramma. Alsof de duivel het zelf heeft ontwikkeld.
Ja dat heb ik met alle nummers die ik ooit in iTunes heb gedownloadquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg het met geen migelijkheid voor elkaar om volledig van die kutplaat van u2 af te komen. Heb hem niet meer in itunes staan, maar hij blijft zichtbaar op mijn telefoon. Moet dan wel weer downloaden om te kunnen luisteren, maar ik wil gewoon helemaal niks met die plaat te maken hebben. Laat ze oprotten met die onzin.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Weet u zeker dat u iTunes wilt verwijderen?
Yup, de ballen.
Nee hoor. I blame you. Kutamsterdammerquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Onkunde, EN de software de schuld geven, classic.
Ook dat doet me vrij weinigquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor. I blame you. Kutamsterdammer
Nou, ik heb aangegeven dat ik de muziek handmatig op de iPod wil zetten, programma vertikt het, crasht, synchroniseert en gooit de iPod leeg terwijl het nergens op reageert. Ik weet het niet hoor, maar ik heb op één knopje geklikt en dat was het nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
ik heb een iphone 6. Daar gaat het ook mis. Geeft ie eerst aan sat ie te weinig ruimte heeft. Flikker je een halve gig weg, kan ie uiteindelijk synchroniseren om vervolgens aan te geven dat er nog 2 gig vrij is. Op zulke momenten ben ik blij dat ik geen christelijke buren heb.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Misschien komt het doordat het de iPod mini van 2006 is
Genieten van hem zien rantenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |