Statig dier hoorquote:
quote:
Lijkt me toch ook zeg. Avonden werken, overuren draaien en dan niet even naar een fysio mogen? Klinkt niet heel redelijk.quote:
Oww meer omdat er dan iets werd ingepland (Sollicitatiegesprekken)quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:32 schreef DrMarten het volgende:
Lijkt me toch ook zeg. Avonden werken, overuren draaien en dan niet even naar een fysio mogen? Klinkt niet heel redelijk.
plannen ze die gesprekken wat laterquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww meer omdat er dan iets werd ingepland (Sollicitatiegesprekken)
En wel zo fijn als ik erbij ben, maar "dan ben je er gewoon niet bij, als het niet kan" werd het uiteindelijk, dus geen probleem
Julius-K9 borsttuigquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Statig dier hoor
Bijzondere band/riem trouwens.
Sinds wanneer staat dit boven aan de topics?quote:Relaties & Psychologie [R&P]
Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
Ze waren al half gepland, maar ik was nog niet op de hoogte gesteldquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef DrMarten het volgende:
plannen ze die gesprekken wat later
Ik probeer ondertussen nog wakker te worden
Ik zag het gister voor het eerstquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat dit boven aan de topics?
Staat in ieder subfora sinds een paar dagenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fucking lelijk vind ik het.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de mobiele versie geen last vanquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gisterenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
custom css ftwquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fucking lelijk vind ik het.
Verandering hùùù!
Geen jankerige autist zijn FTW zal je bedoelen?quote:
Nee, scrollen is voor hommo's. Dus dat wil ik minimaliseren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen jankerige autist zijn FTW zal je bedoelen?.
Dit jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het er niet zo netjes uitzien eigenlijk. Het wordt allemaal een beetje rommelig daarboven
Ik heb het weg gehaald.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het er niet zo netjes uitzien eigenlijk. Het wordt allemaal een beetje rommelig daarboven
I know right, maar dr zit ook niet FF een unieke class of zo op, en ik was oom weer te lui om een moeilijke manier te zoeken om m te selecten.quote:
Hij heeft wel een unieke class hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I know right, maar dr zit ook niet FF een unieke class of zo op, en ik was oom weer te lui om een moeilijke manier te zoeken om m te selecten.
1 2 3 | #voormensendieoverallesmenentemoetenzeikstralenzodathetuitkanmaarbedenkdathetuitgeschakeldhebbennietbetekentdatjehetnietzienervanalsargumentvoorwatdanookkuntgebruiken{ display:none!important } |
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij heeft wel een unieke class
[ code verwijderd ]
Het werktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |