Julius-K9 borsttuigquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Statig dier hoor
Bijzondere band/riem trouwens.
Sinds wanneer staat dit boven aan de topics?quote:Relaties & Psychologie [R&P]
Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
Ze waren al half gepland, maar ik was nog niet op de hoogte gesteldquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef DrMarten het volgende:
plannen ze die gesprekken wat later
Ik probeer ondertussen nog wakker te worden
Ik zag het gister voor het eerstquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat dit boven aan de topics?
Staat in ieder subfora sinds een paar dagenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fucking lelijk vind ik het.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de mobiele versie geen last vanquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gisterenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
custom css ftwquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fucking lelijk vind ik het.
Verandering hùùù!
Geen jankerige autist zijn FTW zal je bedoelen?quote:
Nee, scrollen is voor hommo's. Dus dat wil ik minimaliseren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen jankerige autist zijn FTW zal je bedoelen?.
Dit jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het er niet zo netjes uitzien eigenlijk. Het wordt allemaal een beetje rommelig daarboven
Ik heb het weg gehaald.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het er niet zo netjes uitzien eigenlijk. Het wordt allemaal een beetje rommelig daarboven
I know right, maar dr zit ook niet FF een unieke class of zo op, en ik was oom weer te lui om een moeilijke manier te zoeken om m te selecten.quote:
Hij heeft wel een unieke class hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I know right, maar dr zit ook niet FF een unieke class of zo op, en ik was oom weer te lui om een moeilijke manier te zoeken om m te selecten.
1 2 3 | #voormensendieoverallesmenentemoetenzeikstralenzodathetuitkanmaarbedenkdathetuitgeschakeldhebbennietbetekentdatjehetnietzienervanalsargumentvoorwatdanookkuntgebruiken{ display:none!important } |
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij heeft wel een unieke class
[ code verwijderd ]
Het werktquote:
En aan de naam te zien zit de grote leider vandaag weer uit te blazen in de Efteling met de kids.quote:
Ook een huis dat daadwerkelijk te koop staat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:08 schreef Tally het volgende:
O jongens ik ben net bij mijn nieuwe stulpje wezen kijkenWat was het mooi
Oe welk?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:08 schreef Tally het volgende:
Nee het huis staat nog niet officieel te koop. We waren de eerste die mochten komen kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook een huis dat daadwerkelijk te koop staat?
leuk is dat he, je verlekkeren aan mooie huizen. Alleen altijd balen als ze dan verkocht worden voordat je zelf de mogelijkheid hebt om een bod te doen
Ik kan het je niet laten zien want staat niet onlinequote:
Maps. Vergelijkbaar. DOEEEquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan het je niet laten zien want staat niet online
ah joh, plemp gewoon het adres in het topic, slingeren we zelf wel google maps aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan het je niet laten zien want staat niet online
Wauw, gaat echt snel zo bij julliequote:Op donderdag 11 juni 2015 10:08 schreef Tally het volgende:
50 euro per jaar kun je niet missen?quote:
Nee. Dat vindt mijn bewindvoerder ook niet goedquote:
Ja super hequote:
Hier hoeft echt weinig aan gedaan te worden. Vloertje op de slaapkamer. Kwastje verf op de muren door het hele huis en klaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:24 schreef Renesite het volgende:
Bij mij duurde het van mei tot februari! Verbouwing van oktober tot februari.
[..]
Nee. Dat vindt mijn bewindvoerder ook niet goed![]()
Wel even anders dan je vooraf had gedachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja super he
Dan zouden we over anderhalve maand al gaan verhuizen
Ja best welquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel even anders dan je vooraf had gedacht
Vandaag?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:35 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik 'even' mijn verjaardag vieren in Drievliet
Safari en IE op het werkquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig kost het geen geld om je browser styles aan te passen.
Oeh tof!quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week dagje achter de schermen bij Ouwehand
Ik hoop dat het leuk wordt, het was duur zatquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oeh tof!
Ik wil ook weer eens naar een dierentuin. Veels te lang geleden... Nu nog iemand vinden die mee wil
Ouwehand ben ik nog nooit geweest, wil ik nog wel een keer naartoe. Arnhem is ook meer dan 20 jaar geleden, Emmen idemdito... Heb wat in te halen. Vorig jaar naar Nordhorn geweest, maar die is klein, en naar de Apenheul maar daar vind ik geen ruk aan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat het leuk wordt, het was duur zatEr zijn laatst capibara's geboren dus hopelijk krijg je die goed te zien
En dit weekend misschien naar Jurassic World
Wil best eens mee hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oeh tof!
Ik wil ook weer eens naar een dierentuin. Veels te lang geleden... Nu nog iemand vinden die mee wil
Gefeliciflapsteerd!quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:35 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik 'even' mijn verjaardag vieren in Drievliet
Apenheul is een paar jaar geleden veranderd en een stuk uitgebreidquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ouwehand ben ik nog nooit geweest, wil ik nog wel een keer naartoe. Arnhem is ook meer dan 20 jaar geleden, Emmen idemdito... Heb wat in te halen. Vorig jaar naar Nordhorn geweest, maar die is klein, en naar de Apenheul maar daar vind ik geen ruk aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |