Gelukt, kan voor vandaag nogquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ging eerder altijd naar Timeout op de vismarkt, die hebben vast wel plek. Prima kapsters; lullen niet zoveel
laat je zien hoe het is geworden? -xoxo-quote:
Nee. Maar m'n kapsel is weer mooi nu. Aardige mensen ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
laat je zien hoe het is geworden? -xoxo-
quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Maar m'n kapsel is weer mooi nu. Aardige mensen ook.
Hebben jullie elkaar op faceboek?quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:58 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
WE ZIJN GEEN VRIENDEN MEER OP FACEBOEK
Haddenquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:08 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op faceboek?![]()
precies wat ik gister tegen René zei.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:59 schreef Albert86 het volgende:
Zullen we hem aub geen aandacht en youtube hits meer geven? Dank u .
Lekker dan. Ik laat iedere dag mijn kookwekker uitquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:40 schreef Lamabal het volgende:
NIET met je kookwekker naar buiten gaan.
http://nos.nl/artikel/204(...)oekt-kookwekker.html
Ik heb hem al in de kooi gestopt. Maatregelen nemen dan maarquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik laat iedere dag mijn kookwekker uit
Pim op de westerhavenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:44 schreef Henrys het volgende:
Weten jullie nog een goeie fietsenmaker? Er zijn er zoveel
In de fietsenstalling van het UMCG zit een goede.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:44 schreef Henrys het volgende:
Weten jullie nog een goeie fietsenmaker? Er zijn er zoveel
quote:
Hoe lang doen ze er meestal over?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
In de fietsenstalling van het UMCG zit een goede.
Als je een nieuwe trommelrem nodig hebt aanzienlijk langer dan wanneer je je band wilt laten plakken.quote:
Pim is altijd wel vlot.quote:
Jij gaat naar een fietsenmaker om je band te laten plakken?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als je een nieuwe trommelrem nodig hebt aanzienlijk langer dan wanneer je je band wilt laten plakken.
Ik ben een vrouw. Ik ga nog naar een fietsenmaker om mijn band op te pompen, want ik krijg mijn ventieldopje nooit los.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij gaat naar een fietsenmaker om je band te laten plakken?
Wordt nog wat met de brommerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik ga nog naar een fietsenmaker om mijn band op te pompen, want ik krijg mijn ventieldopje nooit los.
Dat wil ik leren, dat is anders. Een fietsband plakken doet half Nederland gratis voor me als ik het vriendelijk vraag.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wordt nog wat met de brommerof ga je je ketting wel zelf oliën?
Als je een bok hebt is het ook niet zo lastig gelukkig. Band plakken is gewoon kut, dat laat ik doen als t even kan.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat wil ik leren, dat is anders. Een fietsband plakken doet half Nederland gratis voor me als ik het vriendelijk vraag.
Laat 'm maar lekker zo laag zitten. Komt vanzelf onder een vrachtwagen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:28 schreef TwisterNederland het volgende:
Het is weer eens slecht gesteld met de fietsautist hoor. Beetje op anderen inrijden
En maar lachen. Gelukkig maar dat ligfietsen makkelijker uit balans zijn te brengen![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:16 schreef Lamabal het volgende:
Kijk die TNL weer even een compilatie gemaakt hebben dan
Pas in augustus toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:03 schreef 2dope het volgende:
Keiweek begonnen ofzo? Heb inmiddels een stuk of 1000 mensen voorbij zien lopen op hoendiep, verdwijnen allemaal ergens achter de Gulf. Veelal jonge mensjes. Mysterieux
Dat is niet keiweekish, dat is introductie Vindicat/AMish.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:20 schreef 2dope het volgende:
Dacht ik ook idd, maar dit was echt extreem keiweek-ish. Schaarsgekleede ladies van rond de 18, baldadige mannetjes, allemaal een fles bavaria in de klauwen
KEIweek begint pas 10 augustus, dus dat is het sowieso niet. Alle sjaarstroducties zijn wel na de KEIweek inderdaad, misschien dat er gewoon een studentenfeest was? Duizend is ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:45 schreef 2dope het volgende:
Fuck no, zoveel?! Waren echt minimaal duizend, zonder overdrijven. Ik dacht dat die introductie onderdeel was v/d keiweel
Lustrum van Vindi op het terrein van de suikerfabriekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:03 schreef 2dope het volgende:
Keiweek begonnen ofzo? Heb inmiddels een stuk of 1000 mensen voorbij zien lopen op hoendiep, verdwijnen allemaal ergens achter de Gulf. Veelal jonge mensjes. Mysterieux
Zou kunnen idd, vond 't alleen een opmerkelijke route en plek waar ze heen gingen. Vanaf Noorderplantsoen/Kraneweg zag ik al en masse volk lopen, gehele route richting Atoomweg. Toen nog gedurende een heel big tasty-menu + 6 kipnuggets met bbqsaus voortdurend mensen voorbij zien lopen in rijtjes. Ook bussen, fietsen, taxi's etc. die continu bosjes mensen afzetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
KEIweek begint pas 10 augustus, dus dat is het sowieso niet. Alle sjaarstroducties zijn wel na de KEIweek inderdaad, misschien dat er gewoon een studentenfeest was? Duizend is ook niet zoveel.
Ah, dat zal 't zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Lustrum van Vindi op het terrein van de suikerfabriek
Lustrum, dat zijn dus alle leden he, niet alleen de sjaars.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, dat zal 't zijnIs die opkomst altijd zo groot? Ik wist dat Vindi veel members had, maar damn, als dit de jaarlijkse aanwas is..
Hmm, ik heb pretty much uitsluitend lui in de leeftijd van 16-20 zien lopen. De oude(re)jaars kan ik volgens mij wel herkennen. Volgens de site was vandaag 'Vriendjes van Vroeger dag+ICF'.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lustrum, dat zijn dus alle leden he, niet alleen de sjaars.
Dat is knap, aangezien je volgens mij sinds de 18+ voor alcohol wetgeving geen lid meer kunt worden van Vindicat/Albertus Magnus zolang je minderjarig bent. Sowieso zijn er echt heel weinig mensen die op hun 16e al een jaar aan het studeren zijn (want de nieuwe leden beginnen pas na de KEIweek aan hun feutenjaar).quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm, ik heb pretty much uitsluitend lui in de leeftijd van 16-20 zien lopen. De oude(re)jaars kan ik volgens mij wel herkennen. Volgens de site was vandaag 'Vriendjes van Vroeger dag+ICF'.
Meh, boeiend ook.
Ik geloof je meteen, ik ben ook echt niet goed in leeftijden schattenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is knap, aangezien je volgens mij sinds de 18+ voor alcohol wetgeving geen lid meer kunt worden van Vindicat/Albertus Magnus zolang je minderjarig bent. Sowieso zijn er echt heel weinig mensen die op hun 16e al een jaar aan het studeren zijn (want de nieuwe leden beginnen pas na de KEIweek aan hun feutenjaar).
zaterdag ook al. Een grote optochtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:03 schreef 2dope het volgende:
Je kunt die steenmarter van Hoogkerk vangen en die iets naar het oosten verhuizenquote:
ja johquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt die steenmarter van Hoogkerk vangen en die iets naar het oosten verhuizen
Tuig is 't. Sowieso heb ik 't niet zo op geore optocjten.quote:
ksssst.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tuig is 't. Sowieso heb ik 't niet zo op geore optocjten.
Eh, gedeeltelijk. Het is een stofzuigerslang die achter mijn kledingkast vandaan komt. Tegenwoordig staat daar een hele fijne stoel (met dank aan Duderinnetje) en is de stofzuiger opgeruimd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:04 schreef 2dope het volgende:
Is dat een stofzuigerslang die in de vorm van een neus achter je provisiekast vandaan komt?
Succes met de weggeef en anders is er altijd nog Mamaminiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eh, gedeeltelijk. Het is een stofzuigerslang die achter mijn kledingkast vandaan komt. Tegenwoordig staat daar een hele fijne stoel (met dank aan Duderinnetje) en is de stofzuiger opgeruimd.
Ik raak het wel kwijt denk ik. Zijn anders ook nog zat weggeefhoeken op facebook, maar ik wilde het eerst op fok proberen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Succes met de weggeef en anders is er altijd nog Mamamini
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:32 schreef Monopoly het volgende:
FHF is altijd chill. Ik ga ook nog een opruimronde houden komende week. Dan probeer ik ook via FHF een hoop weg te geven. Anders breng ik een hoop naar de kringloopwinkel achter de supermarkt.
Stond hier niet eerder vandaag een klacht over geluidsoverlast?quote:
bass mag wel wat minderquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Stond hier niet eerder vandaag een klacht over geluidsoverlast?
Noisia
Beetje lastig met drum and bassquote:
Aanstellert. Ga lekker in een dorp wonen als je er niet tegen kan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:36 schreef Henrys het volgende:
Begint nu wel irritant te worden. Waarom van die xtc festivals midden in een woonwijk houden.
Gemeente Groningen
Mag van mij best maar niet om deze tijd met deze muziek, alles op mijn badkamer staat gewoon te trillen en je kan hier onmogelijk doorheen slapenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Aanstellert. Ga lekker in een dorp wonen als je er niet tegen kan.
Het is om 12 of 1 uur klaar toch.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
Mag van mij best maar niet om deze tijd met deze muziek, alles op mijn badkamer staat gewoon te trillen en je kan hier onmogelijk doorheen slapen
after is in simplonquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef 2dope het volgende:
Idd, duurt (helaas) maar tot 0:00. Wilde nog ff die kant op maar is de moeite niet meer
Cheers, ff checkenquote:
Was een mooi feestje. Auw.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Stond hier niet eerder vandaag een klacht over geluidsoverlast?
Noisia
waarheid.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
LATEN WE MET Z'N ALLEN DOEN DURF OF WAARHEID SPELEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |