Gratis op te halen!
Wat: tafel en twee stoelen
Waar: Groningen
Wanneer: zsm
De tafel is van lichtbruin hout (IKEA, volgens mij) met afdraaibare poten (vleugelschroeven). Absoluut niet gaaf meer, de vorige eigenaar gebruikte 'm als werktafel. De meeste kaarsvet- en verfplekken heb ik eruit gekregen, maar als je 'm echt netjes wilt maken, moet hij eigenlijk geschuurd en gelakt. Voor een studentenkamer of werkplek is hij echter meer dan prima.
De twee stoelen zijn net iets donkerder, maar vallen binnen dezelfde kleurwarmte. De bekleding is (donker)blauw en ze zijn ook al wat ouder. Bekleding heeft geen gaten of scheuren ofzo, is alleen een beetje vies (ik stofzuig ze alleen) (af en toe

). Ze kraken wel een klein beetje als er een wat zwaarder iemand op gaat zitten. Niet te demonteren.
Het gaat dus om de tafel links en de twee stoelen die ervoor staan. Niet de beste foto, maar nu is het hier donker en ik wil die dingen zo snel mogelijk weg hebben, omdat ik de nieuwe tafel en stoelen al in huis heb staan.
![4VUtr2D.jpg]()
Ik schroef sowieso de poten onder het tafelblad vandaan straks, denk ik, ivm de ruimte hier. Ik wil best helpen tillen naar de auto en ik heb een lift in het gebouw.