16:00 op Eurosport dacht ikquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gereekst weer.
Wanneer begint de coverage? Ik zie nog niks namelijk
waarom nu ineens wel op een normale tijd?quote:
Om Buren te trollen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom nu ineens wel op een normale tijd?
twitter:dauphine twitterde op woensdag 10-06-2015 om 13:48:23Après 70 km l'écart diminue > 6'25" / 70 km covered, the time gap goes down > 6'25" #Dauphine http://t.co/LPC9hlEO2T reageer retweet
Vanwege de lange etappe. Morgen gewoon weer 15:00 aankomst.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom nu ineens wel op een normale tijd?
Wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:35 schreef Marcoss het volgende:
Boeckmans en Modolo dus al weg voor een eventuele sprint
Jammer, Boeckie had zich nu eindelijk weer eens kunnen bewijzen in een echt grote koers.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Modolo gisteren al niet meer gestart, Boeckmans net uit koers gestapt..
Even gegastreekst speciaal voor jou.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gereekst weer.
Wanneer begint de coverage? Ik zie nog niks namelijk
Volgens de Wet van Herbert halen ze het nu.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:35 schreef Blik het volgende:
6'40 voorsprong met 70 km te gaan. Voornamelijk licht omlaag vanaf nu, dus ze zouden het wel eens kunnen halen.
Yep, 46 km en 5'07 voorsprongquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de Wet van Herbert halen ze het nu.
Ik wil de kopgroep alvast feliciteren met hun overwinningquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de Wet van Herbert halen ze het nu.
Als er een ploeg echt gaan rijden kunnen ze een kleine ontsnapping van 2 nog steeds makkelijk terug pakken, maar zoals het nu gaat ziet her er goed uit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:21 schreef Blik het volgende:
37 km en 5'22 voorsprong. Ik zeg dat een Belg of Nederlander vandaag wint. Wellicht dat Keizer op het klimmetje kan wegspringen?
Ik heb je wel door hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat vandaag een renner van Lotto gaat winnen
Wordt close nuquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Tijdswaarnemingen hier wel correct ? Dan kunnen ze het wel eens gaan halen, al wordt er nu wel fors doorgereden in het peloton.
Dan maar hopen dat iemand z'n hond niet aanlijnt tijdens het uitlaten. Al zal Kelderman er dan wel weer bijliggen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
t gaat er nu om hoeveel het peloton nog over heeft
met een valpartij zijn ze sowieso gezien
Minuut per 5 km hoor en bovendien rijden er nu meer ploegen mee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
t loopt wel heel hard terug, halve minuut per 4 km ofzo. Maar dan nog zouden ze het met dat tempo niet redden in het peloton.
Kan niet, want Herbert Dijkstra.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Laatste 5 km bijna een minuut eraf gereden. Gaan ze toch niet redden.
Of Kelderman van Alaphilipe.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis jammer dat Keizer nooit een sprint van Wellens gaat winnen
Een aanval was het niet. Hij daalt gewoon veel sneller.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:59 schreef Mani89 het volgende:
Nibali doet weer een van zijn nutteloze aanvalletjes.
Yep, kennertje hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:06 schreef showtimer het volgende:
Had Ray van de Telegraaf toch goed gezien![]()
Het was natuurlijk nogal dom van FDJ om de mindere sprinter de voorkeur te geven, maar een Demare moet natuurlijk niet gaan knechten voor Bouhanni. Maar ik vind Cofidis ook nog eens een enorme flutploeg geworden en dan ook nog die debiel, tsja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:04 schreef wimderon het volgende:
Ik vind het na dat gezeik van vorig jaar altijd wel prima als Bouhanni wint.
Arnaud Démare en Marc Madiot vinden het waarschijnlijk wat minder leuk.
Goeie edit, is je hoop op Riblon meteen vervlogenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah, mannen als Wellens en Serry staan kort in het klassement.
Het is niet hoop, maar het had wel weer een typische etappe geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Goeie edit, is je hoop op Riblon meteen vervlogen
Vorig jaar in de Giro (dacht ik) mooie etappe gereden, was hij alleen weg op de laatste klim van de dag.quote:
Jose denkt gewoon in ons belang inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZODAT WE STRAKS TIJDENS DE KLIM EN AFDALING GEEN RECLAME HEBBEN.
Maak dat je grootje wijs. Weg met die walgelijke autosport.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Le Mans is belangrijker. Gewoon begrijpelijk.
Sporza zendt Dauphine niet uit. Vorig jaar deden ze dat ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Waar is Sporza eigenlijk? Of doen er geen Belgjes mee.
Alaphilippe, op zijn verjaardag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
Nou, wie gaat de knuppel in het hoenderhok gooien.
Hij gaat er anders nu afquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alaphilippe, op zijn verjaardag.
Hij lost nuquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alaphilippe, op zijn verjaardag.
Verbaast me wel, niet lang geleden kon hij nog Gesink en Henao eraf rijden op Mt. Baldy en nu lost ie bijna net zo snel als Bouhanniquote:
Oh God, iemand heeft iets verkeerds gezegd over een Bask.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een onzin van Karsten over Sicard.
Zo weinig weten, dat is gewoon knap.
Daar heeft hij gepiekt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:00 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kun je nou winnen op Mt. Kaalhaar en hier lossen? Lachwekkend.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zal me niet verbazen als hij in de Tour weer als een van de besten omhoog gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik schrijf hem vast op voor een heroïsche overwinning op Alpe d'Huez en de gele trui.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zal me niet verbazen als hij in de Tour weer als een van de besten omhoog gaat.
Máááár.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet weten dat er ook nog een Frans Baskenland is vind ik wel chanant.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh God, iemand heeft iets verkeerds gezegd over een Bask.
Ik denk dat Quintana en Froome daar weer komen te overlijden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Máááár.
Overleeft hij de kasseien?
Hij mag niet starten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eerst kijken hoe Froome als een bang konijn afdaalt van de Allos, zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Quintana en Froome daar weer komen te overlijden.
Ik hoop dat je Karsten ooit kan vergeven.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet weten dat er ook nog een Frans Baskenland is vind ik wel chanant.
Ook niet weten dat die jongen twee jaar geblesseerd is geweest vind ik een beetje raar.
Nibali zet Froome daar op 20 minuten zonder iets te doenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst kijken hoe Froome als een bang konijn afdaalt van de Allos, zo.
GENOT.
Karsten weet wel of José een keer heeft gespiekt tijdens een Aardrijkskunde toets.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet weten dat er ook nog een Frans Baskenland is vind ik wel chanant.
Ook niet weten dat die jongen twee jaar geblesseerd is geweest vind ik een beetje raar.
Dat kon ik al niet meer toen hij vorig jaar met droge ogen durfde te beweren dat de prestaties van Majka in de Tour heel logisch waren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Karsten ooit kan vergeven.
Over welke piek heb je het nou precies?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karsten weet wel of José een keer heeft gespiekt tijdens een Aardrijkskunde toets.
Moet lachen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karsten weet wel of José een keer heeft gespiekt tijdens een Aardrijkskunde toets.
Spieken. Dat is een woord. Zoek maar eens op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Over welke piek heb je het nou precies?
Ik las piekenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spieken. Dat is een woord. Zoek maar eens op.
Maar toen stond De Tink nog achter hem met een pistool op zijn hoofd gericht.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kon ik al niet meer toen hij vorig jaar met droge ogen durfde te beweren dat de prestaties van Majka in de Tour heel logisch waren.
Nu even geen pooltjes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben een van de weinigen die Bardet in de prono heeft, volgens mij.
Mijn zintuigen zijn al compleet naar de haaien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bier lijkt me bij nader inzien toch niks voor jou, jij hebt al je zintuigen hard nodig.
Dan heeft een proeverij al helemaal geen zin.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn zintuigen zijn al compleet naar de haaien.
Laat zijn wattagemeter dat wel toe?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:08 schreef Blik het volgende:
Froome gaat duidelijk iets proberen dadelijk, hele team op kop
Een proeverij heeft altijd zinquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heeft een proeverij al helemaal geen zin.
Ohja, die liep vorig jaar zo te miepen over de Col de Sarenne?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Tony Martin nog achteraf klagen over het mensonterende wegdek.
Tour 2011 was ook wel een goed jaar van Jelle Vanendert. Daarna zelden meer in een grote rittenkoers gesien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Titi Fuckler in de Tour van 2011, nog nooit zoiets lachwekkends en ongeloofwaardigs gezien.
Als VDB2 toen niet op zijn flikker was gegaan had hij de Tour gewonnen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tour 2011 was ook wel een goed jaar van Jelle Vanendert. Daarna zelden meer in een grote rittenkoers gesien.
Het viel achteraf allemaal hartstikke mee, volgens mij. Vooral vooraf was hij als een wijf aan het janken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ohja, die liep vorig jaar zo te miepen over de Col de Sarenne?
Ik ben dat ding toen een dag voor de Tour afgedaald, een van de vetste afdalingen die er is!
De beste Nederlander was toen Rob Ruijghquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als VDB2 toen niet op zijn flikker was gegaan had hij de Tour gewonnen.
Ze missen Andy Schleck.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Waar zijn ze bij Trek allemaal mee bezig joh?
Ik zag laatst een stukje van de avondetappe in 2011 ofzo, waarin DeMart hem een jonge renner noemdequote:
Het is wel zo dat hij nog niet zo lang op de weg fietst, maar hij is al stokoud jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zag laatst een stukje van de avondetappe in 2011 ofzo, waarin DeMart hem een jonge renner noemde
Nederland staat voor lul vandaag.quote:
Die is er al afquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Dan moeten we vanaf nu alle hoop vestigen op George Bennett.
Dan ga ik nu zelfmoord plegen.quote:
Wat een stelletje paardemegolen in dat commentaarhok joh.quote:
Dat heeft José nou nooitquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:22 schreef Tommeke het volgende:
José heeft wel gelijk. Mooie beelden. Krijg spontaan zin om in de Alpen te gaan fietsen.
De Ventoux op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
José fietst wel eens. In een Wanty Groupe Goubert pakje
Idd zeg. Stel pakhazen bij elkaar daarquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:23 schreef showtimer het volgende:
Het heeft even geduurd maar de ketonen slaan nu ook aan bij Boswell
Wat een prachtige foto van King Kenny.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze tweet van El Ray was ook wel leuk. Wat een legendarisch rooster.
[ afbeelding ]
Hij stond toen behoorlijk scherp zegquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto van King Kenny.
quote:
Bas Giling, ook zo'n wereldtalent toenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eltink trapte toch 7w/kg?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bas Giling, ook zo'n wereldtalent toen
Van Eltink heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat ie niet 'mee wilde doen' en het daarom niet veel geworden is.quote:
Werd nog 29e in zijn eerste Giroquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van Eltink heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat ie niet 'mee wilde doen' en het daarom niet veel geworden is.
Eltinkquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal een stelletje angsthazen die geen naald in hun schedel wilden. Nou dan doe je gewoon niet meer mee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:29 schreef Jessica11111 het volgende:
[..]
Niels Scheuneman zou ook een hele grote worden
Dat waren tijden dat een 7e plek in de Giro ondenkbaar wasquote:
Zou me niets verbazen, ken nog wel wat namen uit die tijd met dat verhaal.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van Eltink heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat ie niet 'mee wilde doen' en het daarom niet veel geworden is.
Zoveel van die gasten idd rond die tijd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:29 schreef Jessica11111 het volgende:
[..]
Spannend, vertel ons meer.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, ken nog wel wat namen uit die tijd met dat verhaal.
quote:
twitter:michielelijzen twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 20:49:27Ik win zojuist gewoon even het @SEGracing Bowling Tournament. Vanaf nu wil ik ook gewoon aangesproken worden als The Dude. Bedankt. reageer retweet
Bij Scheuneman zijn de verhalen vooral dat hij er helemaal niks voor wilde doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:29 schreef Jessica11111 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:32 schreef Max23 het volgende:
[..]twitter:michielelijzen twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 20:49:27Ik win zojuist gewoon even het @SEGracing Bowling Tournament. Vanaf nu wil ik ook gewoon aangesproken worden als The Dude. Bedankt. reageer retweet
Opportunistquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind een 7e plek toch eigenlijk net niet.
Remmertquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spannend, vertel ons meer.
In 2009 wonnen WIJ nog de tour.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mexicanobakker is wereldkampioenen gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |