Het terras is wel tof om te borrelen in ieder geval.quote:Op maandag 12 september 2016 18:11 schreef Abed het volgende:
Mensen hier weleens naar de Stan&Co borrels geweest? En was dat wat?
Al is de bediening niet heel vlot en attentquote:Op maandag 12 september 2016 18:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het terras is wel tof om te borrelen in ieder geval.
De apenrotsquote:Op maandag 12 september 2016 18:11 schreef Abed het volgende:
Mensen hier weleens naar de Stan&Co borrels geweest? En was dat wat?
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:13 schreef fathank het volgende:
[..]
De apenrots
Yuppentent, interessantdoenerij om niks. Vrijgezelle 40ers die cocktails drinken.
Dank je wel! Heb de link gefixt en zou het nu moeten doen. :-)quote:Op dinsdag 20 september 2016 05:55 schreef fathank het volgende:
Link doet 't niet. Maar amsterdamseweg is an sich prima. Wel altijd bult op naar huis fietsen. De appartementen zelf ken k niet.
Ik zou er zelf niet zo gauw gaan wonen met een gezin. Maar als vrijgezel oid wel. Lekker vlakbij het centrum en andere voorzieningen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:24 schreef Gutmensch het volgende:
Op zich een prima locatie, vlakbij Sonsbeek, het station en het centrum.
Wat de staat van het gebouw is weet ik niet, wel dat het aan een drukke straat boven een drukke supermarkt zit.
Als ik me niet vergis is dat coberco terrein verkocht.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:37 schreef fathank het volgende:
Ik heb de petitie getekend om bouwen te voorkomen in Meinerswijk. Voordat ze dat gaan doen laat ze eerst eens met de sloopkogel door de oude Cobercofabriek en Rijnwijk gaan en daar wat fatsoenlijks gaan bouwen. Tenzij ze er net zoiets als Lent van maken, wat ze daar hebben gedaan is toch wel een toevoeging voor de omgeving imho.
Moet het concept raadsvoorstel nog lezen. Ben benieuwd of ik er wijs uit wordt. Maar goed, het is een raadgevend referendum dus de gemeenteraad zal wel doen waar dat ze zelf zin in hebben.
Het ging volgens mij inderdaad om het gedeelte wat al bebouwd was.quote:Op zondag 13 november 2016 16:14 schreef Pauller het volgende:
Tegen stemmen is echt geen goed idee. Waar nu al bebouwing staat, worden huizen gebouwd en dat gaat om 1% van het gebied. De overige 99% komt in handen van de gemeente en zo krijgt Arnhem in 1 klap het grootste uiterwaardenpark van Europa. Gratis.
De infrastructuur in Arnhem is nu al zwaar ondermaats.. en dat kotm voornamelijk door de bruggen.quote:Op zondag 13 november 2016 16:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik begrijp niet dat er zo nodig woningen gebouwen moeten worden. Woningen klinkt heel romantisch, maar dat betekent ook infrastructuur, verkeer, winkels, horeca enz enz. In de uiterwaarden
Waar nu ook al bebouwing isquote:Op zondag 13 november 2016 16:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik begrijp niet dat er zo nodig woningen gebouwen moeten worden. Woningen klinkt heel romantisch, maar dat betekent ook infrastructuur, verkeer, winkels, horeca enz enz. In de uiterwaarden
De bebouwing die er nu staat, wordt afgebroken. Maak er dan een volwaardig natuurgebied van. Want ondanks dat het vast prachtig wonen is, kleven er ook risico's aan bouwen in de uiterwaarden. Arnhem kennende vrees ik dat daar weinig over nagedacht is.quote:Op zondag 13 november 2016 16:23 schreef Pauller het volgende:
[..]
Waar nu ook al bebouwing is![]()
Lijkt mij in ieder geval prachtig wonen en het is een mooie kans voor de stad. Zonde om die te laten glippen!
Rijkswaterstaat is akkoord, die zullen er wel verstand van hebben ;-)quote:Op zondag 13 november 2016 16:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De bebouwing die er nu staat, wordt afgebroken. Maak er dan een volwaardig natuurgebied van. Want ondanks dat het vast prachtig wonen is, kleven er ook risico's aan bouwen in de uiterwaarden. Arnhem kennende vrees ik dat daar weinig over nagedacht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |