SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 12-06-2015 16:32:58 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De winkels in de binnenstad zijn trouwens wel gewoon open dus dat wordt leuk als het een beetje druk wordtquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:03 schreef Guard het volgende:
Runner's world heeft Pijll zijn idee gejat...![]()
https://www.facebook.com/(...)0261/?type=1&theater
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn ervaring met dat soort evenementen is dat er gewoon wat lui meefietsen met een lichtgevend hesje en de hele groep gewoon op straat gaan lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mja, het zal ook wel goed gaan hoor, maar door sommige van die straten mag je eigenlijk al niet eens fietsen (en is dat ook niet aan te raden) als de winkels open zijn. Nouja ze doen hun best maarquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:14 schreef Guard het volgende:
Mijn ervaring met dat soort evenementen is dat er gewoon wat lui meefietsen met een lichtgevend hesje en de hele groep gewoon op straat gaan lopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Welke straten zijn dat? De proloog komt niet door de binnenstad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, het zal ook wel goed gaan hoor, maar door sommige van die straten mag je eigenlijk al niet eens fietsen (en is dat ook niet aan te raden) als de winkels open zijn. Nouja ze doen hun best maar![]()
Ah, nu zie ik hoe ze lopen, dat moet inderdaad wel te doen zijn. Ik dacht dat ze vanuit onder de Dom startten.. Maar dat is dan de 2e dag zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Welke straten zijn dat? De proloog komt niet door de binnenstad.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oja, zou iemand mij toe kunnen voegen aan de volgende evenementen?
- 13 september Bridge to Bridge: 6EM
- 15 november Zevenheuvelenloop (tevens verjaardagsloop): 15KM
Nu ga ik ze wel lopen!![]()
![]()
Ja klopt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik hoe ze lopen, dat moet inderdaad wel te doen zijn. Ik dacht dat ze vanuit onder de Dom startten.. Maar dat is dan de 2e dag zeker?
Ik vind het geen probleem dat Runner's World mijn initiatief jat. Ik heb het idee ook maar overgenomen van de ASO.![]()
done!quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:20 schreef Vork het volgende:
- 13 september Bridge to Bridge: 6EM
- 15 november Zevenheuvelenloop (tevens verjaardagsloop): 15KM
Nu ga ik ze wel lopen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
- 13 september Bridge to Bridge: 6EM(tevens verjaardagsloop)
- 15 november Zevenheuvelenloop : 15KM![]()
Zuurstok kleurtjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Tof!
Ik heb bíjna nieuwe Salomon City Trails (even online zoekenheb ze aangehad in de winkel)
én ik heb deze:
[ afbeelding ]
Kinvaras!![]()
Vind het wel wat hebbenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Iemand heeft dat gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
- 13 september Bridge to Bridge: 6EM(tevens verjaardagsloop)
- 15 november Zevenheuvelenloop : 15KMMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
He, wacht, volgens mij heb ik dezelfde aangehad, die waren van de x-scream range, even zoeken.
*zoekzoek* ik wilde niet te opzichtig doen met vragenwant online etc.
Ahá, het waren de Sense Mantra 3's
[ Bericht 28% gewijzigd door motorbloempje op 10-06-2015 14:33:41 ]Ja doei.![]()
Ik ookquote:Zocht een door to trail schoen en dan is deze -in de sale bij Bever voor ¤70- best leuk
![]()
Man bij Bever: Je wilde zeker roze schoenen? Ehm, nee
Mo, toffe schoentjes erbij!![]()
![]()
ik heb ook een paartje Sense Mantraquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
He, wacht, volgens mij heb ik dezelfde aangehad, die waren van de x-scream range, even zoeken.
*zoekzoek* ik wilde niet te opzichtig doen met vragenwant online etc.
Ahá, het waren de Sense Mantra 3's
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Das een mooi prijsje ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb ze net besteld!Voor maar 58 pond bij Wiggle inclusief bezorgkosten
Die sensifit vind ik fijn aan de schoen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik deed ze aan en het waren echt slofjes. Eindje op gehobbeld, man man man! En de Kinvaras waren ook awesomequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Das een mooi prijsje ja.
Die sensifit vind ik fijn aan de schoen
de 3 zijn meer light trail/bijna (maar niet helemaal) weg schoenen vergeleken met versies 1 en 2, maar daar was ik ook naar op zoek
Ja doei.![]()
Maar, heb je ze in 't roze of niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookZocht een door to trail schoen en dan is deze -in de sale bij Bever voor ¤70- best leuk
[ afbeelding ]
Man bij Bever: Je wilde zeker roze schoenen? Ehm, nee
Mo, toffe schoentjes erbij!
Ja doei.![]()
Yepquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar, heb je ze in 't roze of niet?![]()
.
![]()
Die 3 zijn nog meer S-labs achtig dan de 1 en 2quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik deed ze aan en het waren echt slofjes. Eindje op gehobbeld, man man man! En de Kinvaras waren ook awesome
de 3 zijn meer light trail/bijna (maar niet helemaal) weg schoenen vergeleken met versies 1 en 2, maar daar was ik ook naar op zoek
Mooie sloffen hoor
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: