SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En een verse 35w2d:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En een verse 35w2d:Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk truitje ook ^^,Schudden voor gebruik
jij kan gewoon plankenquote:Op maandag 8 juni 2015 20:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
26 weken (hmm op mijn mobiel staat ie gewoon goed)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kom ik even voor uit lurkstand, mooi hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:19 schreef MissBliss het volgende:
En alle andere buiken zijn ook prachtig!
Hier een nieuwe van mij (speciaal voor Burdie)
[ afbeelding ]
zonder makeup
En nog 1 van 2 weken terug in Rome
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:30 schreef -Spring het volgende:
Jullie buiken!Supermooi!
![]()
Die van mij lijkt mijlenver weg ineens. Ik mis m ook helemaal niet deze keer.Wow! Dat gaat hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cassandra: mooi bolletje!
MB: groeit ook goed door nu! Mooi!
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:16 schreef Mineola het volgende:
Mooi IMA, zwart kleedt echt af he? Ik zie het verschil tussen zwart en wit shirtje bij mij ook zo goed.
Sekhmet mooi! Nog maar een paar weekjes!
Silliegirl halverwege! Gaat de goeie kant op! En zoals al vaker is opgemerkt, ik vind je buik ook heel normaal. Vergelijkbaar met de mijne toen denk ik. Dus al die opmerkingen lekker negeren (of er eens hard tegenin gaan, dat zou ik doen) en lekker pronken.
Ik heb ook een nieuwe. 't Gaat echt hard de laatste tijd. Ik krijg ineens de vraag wanneer ik met verlof ga
Ik heb vandaag een jumpsuit aan die mijn buikje wel erg benadrukt, dus ik pronk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu roept iedereen "woow! Wat ben je mooi zwanger!" op mn werk.
En toen, bij de eerste die het zei, dacht ik ineens: "maar het is veel belangrijker dat ik gezond zwanger ben!" want men, wat heb ik me daar vooraf zorgen om gemaakt.. dus ik ga me er vanaf nu niet meer druk om maken!
Bloesem: mooie plof. Zo gek vind ik het niet voor jouw termijn hoor!
quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:44 schreef Daui het volgende:
Foto's van week 18 en 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweelingenbuik
![]()
Zo mooi...en zo bijzonder om te bedenken dat ze daar knus met z'n tweetjes inzitten![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Tweelingenbuik
![]()
Zo mooi...en zo bijzonder om te bedenken dat ze daar knus met z'n tweetjes inzitten
Oh wel? Ik zie m namelijk gedraaid mobielquote:Op maandag 22 juni 2015 15:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Bij mij staat ie wel recht hoor! (Mobiel)
Mooi!
alstu. 21 weken morgen. Mn kwabber komt omhoog en doet aan het einde van de dag hard zn best om voor 36 weken door te gaanquote:Op maandag 22 juni 2015 20:14 schreef Crumpette het volgende:
Waar blijven de buikfotos van mignonne?
ja gosamme. gemistquote:Op maandag 22 juni 2015 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
alstu. 21 weken morgen. Mn kwabber komt omhoog en doet aan het einde van de dag hard zn best om voor 36 weken door te gaan![]()
niet quoten svp straks weg.
en weg
Haha, ja Egypte hequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:21 schreef silliegirl het volgende:
Mooie buikjes!En Jantina! Wat ben jij bruin!
Hij zit niet in je bovenkant?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:09 schreef pinquit het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik mijn baby in mijn rug kan verstoppen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whahahaha wtf :'D morgen 24wk!
Wow, wat een verschilquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:09 schreef pinquit het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik mijn baby in mijn rug tetten kan verstoppen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whahahaha wtf :'D morgen 24wk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |