quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:42 schreef Omentielvo het volgende:
Ook heel lief. "dag plasje, love you"
Tot een maand geleden wilde E ook alleen met kleren aan op t potje, en raakte ze helemaal in paniek toen ik haar (op haar verzoek!!) een keer op de wc zette....quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:08 schreef .Sparkling. het volgende:
Jeetje, wat knap al die kindjes die al op het potje of de wc gaanhier vraag ze zelden om het potje en dan wil ze nog zitten met de luier aan. Komt vanzelf denk ik.
quote:
Nahhhhhh zulk soort dingen als Disney-films kijken, dat is fantastisch hequote:Op donderdag 18 juni 2015 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik heb zo'n gezellig dagje gehad ook met mn meiskewe hebben geen kont uitgevoerd opzich, maar t was wel fijn.
Vanochtend had ze in dr Disneyboekjes zitten lezen, en toen heb ik dr op Youtube liedjes uit Belle en het Beest laten zien (ik kreeg tranen in mn ogen, zo geweldig vond ik het dat ik dat met mn dochter zat te kijken![]()
), en 's middags hebben we samen kopjes thee gedronken in de tent die we over onze eettafel hadden gemaakt
En nu ligt ze heerlijk te slapen!
Ik stond gister te grienen omdat de 2 jarige de liedjes van Frozen stond te zingenquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik heb zo'n gezellig dagje gehad ook met mn meiskewe hebben geen kont uitgevoerd opzich, maar t was wel fijn.
Vanochtend had ze in dr Disneyboekjes zitten lezen, en toen heb ik dr op Youtube liedjes uit Belle en het Beest laten zien (ik kreeg tranen in mn ogen, zo geweldig vond ik het dat ik dat met mn dochter zat te kijken![]()
), en 's middags hebben we samen kopjes thee gedronken in de tent die we over onze eettafel hadden gemaakt
En nu ligt ze heerlijk te slapen!
Wat tof! Ik vind dat heel knap hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:06 schreef Susie het volgende:
Anouk verzint zelf liedjes op het rijmpje van Altijd is kortjakje ziekIn de auto vanmorgen: "daar staat een meneer in het gras, met een hond, stoplicht staat op rood en kunnen niet rijden" dus wat ze zag, ging ze zingen....klonk voor geen meter natuurlijk, want rijmde niet, maar zo grappig
![]()
(Moet je bij zijn denk ik)
Ik zet gewoon de engelse versie aan. Altijd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:47 schreef Kyara het volgende:
Klinkt als een heerlijke dag LB!![]()
Ik moet wel een beetje wennen aan de Nederlandse versies van de disneyfilms. Hier vinden ze Finding Nemo leuk. Maar dat is weer geen Disney
Wij, maandagquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:11 schreef Kuukske het volgende:
Koorts is al minder maar nog wel aanwezig. Hij is ook zo verkouden.
Straks douchen en vroeg naar bed.
Hoezo trouwens voorspellende gave? Wie zit er dan in een vliegtuig?
Oh! Nou dan hoop ik maar dat het bij fantasiespel blijft ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |