Duivenmelker?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik weet wel een beroep voor haar. Het oudste beroep.
En dan is dat nog geen reden om in de VS de belastingdienst ook niet te betalen...quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, een bedrijf in L.A. én in Amsterdam. Dat kan natuurlijk prima, maar het wordt lastig als je én onmisbaar bent én maar eens per 3 maanden in Nederland bent 'voor de grote accounts'. Die 'grote accounts' gaan natuurlijk niet na elke actie 3 maanden wachten tot mevrouw weer een keer langskomt.
Ik gok erop dat mevrouw Haoud de importance van haar bedrijf schromelijk overdrijft, ze zal waarschijnlijk twee halfbekende mensen in haar portefeuille hebben en het opkloppen tot Lady-Gaga achtige proporties... alles in dit wijf ademt fakeness uit, geen wonder dat Sylvie en zij boezembuddy's warenquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, een bedrijf in L.A. én in Amsterdam. Dat kan natuurlijk prima, maar het wordt lastig als je én onmisbaar bent én maar eens per 3 maanden in Nederland bent 'voor de grote accounts'. Die 'grote accounts' gaan natuurlijk niet na elke actie 3 maanden wachten tot mevrouw weer een keer langskomt.
I rest my casequote:Op woensdag 10 juni 2015 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, vlak bijvoorbeeld een Thijs Willekes niet uit, he?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:21 schreef superniger het volgende:
Touriya nu live bij Boulevard.
edit: 67.000 euro schuld.
edit2: wat een ongemakkelijk gesprek.
Het is het laatste item in de uitzending van die dag. Ik kon geen los fragment vinden, dus heb even doorgescrollt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil wel een linkje naar het Winston-momentje.
Leuke vrouw hoor. Knap ding.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:43 schreef superniger het volgende:
Hoeria Haoud
Ga maar weer lekker golddiggen bij je man.
Beetje offtopic maar Winston was gister ook weer geweldig. Bitchfight tussen 2 royaltyverslaggevers (Peter vd Vorst en Marc van der Linden )quote:
Moeilijk te vinden maar heb wel dit voor je als weergave wat toen gezegd is:quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil wel een linkje naar het Winston-momentje.
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:54 schreef Ole het volgende:
Beetje offtopic maar Winston was gister ook weer geweldig. Bitchfight tussen 2 royaltyverslaggevers (Peter vd Vorst en Marc van der Linden )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |