Welke heb je geprobeerd?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:36 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Meh, ik ben nooit zo'n fan van de Zelda series geweest.![]()
Ik heb het geprobeerd, maar het trekt me gewoon niet.
Nou inderdaad! Helemaal een New 3DS gekocht.. haha. Niet dat ik Xenoblade wil missen, speelt echt heerlijk weg moet ik zeggen. En Bravely Second, Fire Emblem komen nogquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
2015:
[ afbeelding ]
Niet alleen Wii U is dood
Helaas, het is OF in je eentje, OF met z'n drieënquote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:28 schreef koei het volgende:
Ze hebben voor de 3DS iig nog wel titels voor 2016 aangekondigd. Mario & Luigi paper (oid) zag er wel leuk uit!
En verder ben ik benieuwd naar de multiplayer Zelda. Als dat met één cart is zou dat misschien zorgen voor de aanschaf van een tweede 3DS hier. Indien multicart is het alleen de moeite waard als het direct een budget-titel wordt.
Dat is wel heel dom idd. Meestal speel je co-op multiplayer juist met 2 of 4 personen, met 3 vrijwel nooit. Uitgezonderd Rainbow Six natuurlijk, dat kun je prima met 3 personen spelenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas, het is OF in je eentje, OF met z'n drieën
http://www.eurogamer.net/(...)port-two-player-mode
Wat een kut-idee
Dat is een eerste generatie, een Nintendo 1DS toch? Daar zit het schuifje onder de batterijenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:59 schreef Reintji het volgende:
Heb een gameboy gefixt, maar kan de 3D schuif niet meer vinden. Iemand tips?
[ afbeelding ]
Erger vind ik die nieuwe "Metroid Prime". Het mag die naam niet eens dragen eigenlijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef videonatic het volgende:
Die zelda co-op blunder met 3 spelers is wel weer een voorbeeld dat Nintendo het spoor een beetje bijster is en compleet vergeet dat simpel en fun heel belangrijk zijn.
Deze heeft geen dual screen dit is de Nintendo 1Squote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een eerste generatie, een Nintendo 1DS toch? Daar zit het schuifje onder de batterijen
Ja, je kunt kiezen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil mijn Nintendo id van mijn 2ds naar mijn new 3d overzetten. Moet ik dan een complete systeem transfer doen met mirco sd en alles?
Ik wil eigenlijk alleen mijn id overzetten. De rest kan gewoon blijven staan. Met die micro SD lijkt me dat juist een gekloot.
http://www.neogaf.com/for(...)946848&postcount=512quote:Famitsu has published their own story about the Square Enix showcase at Japan Expo: http://www.famitsu.com/news/201507/05082479.html
They have a better account of yesterday's announcement:
最後に、それぞれ感想を述べる中、堀井氏は「ひとつ発表をしたいと思います。『DQVII』、『DQVIII』のニンテンドー3DS版をフランスで出したいと思 います!」と、サプライズ発表! これには観客からも大きな喜びの声が挙がる! 一方、青海氏は「いやいや、正式発表はまだですから!」と慌てていたが? 正式 発表が待ち遠しい!
At the end of the DQ stage, Yuji Horii said "I want to announce one thing. I want to release Dragon Quest VII and VIII for 3DS in France!", to which DQ producer Ryota Aomi replied: "Wait! There is no official announcement yet!"
So it doesn't seem 100% certain at the moment but I guess Horii definitely wants to make it happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |